Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер, ноутбук, сканер. Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Очікувана вартість
184 200,00 UAH
UA-2019-08-06-001242-b d116e09c1eac45c0aabf94039f2095b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 12:34
Очікувана вартість: 184 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 842,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - субвенція з місцевого бюджету державному бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 одиниця
Персональний комп’ютер, ноутбук, сканер. Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться після його поставки у повному обсязі на адресу Замовника та пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дати підписання Замовником видаткової накладної про отримання товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Замовника, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 17:56
Оголошення комп'ютер, ноут., сканер.doc
07 серпня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 17:56
Оголошення комп'ютер, ноут., сканер.doc
06 серпня 2019 12:41
Оголошення комп'ютер, ноут., сканер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 09 серпня 2019 16:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосововно вашого першого запитання повідомляємо, що умовами Додатку 1 до оголошення зазначено, що учасник може використовувати вищевказані марки виробників, або їх еквівалент. Але слід звернути увагу, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. В такому випадку Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару, вказавши конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.

Стосовно конкретної марки, ваші зауваження були враховані, Замовником було внесено зміни до оголошення.
Стосовно третього питання повідомляємо, що фізичні осіби-підприємці мають право приймати участь в процедурі закупівлі. Що стосується ціни повідомляємо, що оцінка пропозицій учасників проводиться АВТОМАТИЧНО ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ ЗАКУПІВЕЛЬ на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Найперший критерій оцінки пропозицій це саме запропонована ціна. Замовник розглядає пропозиції Учасників починаючи з найменшої запропонованої ціни. Ціна зазначена учасником в пропозиції розглядатимется як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 174 900,00
UAH з ПДВ
174 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 178 082,16
UAH з ПДВ
176 238,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 15:40
сертификатWindows-10-Pro.jpg
14 серпня 2019 15:40
Сервіс_центри.pdf
14 серпня 2019 15:40
Таблиця відповідності.pdf
14 серпня 2019 15:40
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 15:40
Гарантійний лист 2.pdf
14 серпня 2019 15:40
propozitsiya_ 174900.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 174 900,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:09
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 176 238,66
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:10

Документи

16 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:08
компаком.PDF

Документи

16 серпня 2019 14:10
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:09
всесвіт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
176 238,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 14:10
Електронний підпис
16 серпня 2019 14:09
всесвіт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:25
Договор.PDF укладений
27 серпня 2019 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 176 238,66
UAH (в тому числі ПДВ 29 373,11 UAH)