Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
3 103 878,60 UAH
UA-2019-08-06-000770-b c46460e9da9140289bfe79900d62b23c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 11:15
Початок аукціону: 30 серпня 2019 12:10
Очікувана вартість: 3 103 878,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 519,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Канати сталеві ( Джерело фінансування - власні кошти )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:14
Креслення.pdf
13 серпня 2019 13:13
Перелік змін в тендерну документацію.docx
13 серпня 2019 13:13
Тендерна документація зі змінами.docx
13 серпня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 13:14
Креслення.pdf
13 серпня 2019 13:13
Перелік змін в тендерну документацію.docx
13 серпня 2019 13:13
Тендерна документація зі змінами.docx
06 серпня 2019 11:11
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спец вироби
Дата подання: 09 серпня 2019 12:53
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:17
Просимо Вас надати креслення по позиціях № 9-12
Відповідь: Згідно розміщеного питання надаємо копії креслення
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 09 серпня 2019 13:08
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:19
Добрий день! Просимо Вас розглянути та погодити внесення змін по наступних пунктах проформи договору, а саме:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник повинен надати _________________. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат якості виробника). 2.3.Приймання Товару Покупцем за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю і якістю, затверджених постановами Державного арбітражу Союзу РСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 № П-7 з урахуванням особливостей, передбачених договором. 2.4. В разі виявлення Покупцем під час приймання Товару невідповідностей по якості, кількості, комплектності, номенклатурі, асортименту і іншим характеристикам, передбаченим Договором, Покупець письмово (цінним листом з описом вкладень та повідомленням про отримання, E-mail повідомленням або кур’єрським відправленням на адресу, зазначену у цьому Договорі) повідомляє Постачальника про необхідність прибуття його представника для складення відповідного двостороннього акту. Повідомлення, направлені по E-mail вважаються отриманими Постачальником з моменту направлення такого повідомлення з поштової скриньки Покупця, зазначеної у цьому Договорі. В разі неприбуття представника Постачальника впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення, Покупець має право скласти акт про невідповідність Товару із залученням представників торгівельно-промислової палати або іншої незалежної організації. 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 14 днів з дати складання двосторонього акту приймання по якості або протягом 14 днів з дати отримання акту, складеного Покупцем із залученням незалежної організації. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 14 днів з дати складання акта про некомплектність. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 14 днів з дати одержання повідомлення Покупця. 4.1. Оплата товару здійснюється з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на підставі оригіналу рахунку Датою оплати товару вважається дата надходження грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.2. В документах, які підтверджують факт постачання товару та податкових накладних, в обов’язковому порядку, повинен вказуватись код згідно з УКТ ЗЕД по кожному найменуванню товару. В коді товару згідно з УКТ ЗЕД повинно міститись не менш ніж 4 перших цифри відповідного коду. 5.1. Постачання товару здійснюється протягом __________ з дати отримання письмової заявки Постачальником. Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Заявки, відправлені факсом або електронною поштою на адресу, зазначену в договорі, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Сторонами Договору. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо. 5.4. Датою поставки вважається дата передачі товару Покупцю.6.1.3. Забезпечити своєчасне вивантаження товару.7.3. За порушення термінів заміни товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений.
Уточнення по тендеру
Дата подання: 09 серпня 2019 14:09
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:20
Просимо Вас уточнити матеріал осердя по позиціях № 1-3. Підстава: в технічний опис не відповідає найменуванню товару
Відповідь: Згідно розміщеного питання, відповідні зміни будуть внесенні в технічну специфікацію Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 2 879 000,00
UAH
2 879 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 3 103 000,00
UAH
3 103 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:25
Електронний підпис
29 серпня 2019 10:24
CТАТУТ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2018р..pdf
29 серпня 2019 10:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРА.pdf
29 серпня 2019 10:24
ПАСПОРТ СИДОРЕНКО О.О..pdf
29 серпня 2019 10:24
ПАСПОРТ БРЕСЛОВА Ю.Р..pdf
29 серпня 2019 10:24
НАКАЗ БРЕСЛОВ Ю.Р.pdf
29 серпня 2019 10:24
ІНФОРМАЦІЯ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОГОВИР ОЛЬВИЯ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОГОВИР ИЗМ МТП.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА УМОВИ ОПЛАТИ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА СТ.17.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА РІК ВИПУСКУ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ДОВІДКА ГАРАНТІЯ.pdf
29 серпня 2019 10:24
016-001-33563-2019.pdf.p7s
29 серпня 2019 10:24
ТЕХ.СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
29 серпня 2019 10:24
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
29 серпня 2019 10:24
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 2 879 000,00
UAH
05 вересня 2019 15:37

Документи

05 вересня 2019 15:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
2 879 000,00
UAH
Документи

Документи

05 вересня 2019 15:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:53
453.pdf укладений
25 вересня 2019 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 879 000,00
UAH