Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України
Очікувана вартість
518 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001223-b e0d325ae477245a8b1d36de11f5119bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радченко Анатолій Сергійович

+380617648928 tender@zp.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03500105
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Контактна особа: Радченко Анатолій Сергійович
+380617648928
tender@zp.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:41
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:41
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:21
Очікувана вартість: 518 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 590,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплекти
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональні комп’ютери). Джерело фінансування закупівлі:кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:37
Додаток 5 комп (1).docx
06 серпня 2019 12:37
Додаток 4 комп (1).doc
06 серпня 2019 12:37
Додаток 3 комп (1).rtf
06 серпня 2019 12:36
Додаток 2 комп .doc
06 серпня 2019 12:36
Додаток 1 комп (1).doc
06 серпня 2019 12:36
тендерна документація комп (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 07 серпня 2019 11:13
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:36
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить повну та вичерпну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. На ваше звернення повідомляємо, що Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро не є гарантією дотримання авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування. Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Учасник, який надасть тендерну пропозицію в рамках цієї процедури зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютеру, а не його постачальник. Таким чином, внесення в тендерну документацію запропонованих змін може суттєво обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить пункт 4 наступного змісту: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну торговельну марку предмета закупівлі чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 398 712,00
UAH з ПДВ
398 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 444 246,79
UAH з ПДВ
415 262,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 458 874,00
UAH з ПДВ
415 263,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 492 595,80
UAH з ПДВ
415 264,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 486 246,60
UAH з ПДВ
469 743,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 491 213,48
UAH з ПДВ
469 746,23
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 494 493,90
UAH з ПДВ
474 109,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 17:36
несудимість.pdf
04 вересня 2019 12:27
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:21
EU_ISO14001_ЕВРОКОММЕРЗ.PDF
04 вересня 2019 12:21
упаковка.pdf
04 вересня 2019 12:21
тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 12:21
сертифікати, декларації.pdf
04 вересня 2019 12:21
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 12:21
паспорт код Возний.pdf
04 вересня 2019 12:21
опис.pdf
04 вересня 2019 12:21
опис 2.pdf
04 вересня 2019 12:21
наказ про призначення.pdf
04 вересня 2019 12:21
Витяг ЄДР.pdf
04 вересня 2019 12:21
6.1. статут копия.pdf
04 вересня 2019 12:20
5.2 характеристики.pdf
04 вересня 2019 12:20
3.1.2.2. Договір оренди Skoda.pdf
04 вересня 2019 12:20
13.7. Витяг з ПДВ.pdf
04 вересня 2019 12:20
10. аналогічні договори.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 11:49
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:48
Довіреність.pdf
04 вересня 2019 11:48
Sineo224e19090411161.pdf
04 вересня 2019 11:48
Sineo224e19090411160.pdf
04 вересня 2019 11:48
Sineo224e19090411150.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 00:49
Електронний підпис
04 вересня 2019 00:48
Копія Статуту.pdf
04 вересня 2019 00:48
14. Проект договору.pdf
04 вересня 2019 00:48
13. 12445824_пропозиція.pdf
04 вересня 2019 00:48
12. Характеристики.pdf
04 вересня 2019 00:48
10. Виробник компів.pdf
04 вересня 2019 00:48
09. Персональні данні.pdf
04 вересня 2019 00:48
07. Аналогічний договір.pdf
04 вересня 2019 00:48
04. Санкції.pdf
04 вересня 2019 00:48
01. Відсутність підстав.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 12:40
Електронний підпис
04 вересня 2019 12:31
Витяг з ЄДР на 18.01.2019.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:25
4.Відомості про учасника.pdf
03 вересня 2019 16:25
17.Проект договору.pdf
03 вересня 2019 16:25
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 10:56
Електронний підпис
03 вересня 2019 10:55
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 10:55
Установчі документи.pdf
03 вересня 2019 10:55
Технічна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 10:55
Серт. ПК 2018-2020.pdf
03 вересня 2019 10:55
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

03 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:35
Таблиця відповідності.pdf
03 вересня 2019 14:35
Технічний паспорт копія.pdf
03 вересня 2019 14:35
Тендерна пропозиція 31798.pdf
03 вересня 2019 14:35
Проект договору.pdf
03 вересня 2019 14:35
Довідка щодо санкцій.pdf
03 вересня 2019 14:35
Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "МІКРОТРОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 398 712,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
398 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:19
протокол зі звітом укладений
25 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:39
договір 43/19 укладений
26 вересня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 398 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 452,00 UAH)