Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Street-cleaning and sweeping services
Очікувана вартість
35 956 017,00 UAH
UA-2019-08-06-000568-a d46bdb8e3d29410ea2df8daa298a86b2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 14:06
Очікувана вартість: 35 956 017,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179 780,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 179780.09 UAH
Publication date: 06 серпня 2019 16:14
Enquiries until: 03 вересня 2019 18:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 35 956 017 UAH including VAT
Minimal lowering step: 179 780 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання та підмітання вулиць / Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вулиці міста Черкаси
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Street-cleaning and sweeping services / The source of procurement financing is the city budget
CPV: 90610000-6
Період постачання: з 01 вересня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 16:00
зміни до тендерної документації 05092019.doc
05 вересня 2019 16:00
ТД прибирання вулиць 2019 (нова редакція) від 05092019.doc
05 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 16:00
зміни до тендерної документації 05092019.doc
08 серпня 2019 16:13
зміни до тендерної документації++.doc
06 серпня 2019 16:53
зміни до тендерної документації+.doc
05 вересня 2019 16:00
ТД прибирання вулиць 2019 (нова редакція) від 05092019.doc
08 серпня 2019 16:13
ТД прибирання вулиць 2019 (нова редакція) від 08082019.doc
06 серпня 2019 16:53
ТД прибирання вулиць 2019 (нова редакція).doc
06 серпня 2019 16:11
ТД прибирання вулиць 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000043 ● 41bcb9c182dd4ecbbfb54e51b14e9145
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.07.2020 № 44

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.07.2020 № 44

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-06-000568-а 06.08.2019 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-03 16:44:42

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-000568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами під час розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації до проведення їх автоматичної оцінки не було відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Свій лад» (далі – ТОВ «Свій лад»), як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленого Вами у Додатку № 1 до тендерної документації?
Так, відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності техніки учасники повинні надати копії технічних паспортів та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Свій лад» у складі тендерної пропозиції надало Довідку «Про наявність техніки для надання «Послуг з прибирання та підмітання вулиць» у якій зазначено, що перелік та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси додаються на 2-х додатках. Проте, в жодному із наданих додатків до даної Довідки відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси у складі тендерної пропозиції даного учасника не указана, чим недотримано вищезазначені вимоги тендерної документації.
Чому Вами у додаткових угодах № 1 від 24.10.2019, № 3 від 07.11.2019, № 6 від 18.12.2019 та № 9 від 17.01.2020 зазначено підставу для внесення змін – «зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок» при тому, що фактично вносилися зміни у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 20:21:30

Пояснення на моніторинг

В межах проведення моніторингу (UA-M-2020-07-21-000043) надаємо наступні пояснення:
1. відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності техніки учасники повинні надати копії технічних паспортів та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Свій лад» у складі тендерної пропозиції надало файл «відповідність учасника кваліфік.критеріям 2.pdf», на останній сторінці якого зазначено відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси у вигляді транспортної схеми із зазначенням відстані від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори.
2. у додаткових угодах № 1 від 24.10.2019, № 3 від 07.11.2019, № 6 від 18.12.2019 та № 9 від 17.01.2020 зазначено підставу для внесення змін – ЗМЕНШЕННЯ ОБСЯГІВ ЗАКУПІВЛІ.
На підтвердження даного факту надаємо скрін-шоти з електронного майданчика.
Підтвердження знаходиться в додатку

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-06 15:14:14

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-000568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому Вами під час розгляду тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації до проведення їх автоматичної оцінки не було відхилено тендерні пропозиції ФОП Лисенко Олени Миколаївни (далі – ФОП Лисенко О.М.) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Свій лад» (далі – ТОВ «Свій лад»), як такі, що не відповідають кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленого Вами у Додатку № 1 до тендерної документації?
Так, згідно додатку №1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «довідки в довільній формі про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів в кількості, що здатна забезпечити оброблення не менше 1620 тис. кв. м. шляхів протяжністю не менше 270 км протягом 1 (однієї) години при щільності обробки не менше 15 г/кв.м. для розподілювачів кристалічних реагентів, не менше 20 мл/кв.м. для розподілювачів рідких протиожеледних реагентів і протягом 2 (двох) годин при щільності посипання не менше 200 г/кв.м. для розподілювачів інших технологічних матеріалів, рухаючись зі швидкістю не більше 30 км/год.
Для підтвердження наявності техніки надати копії технічних паспортів та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси».
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Лисенко О.С. у складі пропозиції подано довідку від 30.08.2019 за №568/20, про наявність спеціалізованої техніки, у якій, окрім іншого, вказано про наявність:
- автомобіля ЗИЛ 433362 ДНЗ, СА 5013СН, бортовий 1999р, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. для рідкого реагенту, а також відвалом та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт в кількості 1 шт. Вид реагенту, що передбачається використовувати- рідкий протипожежний реагент на основі хлористого натрію;
- автомобіля марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в кількості 1 шт. Маса солі, що завантажується 8000 кг. Вид реагенту, що передбачається використовувати – сіль технічна зволожена рідким протиожеледним реагентом.
Однак, згідно скан - копії технічних паспортів, поданих у складі пропозиції ФОП Лисенко О.С., фактично наявні автомобілі:
- ЗИЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса – 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг;
- КАМАЗ модель 5511, тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
Також, на виконання встановленої у Додатку №1 до тендерної документації вимоги, ТОВ «Свій лад» подано довідку від 03.09.2019 за №16/03-09, про наявність техніки для надання «Послуг з прибирання та підмітання вулиць» у якій, окрім іншого, вказано що техніка орендують згідно договорів від 01.08.2019 у ТОВ «Сервіс 2011» та від 01.08.2019 у ТОВ «Сантехбудконструкція». Згідно договору оренди від 01.08.2019 за №28 ТОВ «Свій лад» орендує:
- автомобіль марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою, номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в шириною 3м.
- автомобіль ЗИЛ 433362 ДНЗ СА 5013СН бортовий 1999р, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000 для рідкого реагенту, а також відвалом шириною 3м. та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт.
Окрім цього, ТОВ «Свій лад» у довідці про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів, що здатна забезпечувати оброблення не менше 1620 тис.кв. метрів за нормативний час, передбачений умовами тендерної документації зазначено про наявність:
- автомобіля марки КАМАЗ обладнаного піско-солерозкидачем МДКЗ -10, номерний знак СА8395 ВС;
- автомобіля ЗИЛ 433362 СА 5013СН, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів (вид протиожеледного реагенту, що застосовується – рідкий реагент на основі хлористого натрію, ємність - 6000 кг.)
Однак, згідно скан - копії технічних паспортів, поданих у складі пропозиції ТОВ «Свій лад», фактично наявні автомобілі:
- марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, номерний знак СА 8395 ВС, особливі відмітки: переобладнаний встановлено тягово зчіпний пристрій, доопрацювання для роботи із самоскидним причепом.
- ЗИЛ 433362, номерний знак СА 5013СН, загальний вантажний –загальний бортовий, повна маса – 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг.
При цьому відповідно до пункту 33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388 ( у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2009 №1371 (далі – Порядок №1388) перереєстрація транспортних засобів проводиться, окрім іншого у разі переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Згідно пункту 37 Порядку №1388 державна реєстрація (перереєстрація) переобладнаних транспортних засобів проводиться на підставі документів про відповідність їх вимогам безпеки дорожнього руху та документів, що підтверджують правомірність придбання встановлених кузовів (рам), які мають ідентифікаційні номери (у разі їх заміни).
Також необхідно відмітити, що обладнавши автомобіль ЗИЛ 433362 розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. змінюється повна маса вказаного автомобіля. Так згідно технічного паспорту повна маса автомобіля 8000 кг., маса без навантаження 4750 кг. Розміщення ємності об’ємом 6 м.куб. суперечить технічному паспорту.
Відповідно до абз. 10 пункту 37 Порядку №1388 переобладнання транспортного засобу, у результаті якого змінюється його повна маса та її розподіл за осями, центр ваги, тип двигуна, його вага і потужність, колісна база чи колісна формула, система гальмового і рульового керування та трансмісії, здійснюється за погодженням з виробниками транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, або з державним підприємством «ДержавтотрансНДІпроект» чи Головним сервісним центром МВС.
Отже, технічні паспорти на вищевказані автомобілі КАМАЗ модель 5511 та ЗИЛ 433362 не підтверджують, що дані автомобілі є спеціалізованими, а саме КАМАЗ - переобладнаний солерозкидальною установкою, а ЗИЛ 433362 обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. та, відповідно, учасниками закупівлі ФОП Лисенко О.С. та ТОВ «Свій лад» не підтверджено наявність спеціальної техніки відповідно до нормативної потреби.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-11 21:50:40

Відповідь на моніторинг

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-06-000568-a) пояснюємо наступне:

Згідно додатку №1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам» тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «довідки в довільній формі про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів в кількості, що здатна забезпечити оброблення не менше 1620 тис. кв. м. шляхів протяжністю не менше 270 км протягом 1 (однієї) години при щільності обробки не менше 15 г/кв.м. для розподілювачів кристалічних реагентів, не менше 20 мл/кв.м. для розподілювачів рідких протиожеледних реагентів і протягом 2 (двох) годин при щільності посипання не менше 200 г/кв.м. для розподілювачів інших технологічних матеріалів, рухаючись зі швидкістю не більше 30 км/год. Для підтвердження наявності техніки надати копії технічних паспортів та характеристики техніки, а саме: ширина оброблення кожного розподілювача, місткість бункера, вид технологічних матеріалів, що передбачається використовувати на кожному автомобілі, відстань від бази протиожеледних матеріалів підрядника до перехрестя вулиць Смілянська і Вернигори в м. Черкаси».
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Лисенко О.С. у складі пропозиції подано довідку від 30.08.2019 за №568/20, про наявність спеціалізованої техніки, у якій вказано про наявність: - 1) БАЗОВОГО автомобіля ЗИЛ 433362 ДНЗ, СА 5013СН, бортовий 1999р, обладнаного розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000, загальним об’ємом 6 м. куб. для рідкого реагенту, а також відвалом та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт в кількості 1 шт. Вид реагенту, що передбачається використовувати- рідкий протипожежний реагент на основі хлористого натрію;
2) БАЗОВОГО автомобіля КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в кількості 1 шт. Маса солі, що завантажується 8000 кг. Вид реагенту, що передбачається використовувати – сіль технічна зволожена рідким протиожеледним реагентом.
На виконання встановленої у Додатку №1 до тендерної документації вимоги, ТОВ «Свій лад» подано довідку від 03.09.2019 за №16/03-09, про наявність техніки для надання «Послуг з прибирання та підмітання вулиць» у якій вказано що техніка орендують згідно договорів від 01.08.2019 у ТОВ «Сервіс 2011» та від 01.08.2019 у ТОВ «Сантехбудконструкція».
Згідно договору оренди від 01.08.2019 за №28 ТОВ «Свій лад» орендує: - автомобіль марки КАМАЗ модель 5511 тип самоскид – С, переобладнаний солерозкидальною установкою, номерний знак СА 8395 ВС з відвалом в шириною 3м. - автомобіль ЗИЛ 433362 ДНЗ СА 5013СН бортовий 1999р, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів та ємністю В-2000 для рідкого реагенту, а також відвалом шириною 3м. та щіткою для зимових робіт, бочкою для води для літніх робіт. Окрім цього, ТОВ «Свій лад» у довідці про наявність спеціалізованої техніки – розподілювачів технологічних матеріалів, що здатна забезпечувати оброблення не менше 1620 тис.кв. метрів за нормативний час, передбачений умовами тендерної документації зазначено про наявність: - автомобіля марки КАМАЗ обладнаного піско-солерозкидачем МДКЗ -10, номерний знак СА8395 ВС; - автомобіля ЗИЛ 433362 СА 5013СН, обладнаний розподілювачем для рідких хімічних реагентів (вид протиожеледного реагенту, що застосовується – рідкий реагент на основі хлористого натрію, ємність - 6000 кг.)
Порядок переобладнання транспортних засобів регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 р. N 607 «Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів» { Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 471 ( 471-2012-п ) від 31.05.2012 та N 161 ( 161-2017-п ) від 22.03.2017 }. Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних
засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі
загального користування, що призводить до зміни повної маси та її
розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги
і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи
гальмового і рульового керування та трансмісії, зокрема для роботи
на газовому моторному паливі та альтернативних видах рідкого і
газового палива (далі - переобладнання транспортного засобу).
Відповідно до частини 2 даного порядку - організація З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПЕРЕОБЛАДНАНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ - це підприємство, установа,
організація незалежно від форми власності, яка проводить
оцінювання відповідності транспортного засобу, призначеного для
експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування
(далі - транспортний засіб), що переобладнаний, вимогам правил,
нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам),
викладеним у документі про погодження переобладнання транспортного
засобу (далі - документ про погодження); або спеціально уповноважена організація - підприємство, установа, організація, що погоджує переобладнання транспортного засобу. Тобто, це ніяким чином не може бути Замовник даних торгів, або будь-яка інша організація, окрім зазначених у Постанові КМУ.
Згідно частини 3 такого порядку Переобладнання транспортного засобу проводиться суб'єктом господарювання, який має нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання, узгоджену з МВС та
Мінінфраструктури, і свідоцтво про погодження конструкції
транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху (у
разі переобладнання п'яти і більше транспортних засобів протягом
року), або власником такого засобу в індивідуальному порядку.
Більш того, перереєстрація транспортного засобу, що переобладнаний,
проводиться ТЕРИТОРІАЛЬНИМ ОРГАНОМ З НАДАННЯ СЕРВІСНИХ ПОСЛУГ МВС
відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації),
зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин,
сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок
і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних
до них транспортних засобів та мопедів.
Замовник жодним чином не може сумніватися у правдивості реєстраційних документів, виданих територіальним органом з надання сервісних послуг МВС, та ставити такий документ під сумнів. Учасниками даної закупівлі, допущеними до торгів (аукціону) надано весь перелік документів, що вимагався замовником. Замовник не є ані слідчим органом, ані підприємством, установою,
організацією , яка проводить оцінювання відповідності транспортного засобу, призначеного для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування , що переобладнаний, вимогам правил, нормативів і стандартів України, а також умовам (вимогам), викладеним у документі про погодження переобладнання транспортного засобу( який, до речі замовником не вимагався); або спеціально уповноваженою організацією, що погоджує переобладнання транспортного засобу. Виходячи з вищевикладеного, в межах своїх повноважень, замовник прийняв єдине вірне рішення щодо допущення даних учасників до аукціону.



Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-21 18:16:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 жовтня 2019
UA-2019-08-06-000568-ad46bdb8e3d29410ea2df8daa298a86b2
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СВІЙ ЛАД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІЙ ЛАД"

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІЙ ЛАД" 35 242 786,06
UAH з ПДВ
33 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 34 858 425,31
UAH з ПДВ
34 498 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІЙ ЛАД"

ФОП "ЛИСЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІЙ ЛАД"
#37930317
Переможець 33 480 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІЙ ЛАД"
#37930317
33 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 16:04
Повідомлення про внесення змін до договору 9 (1).doc зміни до договору
17 січня 2020 16:04
Додаткова угода № 9 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 14:38
Повідомлення про внесення змін до договору 8 (1).doc зміни до договору
16 січня 2020 17:26
Додаткова угода № 8 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 12:37
Додаткова угода № 7 до договору №63.pdf зміни до договору
08 січня 2020 12:37
Повідомлення про внесення змін до договору 7.doc зміни до договору
08 січня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 09:52
Додаткова угода № 6 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2019 09:51
Повідомлення про внесення змін до договору 6 (1).doc зміни до договору
18 грудня 2019 09:51
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:38
Додаткова угода № 5 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:38
Повідомлення про внесення змін до договору 5 (1).doc зміни до договору
13 грудня 2019 14:38
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 10:53
Повідомлення про внесення змін до договору 4 (1).doc зміни до договору
06 грудня 2019 10:53
Додаткова угода № 4 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 10:53
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 15:56
Повідомлення про внесення змін до договору 3 (1).doc зміни до договору
07 листопада 2019 15:55
Додаткова угода № 3 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 11:35
Повідомлення про внесення змін до договору 2 (1).doc зміни до договору
28 жовтня 2019 11:34
Додаткова угода № 2 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 11:34
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:50
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52
Додаткова угода № 1 до договору №63 (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 14:44
Договір №63.pdf укладений
24 жовтня 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 63 від 24.10.2019 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 18 331 987,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста тридцять одна тисяча девʼятсот вісімдесят сім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 18 331 987,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста тридцять одна тисяча девʼятсот вісімдесят сім гривень 00 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5.16, п.6.4.4 Договору про закупівлю послуг № 63 від 24 жовтня 2019 року (надалі — Договір), уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Викласти розділ 13 Договору в новій редакції: “13.Додатки до договору. Додаток №1: Обсяги та види робіт. Додаток №2: Інформація про субпідрядників.” 2. Затвердити Додаток №2: Інформація про субпідрядників в редакції, яка додається. 3 Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємними частинами Договору та зберігаються по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 63 від 24 жовтня 2019 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 18 321 994,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот дев`яносто чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 18 321 994,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот дев`яносто чотири гривні 00 копійок); - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок).» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Додаток 2 до Договору викласти в новій редакції. 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 6. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 6 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 11.1 договору надання послуг № 63 від 24 жовтня 2019 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 18 321 994,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот дев`яносто чотири гривні 00 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 18 321 994,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот дев`яносто чотири гривні 00 копійок), без ПДВ; - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг № 63 від 24 жовтня 2019 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 18 321 994,00 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот дев`яносто чотири гривні 00 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 18 321 984,50 грн. (вісімнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча девʼятсот вісімдесят чотири гривні 50 копійок), без ПДВ; - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг №63 від 24 жовтня 2019 р. (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 14 721 981,79 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот двадцять одна тисяча девʼятсот вісімдесят одна гривня 79 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з механізованого прибирання 14 721 981,79 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот двадцять одна тисяча девʼятсот вісімдесят одна гривня 79 копійок), без ПДВ; - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ» 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами) уклали цю додаткову угоду до договору про закупівлю послуг №63 від 24.10.2019р. (далі-Договір) про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 10 296 657,78 грн. (Десять мільйонів двісті дев`яносто шість тисяч шістсот пʼятдесят сім гривень 78 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ - послуги з механізованого прибирання 10 296 657,78 грн. (Десять мільйонів двісті дев`яносто шість тисяч шістсот пʼятдесят сім гривень 78 копійок), без ПДВ, в т.ч.: - фінансування 2019року – 2 881 386,90 грн.; - фінансування 2020 року (кредиторська заборгованість 2019 року) - 5 699 197,83 грн.; - фінансування 2020 року – 1 716 073,05 грн.» 2. Продовжити дію Договору на строк до підписання Замовником договору з переможцем торгів по закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць на 2020 рік, але не пізніше, ніж до 31 грудня 2020 року. 3. Додаток 1 до Договору викласти в редакції, що додається до цієї Угоди. 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 6. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 11.1 уклали цю додаткову угоду до договору про закупівлю послуг № 63 від 24.10.2019р. (далі-Договір) про наступне: 1. Банківські реквізити Замовника, зазначені у розділі 14 Договору, викласти в наступній редакції: «р/р UA618201720344250004000048486 Держказначейська служба України, м. Київ». 2. Інші пункти Договору залишити без змін. 3. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 4. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.3, пунктом 11.1 договору про закупівлю послуг №63 від 24 жовтня 2019 р. (далі - Договір), уклали цю додаткову угоду до договору про закупівлю послуг №63 від 24.10.2019р.: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить 9 878 927,88 грн. (Дев`ять мільйонів вісімсот сімдесят вісім тисяч девʼятсот двадцять сім гривень 88 копійок), без ПДВ, при цьому: - послуги з ручного прибирання 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ - послуги з механізованого прибирання 9 878 927,88 грн. (Дев`ять мільйонів вісімсот сімдесят вісім тисяч девʼятсот двадцять сім гривень 88 копійок), без ПДВ, в т.ч.: - фінансування 2019року – 2 881 386,90 грн.; - фінансування 2020 року (кредиторська заборгованість 2019 року) - 5 699 197,83 грн.; - фінансування 2020 року – 1 298 343,15 грн.» 2. Додаток 1 до Договору викласти в редакції, що додається до цієї Угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє у термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода укладається і підписується у 2-х оригінальних примірниках, українською мовою, що мають юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML