ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Бензин А-92 ЄВРО 5 бензовозними нормами).
Очікувана вартість
2 484 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000759-b 4bded970b9034c2fabad51a1a3408ab1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження замовника: 54055, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа замовника: Олена Жаган
+380675503677
zhagan@vodokanal.mk.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 2 484 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Бензин А-92 ЄВРО 5 бензовозними нормами). Дженело фінансування - власні кошти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 60 календарних днів з моменту поставки Товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 серпня 2019 14:52
Електронний цифровий підпис
29 серпня 2019 14:49
ТД зі змінами 29.08.doc
29 серпня 2019 14:49
протокол 288.pdf
29 серпня 2019 14:49
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 16:57
Протокол змін 275.doc
29 серпня 2019 14:52
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2019 17:00
Електронний цифровий підпис
06 серпня 2019 11:10
Електронний цифровий підпис
29 серпня 2019 14:49
ТД зі змінами 29.08.doc
21 серпня 2019 16:57
ТД зі змінами.doc
06 серпня 2019 11:09
ТД_Бензин А 92 бензовозними нормами.doc
29 серпня 2019 14:49
протокол 288.pdf
29 серпня 2019 14:49
Перелік змін.docx
21 серпня 2019 16:57
Протокол змін 275.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000002 ● 27aa48f6aa184ed08535f189df074616
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-28 11:33:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 № 160

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-06-000759-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом внесення змін.

2019-08-30 10:39:25

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал", 31448144, Україна, м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 09130000-9 – Нафта та дистиляти (Бензин А-92 ЄВРО 5 бензовозними нормами). Дженело фінансування - власні кошти., 2484000UAH, 09130000-9, ДК021, 100000, літр
  3. Інформація про оприлюднення: 4bded970b9034c2fabad51a1a3408ab1, 2019-08-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 28 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням в.о. уповноваженої особи (протокол від 21.08.2019 № 275). За результатами аналізу питань відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 75 500,00 грн, що перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі товару., 28 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-08-30 10:55:32

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" 2 145 000,00
UAH з ПДВ
2 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА-КОН" 2 314 000,00
UAH з ПДВ
2 264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 2 412 000,00
UAH з ПДВ
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 16:16
sign.p7s
10 вересня 2019 12:05
sign.p7s
05 вересня 2019 15:29
sign.p7s
05 вересня 2019 15:24
стаття 17 Закону Довідка.pdf
22 серпня 2019 12:15
sign.p7s
21 серпня 2019 15:24
sign.p7s
21 серпня 2019 15:21
Статутні документи.zip
21 серпня 2019 15:21
Документи.zip
21 серпня 2019 15:21
1 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 13:02
sign.p7s
06 вересня 2019 12:53
Зміни Афіна-Кон 4019-0819.pdf.p7s
06 вересня 2019 12:53
Зміни Афіна-Кон 4019-0819.pdf
06 вересня 2019 12:53
Довідка.pdf.p7s
06 вересня 2019 12:53
Довідка.pdf (1).p7s
06 вересня 2019 12:53
Довідка.pdf
06 вересня 2019 12:53
Виписка.pdf
21 серпня 2019 16:49
sign.p7s
21 серпня 2019 16:32
Довідка.pdf.p7s
21 серпня 2019 16:32
Довідка.pdf (1).p7s
21 серпня 2019 16:32
Довідка.pdf
21 серпня 2019 16:32
Виписка.pdf
21 серпня 2019 16:32
АФІНА-КОН 4019-0819.pdf.p7s
21 серпня 2019 16:32
АФІНА-КОН 4019-0819.pdf (1).p7s
21 серпня 2019 16:32
АФІНА-КОН 4019-0819.pdf
21 серпня 2019 16:32
Гарантія Афіна-Кон.zip
21 серпня 2019 16:32
Документи пропозиції.pdf
21 серпня 2019 16:32
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 16:32
УСТАНОВЧІ.pdf
21 серпня 2019 16:32
УСТАНОВЧІ ЗАВІРЕНІ.pdf
21 серпня 2019 16:32
Техпаспорти.pdf
21 серпня 2019 16:32
паспорт Кубрак.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 10:50
sign.p7s
06 вересня 2019 10:49
БГ 04-09.zip
28 серпня 2019 14:56
sign.p7s
28 серпня 2019 14:54
BG.zip
20 серпня 2019 10:14
sign.p7s
20 серпня 2019 10:10
part3.zip
20 серпня 2019 10:10
part2.zip
20 серпня 2019 10:10
part1.zip
20 серпня 2019 10:10
17_БГ.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"
#32938047
Переможець 2 145 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА"
#32938047
2 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 вересня 2019 15:33
Договір.pdf укладений
23 вересня 2019 15:31
sign.p7s зміни до договору
05 листопада 2019 15:31
ДУ.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місцезнаходження та банківських реквізитів.(покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі- Зазначено із-за відсутності технічної можливості обрати іншу статтю при публікації на майданчику)
Номер договору про закупівлю: тМО-981
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку