Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція - 4 Лоти (Лот № 1 - Засіб для дезінфекції поверхонь, медичних відходів, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, (1000 мл);Лот № 2 - Засіб для дезінфекції наркозно-дихальної апаратури, анестезіологічного устаткування, дезінфекції (генеральне прибирання) поверхонь, дезінфекції високого рівня ВМП, дезінфекції суміщеної 3 передстерилізаційним очищенням, стерилізації хімічним методом ВМП (1000 мл); Лот № 3 - Засіб для гігієнічної та антисептичної обробки шкіри (1000 мл); Лот № 4 - Засіб дезінфекційний для поверхонь, знезараження медичних, біологічних відходів (1 кг, №500))
Очікувана вартість
2 809 596,00 UAH
UA-2019-08-06-000834-c ● ab7e1416e27e439db40058dd89447c57
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний інститут раку |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 |
Контактна особа: |
Соловар Олена Михайлівна 044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 21:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 22:00 |
Очікувана вартість: | 2 809 596,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї. Джерело фінансування державні кошти.
Тендерна документація
12 серпня 2019 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2019 10:10 |
Тендерна документація.doc |
12 серпня 2019 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2019 10:10 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000834-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 09 серпня 2019 15:28
В тендерній документації Замовником викладені незрозумілі, суперечливі вимоги, які можуть призвести до викривлення інформаціхї про продукцію та, відповідно непрозорих торгів
В медико-технічних вимогах Замовник виклав вимоги, які суперечать одна одній, є взаємовиключаючими, також міститься вмога, яка може призвести до неправдивого викладення інфорформації про продукцію
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 11:05
Медико-технічні вимоги до тендерної документації складаються завідуючуми відділень відповідно до їхньої потреби: склад: ЧАС та аміни, ЧАС та бігуанідин, або аналог не суперечать Лоту № 1 П.1 тендерної документації.
Фіксований чисельний показник діючих речовин, ніяким чином не порушує чинне законодавство України.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник діє виключно згідно чинного законодавства України та ніяким чином не порушує ст.ст.3,5 Закону України « Про публічні закупівлі», тому правові підстави для внесення змін відсутні.
Фіксований чисельний показник діючих речовин, ніяким чином не порушує чинне законодавство України.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник діє виключно згідно чинного законодавства України та ніяким чином не порушує ст.ст.3,5 Закону України « Про публічні закупівлі», тому правові підстави для внесення змін відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000834-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович", Код ЄДРПОУ:2426014614
Дата подання: 05 вересня 2019 17:27
Оскарження переможця
Шановний Замовнику! Нами було проаналізовано закупівлю UA-2019-05-11-001486-a, що Вами було відмінено через неможливість усунення порушень допущених Замовником при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015:244500003 – Агрохімічна продукція, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Цікаво що Ви вважали порушеннями допущеними Замовником???? Можливо те, що Ви допустили до аукціону компанію ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС", яка не відповідала медико-технічним вимогам передбаченим Документацією (інформація про невідповідність ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" в цій частині не була Вами спростована на засіданні Антимонопольного комітету!!).
Чи можливо порушення допущене Замовником це те, що щоб уникнути закупівлю БЕЗ СВОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА Вами було прийнято рішення взагалі відмінити закупівлю??!!!!
Дана закупівля, в якій я, ФОП Мартищенко, приймаю участь дуже нагадує по сценарію вищезгадану! Ви навмисне намагаєтеся протягнути СВОГО (вигідного Вам) постачальника! Пропозиція якого знову суперечить Вашій тендерній документації!! Вами було неправомірно дискваліфіковано пропозицію ФОП Мартищенко В.Г., яка відповідала всім Вашим вимогам! Стосовно належним чином відсканованого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу хочу повідомити наступне:
У Вашій практиці є акцептовані учасники з дуже грубими порушеннями, але тим не менше ви їх прийняли:
UA-2019-07-04-000887-b ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" взагалі не надали копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
UA-2018-08-09-002407-b ТОВ "ФАРМАДІС" надали оновлену пропозицію на 6420,00 грн більше за остаточну суму на аукціоні.
Дані порушення залишимо на розгляд контролюючим органам.
Пропозиція «Вашого» учасника ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" і цього разу не відповідала Вашим вимогам!!!
ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС", пропозицію якого ви прийняли тепер
1. не надало належним чином відскановане свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тим самим порушивши вимоги 30 статті Закону і вимоги Вашої документації на Вашу думку (виходячи з протоколу №113 від 30.08.2019 року);
2. страхова гарантія надана з порушеннями (термін дії страхової гарантії менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій і сама дата розкриття тендерних пропозицій вказана невірно!);
3. проекту договору не був повністю заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і завірений печаткою учасника, чим порушило статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації. І тим не менше Ви її прийняли.
І таких прикладів є багато! Тож чому наша оновлена пропозиція що була на 5,00 грн менша остаточної суми аукціону була відхилена????? Своїми діями Ви чітко даєте зрозуміти, що Вас не хвилює економія бюджетних коштів, а цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Ви заздалегідь запланували у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
В свою чергу хочу нагадати Вам, що одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність і запобігання корупційним діям і зловживанням! Тож маю надію на Вашу добропорядність та об’єктивну і неупереджену оцінку!!! Інакше будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету!!!
Розгорнути
Згорнути
Цікаво що Ви вважали порушеннями допущеними Замовником???? Можливо те, що Ви допустили до аукціону компанію ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС", яка не відповідала медико-технічним вимогам передбаченим Документацією (інформація про невідповідність ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" в цій частині не була Вами спростована на засіданні Антимонопольного комітету!!).
Чи можливо порушення допущене Замовником це те, що щоб уникнути закупівлю БЕЗ СВОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА Вами було прийнято рішення взагалі відмінити закупівлю??!!!!
Дана закупівля, в якій я, ФОП Мартищенко, приймаю участь дуже нагадує по сценарію вищезгадану! Ви навмисне намагаєтеся протягнути СВОГО (вигідного Вам) постачальника! Пропозиція якого знову суперечить Вашій тендерній документації!! Вами було неправомірно дискваліфіковано пропозицію ФОП Мартищенко В.Г., яка відповідала всім Вашим вимогам! Стосовно належним чином відсканованого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу хочу повідомити наступне:
У Вашій практиці є акцептовані учасники з дуже грубими порушеннями, але тим не менше ви їх прийняли:
UA-2019-07-04-000887-b ТОВ "ДАЙДЖЕСТ ГРУП" взагалі не надали копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
UA-2018-08-09-002407-b ТОВ "ФАРМАДІС" надали оновлену пропозицію на 6420,00 грн більше за остаточну суму на аукціоні.
Дані порушення залишимо на розгляд контролюючим органам.
Пропозиція «Вашого» учасника ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" і цього разу не відповідала Вашим вимогам!!!
ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС", пропозицію якого ви прийняли тепер
1. не надало належним чином відскановане свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (тим самим порушивши вимоги 30 статті Закону і вимоги Вашої документації на Вашу думку (виходячи з протоколу №113 від 30.08.2019 року);
2. страхова гарантія надана з порушеннями (термін дії страхової гарантії менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій і сама дата розкриття тендерних пропозицій вказана невірно!);
3. проекту договору не був повністю заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і завірений печаткою учасника, чим порушило статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації. І тим не менше Ви її прийняли.
І таких прикладів є багато! Тож чому наша оновлена пропозиція що була на 5,00 грн менша остаточної суми аукціону була відхилена????? Своїми діями Ви чітко даєте зрозуміти, що Вас не хвилює економія бюджетних коштів, а цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Ви заздалегідь запланували у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
В свою чергу хочу нагадати Вам, що одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність і запобігання корупційним діям і зловживанням! Тож маю надію на Вашу добропорядність та об’єктивну і неупереджену оцінку!!! Інакше будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 16:49
Доводимо до Вашого відома що усунуті порушення що до закупівлі UA-2019-05-11-001486-a та її скасування, надали можливість Вам та ще багатьом учасникам прийняти участь у новій закупівлі за кодом ДК 021:2015:244500003 – Агрохімічна продукція, також ПРОСИМО Вас не робити необґрунтованих висновків, та припущень.
Закупівля № UA-2019-07-04-000887-b, UA-2018-08-09-002407-b ніякого відношення до закупівлі № UA-2019-08-06-000834-c не мають і якщо у Вас виникли питання з приводу даних закупівель просимо Вас офіційно звернутися до тендерного комітету Замовника за роз’ясненнями.
Термін дії страхової гарантії діє з 21.08.2019 по 19.11.2019 року що не є меншим за 90 днів, тобто надана без порушень умов тендерної документації.
Проект договору заповнений та підписаний учасником в повному обсязі як того вимагаї тендерна документація ніяких порушень в діях учасника тут немає.
Надання реєстраційного посвідчення на транспортний засіб відскановане не в кольоровому вигляді є несуттєвою помилкою, тому Замовником в подальшому розгляді пропозицій учасників на це не було акцентовано увагу. Ваша пропозиція здійснювати доставку товару неспеціалізованим транспортом Мерседес GLE-250 який не є вантажним автомобілем, та з-а своею конструкцією та обладнанням не призначений для вантажів, таким чином у Замовника виникає велике занепокоєння можливості виконання зобов’язань з поставки товару.
Надання Вами, як Учасником тендерної пропозиції з невідповідністю цінової пропозиції переможця розміщеної на електронному майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro, є суттєвим порушення котре сприяло відхиленню пропозиції Учасника. Пропозиції учасників ніяким чином не можуть відрізнятися від пропозицій розміщених на електронному майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro.
Закупівля № UA-2019-07-04-000887-b, UA-2018-08-09-002407-b ніякого відношення до закупівлі № UA-2019-08-06-000834-c не мають і якщо у Вас виникли питання з приводу даних закупівель просимо Вас офіційно звернутися до тендерного комітету Замовника за роз’ясненнями.
Термін дії страхової гарантії діє з 21.08.2019 по 19.11.2019 року що не є меншим за 90 днів, тобто надана без порушень умов тендерної документації.
Проект договору заповнений та підписаний учасником в повному обсязі як того вимагаї тендерна документація ніяких порушень в діях учасника тут немає.
Надання реєстраційного посвідчення на транспортний засіб відскановане не в кольоровому вигляді є несуттєвою помилкою, тому Замовником в подальшому розгляді пропозицій учасників на це не було акцентовано увагу. Ваша пропозиція здійснювати доставку товару неспеціалізованим транспортом Мерседес GLE-250 який не є вантажним автомобілем, та з-а своею конструкцією та обладнанням не призначений для вантажів, таким чином у Замовника виникає велике занепокоєння можливості виконання зобов’язань з поставки товару.
Надання Вами, як Учасником тендерної пропозиції з невідповідністю цінової пропозиції переможця розміщеної на електронному майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro, є суттєвим порушення котре сприяло відхиленню пропозиції Учасника. Пропозиції учасників ніяким чином не можуть відрізнятися від пропозицій розміщених на електронному майданчику SmartTender електронної системи закупівель Prozorro.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-06-000834-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович", Код ЄДРПОУ:2426014614
Дата подання: 09 вересня 2019 16:36
Дата подання: 09 вересня 2019 16:36
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2019 23:37
Рішення від 12.09.2019 № 12804 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 23:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2019 № 13828.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 16:49
рішення від 27.09.2019 № 13828.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:10
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.Засіб для дезінфекції поверхонь, медичних відходів, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, (1000 мл) |
Опис предмету закупівлі: |
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені в тендерній документації та додатках до неї
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 037 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 037,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61110 UAH |
Аукціон
Позиції
3500 шт
Засіб для дезінфекції поверхонь, медичних відходів, дезінфекції суміщеної з передстерилізаційним очищенням виробів медичного призначення, (1000 мл)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки:
15 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-08-06-000834-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович", Код ЄДРПОУ:2426014614
Дата подання: 09 вересня 2019 16:36
Дата подання: 09 вересня 2019 16:36
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 вересня 2019 23:37
Рішення від 12.09.2019 № 12804 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 23:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2019 № 13828.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 16:49
рішення від 27.09.2019 № 13828.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
1 155 000,00
UAH з ПДВ
|
936 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" |
1 629 600,00
UAH з ПДВ
|
937 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ |
1 731 450,00
UAH з ПДВ
|
1 731 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" |
1 802 500,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сушков Валерій Миколайович " |
2 037 000,00
UAH з ПДВ
|
2 037 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" #2426014614 |
Відхилено |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 18:18
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
936 960,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 18:19
|
ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" #32121793 |
Рішення скасоване |
937 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:21
|
ТОВ "ФІРМА ХІМЕКС" #32121793 |
Відхилено |
937 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:30
|
ДП "УКРМЕДДІЯЛЬНІСТЬ" МОЗ УКРАЇНИ #25885270 |
Переможець |
1 731 450,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2020 16:15
|
ДУ до договору 320 (1).pdf | зміни до договору |
24 лютого 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:48
|
ДУ до договору 320 (2).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:41
|
Договір 320.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума договору збільшується на 346 290, 00 грн.в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20 % суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |