Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2019-08-06-001034-b ● 27692cca67944f2583932859f71b1a03
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ№4 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20199156 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Ігнаткіна +380567170315 boardingschool4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 9 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Канцелярські товари (Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ростовська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2019
—
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 15:15 |
Документація.doc |
07 серпня 2019 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 15:15 |
Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:26
Дата відповіді: 07 серпня 2019 12:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) До участі допускаються всі торгові марки або моделі, тільки щоб відповідали нашим технічним вимогам.
2) До участі допускаються всі учасники, платники або не платники ПДВ. Оцінювати Замовник буде остаточну ціну за одиницю.
3) Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Дякуємо!
1) До участі допускаються всі торгові марки або моделі, тільки щоб відповідали нашим технічним вимогам.
2) До участі допускаються всі учасники, платники або не платники ПДВ. Оцінювати Замовник буде остаточну ціну за одиницю.
3) Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Дякуємо!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
6 796,00
UAH з ПДВ
|
6 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
7 300,00
UAH з ПДВ
|
6 209,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гусаров Дмитро Володимирович |
7 015,50
UAH з ПДВ
|
6 429,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
6 208,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 16:05
|
Договір 29.pdf | укладений |
04 вересня 2019 16:03
|