Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001223-b ● e0d325ae477245a8b1d36de11f5119bc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 03500105 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4 |
Контактна особа: |
Радченко Анатолій Сергійович +380617648928 tender@zp.arbitr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 12:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 12:41 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 518 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 590,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплекти
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 12:37 |
Додаток 5 комп (1).docx | |
06 серпня 2019 12:37 |
Додаток 4 комп (1).doc | |
06 серпня 2019 12:37 |
Додаток 3 комп (1).rtf | |
06 серпня 2019 12:36 |
Додаток 2 комп .doc | |
06 серпня 2019 12:36 |
Додаток 1 комп (1).doc | |
06 серпня 2019 12:36 |
тендерна документація комп (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 07 серпня 2019 11:13
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:36
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить повну та вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. На ваше звернення повідомляємо, що Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро не є гарантією дотримання авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування. Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Учасник, який надасть тендерну пропозицію в рамках цієї процедури зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютеру, а не його постачальник. Таким чином, внесення в тендерну документацію запропонованих змін може суттєво обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить пункт 4 наступного змісту: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну торговельну марку предмета закупівлі чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною
2. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" |
398 712,00
UAH з ПДВ
|
398 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
444 246,79
UAH з ПДВ
|
415 262,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
458 874,00
UAH з ПДВ
|
415 263,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
492 595,80
UAH з ПДВ
|
415 264,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
486 246,60
UAH з ПДВ
|
469 743,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
491 213,48
UAH з ПДВ
|
469 746,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
494 493,90
UAH з ПДВ
|
474 109,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
398 712,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:19
|
протокол зі звітом | укладений |
25 жовтня 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 16:39
|
договір 43/19 | укладений |
26 вересня 2019 16:36
|