Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва " Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича ,89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій територій "
Очікувана вартість
6 469 300,00 UAH
UA-2019-08-06-000571-c a026edca2d364bfda0d30ba8e81c3185
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удут Марія Петрівна

+380963810141 mp.udut@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Боржавська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04351050
Місцезнаходження: 90310, Україна , Закарпатська обл., село Боржавське, вул. Вл. Івана Маргітича,56
Контактна особа: Удут Марія Петрівна
+380963810141
mp.udut@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 15:15
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 6 469 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 346,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
"ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва " Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики івана Мвргітича ,89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій територій (джерело фінансування запупівлі кошти державного та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90310, Україна, Закарпатська область, село Боржавське, вул. Вл.Ів.маргітича,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:23
Додаток _ 3 технічне завдання.docx
06 серпня 2019 15:23
Тендерна документація б.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-000571-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 07 вересня 2019 23:26
Підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції
Статут п. 12.11. Роботою правління керує голова правління, який має право:
абз.4: приймати рішення про укладення правочинів на суму, що не перевищує 20% балансової вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності Товариства.
Вимога ТД. Додаток 7.
1. У складі тендерної документації Учасник надає:
1.1. якщо Учасником є юридична особа-резидент:
- копію Статуту та/або інших установчих документів Учасника;
- для підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, Учасник процедури закупівлі в залежності від його організаційно-правової форми надає копію необхідного(их) документа(ів) а саме: виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреності, доручення або іншого документу;
Виходячи з вищенаведенного тендерний комітет мабуть вирішив що відсутність в Т.П рішення загальних зборів надати повноваження підпису а також відсутність даних останньої річної фінансової звітності Товариства, якимось чином підтверджують це право, або я не побачив це рішення або фінансову звітність, в такому випадку прошу написати у відповіді назву файлу де можна побачити цю інформацію, а в випадку її відсутності тендерний комітет приняв рішення про визнання переможцем з порушенням ЗУ та має скасувати свое рішення)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 12:27
УКРАЇНА

БОРЖАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВИНОГРАДІВСЬКИЙ РАЙОН
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ
90310 с. Боржавське, вул. Івана Маргітича 56. тел./факс: 2-43-79

від 11.09.2019 року № 02-11/ 77
Відповідь на вимогу
UA-2019-08-06-000571-c.c1 від 07.09.2019р.

Предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича , 89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території», код ДК 021:2015–45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень.
Замовник: Боржавська сільська рада. (ЄДРПОУ 04351050), 90310, Закарпатська обл., Виноградівський р-н, с. Боржавське, вул. Вл. Івана Маргітича, 56.
Скаржник: Приватне підприємство «Ялик», (ЄДРПОУ 34019103), 09100, Київська обл., м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 106, оф. 312.

Тендерний комітет Боржавської сільської ради розглянув Вимогу № UA-2019-08-06-000571-c.c1 від 07.09.2019р. Приватного підприємства «Ялик» та надає наступне роз’яснення.
У відповідності до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається учасниками закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель; шляхом заповнення електронних форм та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
У відповідності до пункту 1 частини .2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Тендерна документація із закупівлі за предметом: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича, 89, в с. Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій території», код ДК 021:2015–45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень, затверджена
протоколом Тендерного комітету Замовника № 1 від 05 серпня 2019 року (далі – Тендерна документація), зокрема містить Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, т а завантаженням файлів у форматі pdf, зокрема:

« довідкою довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІI кварталу 2019 року (стосується лише товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю);».

Надаємо роз’яснення змісту даної вимоги Тендерної документації Замовника.
Як, чітко зазначено Замовником у тексті Тендерної документації, вказана вимога Замовника щодо подання у складі тендерної пропозиції документу - Довідки довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІI кварталу 2019 року, стосується лише тих учасників процедури закупівлі, які за своєю організаційно-правовою формою, належать до:

1) товариств з обмеженою відповідальністю;
2) товариств з додатковою відповідальністю).

Відповідно до статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. № 2275,, Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).

Таким чином, дана вимога Тендерної документації Замовника не стосується, всіх інших учасників процедури закупівлі, які за своєю організаційно-правовою формою відрізняються від наведених,
Підкреслюємо, що подання документу - Довідки довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІI кварталу 2019 року, від них не вимагається.
У складі Тендерної пропозиції Учасника - Приватне акціонерне товариство «Виноградівська пересувна механізована колона № 78» (ЄДРПОУ 01037092), зокрема подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – файл 11. Скан-копія Витягу з Єдиного державного реєстру юр. осіб.pdf доступний для завантаження з мережі Інтернет за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-06-000571-c, у якому серед іншого зазначено:

«Запис 2
Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі наявності:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕИТОВАРИСТВО «ВИНОГРАДІВСЬКА
ПЕРЕСУВАНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 78,
ПРАТ «ВИНОГРАДВСЬКА ПМК-78».

Організаційно правова форма:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО.

З огляду на вищенаведене, подання Учасником ПрАТ «Виноградівська ПМК-78» документу - Довідки довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІI кварталу 2019 року, Тендерною документацією не передбачено.
У відповідності до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Звертаємо увагу Скаржника, що частина 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, та не надає замовникам жодних дискреційних повноважень щодо розширення переліку підстав для відхилення тендерних пропозицій на власний розсуд.
Дана норма закону є нормою-приписом, від положень якої
замовники не можуть відступати.
Посилання Скаржника ПП «Ялик» на сторонній документ - Статут (пункт 12.11.) Приватного акціонерного товариства «Виноградівська пересувна механізована колона № 78», яким встановлено повноваження Голови правління акціонерного товариства на укладання правочинів на суму, що не перевищує 20% балансової вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності – як привід для відхилення пропозиції є безпідставним, оскільки, як зазначалося, підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, може бути лише її невідповідність вимогам Тендерної документації Замовника – п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що вимогами діючої Тендерної документації, подання Учасниками закупівлі будь-якої фінансової звітності, зокрема балансової вартості їхніх активів (крім учасників ТзОВ або ТДВ) не передбачено.
Таким чином у Замовника відсутні підстави для оцінювання Учасника ПрАТ «Виноградівська ПМК-78» за критеріями фінансової звітності, зокрема шляхом співвідношення балансової вартості його активів за даними останньої річної фінансової звітності (яка Замовнику не відома) із повноваженнями керівника, передбаченими пунктом 12.11. Статуту, оскільки вимоги щодо подання такої фінансової інформації/звітності не були встановлені для учасників у Тендерній документації Замовника.
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про визначення Учасника ПрАТ «Виноградівська ПМК 78» переможцем процедури закупівлі, оформлене Протоколом засідання Тендерного комітету Боржавської сільської ради від 29 серпня 2019 року № 2, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Тендерної документації

Голова Тендерного комітету Бобіта Ю.І.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-06-000571-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 08 вересня 2019 23:04
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 20:28
рішення від 11.09.2019 № 12725 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 20:27
рішення від 27.09.2019 № 13863.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 23:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: 27.09.2019р. Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 13863-р/пк-пз яка розміщена 02.10.2019р. веб-порталі «ProZorro», згідно з яким за результатами розгляду скарги приватного підприємства "ЯЛИК" від 08.09.2019 № UA-2019-08-06-000571-c.a2 Колегія постановила зобов'язати Боржавську сільську раду скасувати рішення про визначення Приватного Акціонерного Товариства "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" переможцем процедури закупівлі – "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва " Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики івана Мвргітича ,89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій територій", оголошення за № UA-2019-08-06-000571-c. .
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2019 10:43
Номер скарги: UA-2019-08-06-000571-c.c4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПП «Ялик», Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 14 жовтня 2019 20:25
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:16
рішення від 17.10.2019 № 14869 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:15
Рішення від 04.11.2019 № 15933.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 01:38

Документи подані скаржником

08 вересня 2019 23:03
Скарга Боржавське_08.09.19.docx
08 вересня 2019 23:03
Скарга Боржавське_08.09.19.pdf

Документи подані замовником

04 жовтня 2019 10:36
Протокол

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 6 245 580,00
UAH з ПДВ
6 113 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фортуна-Іршава 6 450 020,00
UAH з ПДВ
6 113 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУД-2018" 6 460 050,00
UAH з ПДВ
6 146 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 6 146 205,96
UAH з ПДВ
6 146 205,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАКАРПАТМОНТАЖСЕРВІС 6 264 670,80
UAH з ПДВ
6 264 670,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 09:09
Електронний підпис
02 вересня 2019 09:00
Документи переможця.pdf
22 серпня 2019 10:09
Електронний підпис
22 серпня 2019 10:07
7.1 Копія коду Статуту.pdf
22 серпня 2019 10:07
7. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:20
Перелік документів
21 серпня 2019 14:27
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2019 14:27
Пояснювальна записка.PDF
21 серпня 2019 14:27
Перелік документів.PDF
21 серпня 2019 14:27
Локальні кошториси.PDF
21 серпня 2019 14:27
Договірна ціна.PDF
21 серпня 2019 14:27
Дефектні акти.PDF

Публічні документи

21 серпня 2019 17:14
Статут Екобуд.pdf
21 серпня 2019 17:14
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 17:14
Ліцензія з додатком.pdf
21 серпня 2019 17:14
Довідка8139040019843649597.zip
21 серпня 2019 17:14
Довідка про субпідряд.pdf
21 серпня 2019 17:14
Довідка довкілля.pdf
21 серпня 2019 17:14
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 17:14
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2019 17:14
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:14
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:14
Довідка КЕП.pdf
22 серпня 2019 15:11
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:10
відгук_ПП Будмакс_1.pdf
22 серпня 2019 15:10
відгук_ПП Будмакс_2.pdf
22 серпня 2019 15:09
Кошторис в ПДФ.rar
22 серпня 2019 15:09
Довідки лист ПДФ.rar
22 серпня 2019 15:09
Договора МТБ ч2.rar
22 серпня 2019 15:09
2.0 Працівники_2час.rar
22 серпня 2019 15:09
2.0 Працівники_1час.rar
22 серпня 2019 15:09
Аналогічні договори ч2.rar
22 серпня 2019 15:09
Договора МТБ ч1.rar
22 серпня 2019 15:09
Аналогічні договори ч1.rar
22 серпня 2019 15:09
Договора приміщень.rar
22 серпня 2019 15:09
1.1.6 Опис Ялик2.pdf
22 серпня 2019 15:09
Статистика_вiд_09.08.2019.pdf
22 серпня 2019 15:09
Казначейство_вiд_12.08.2019.pdf
22 серпня 2019 15:09
Довiдка_Ялик_06_08_2019.pdf
22 серпня 2019 15:09
витяг пдв.pdf
22 серпня 2019 15:09
Довiдка_ПриватБанк1.pdf
22 серпня 2019 15:09
Витяг_ПДВ.pdf
22 серпня 2019 15:09
Документ_EДР_1005627684.zip
22 серпня 2019 15:09
Довiдка_ПриватБанк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ТОВ Фортуна-Іршава

ТОВ "ЕКОБУД-2018"

ПП «Ялик»

ТОВ ЗАКАРПАТМОНТАЖСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
Рішення скасоване 6 113 750,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:43
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"
#01037092
Відхилено 6 113 750,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 10:55
ТОВ Фортуна-Іршава
#32123649
Переможець 6 113 850,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 11:01

Документи

04 жовтня 2019 10:55
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:53
Протокол
04 жовтня 2019 10:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фортуна-Іршава
#32123649
6 113 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 листопада 2019 10:26
Коментар щодо відміни: відмінити торги "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва " Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Владики Івана Маргітича ,89, в с.Боржавське, Виноградівського району - будівництво та благоустрій територій.статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
08 листопада 2019 10:26
протокол 1.pdf