Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (ноутбук)
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000551-c ● 78df06c5ac15495c867ee82b1749f12e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 02568182 |
Вебсайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Дуля Валерій Володимирович +380445260116 tender@ukrcsm.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 352,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 15:10 |
ТД.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 7.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 4.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 5.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 3.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 6.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 2.doc | |
06 серпня 2019 15:10 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:09
Дата відповіді: 07 серпня 2019 16:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Ваші запитання: 1. У Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено "або еквівалент", під чим розуміється можливість запропонувати моделі, які відрізняються від зазначених. 2. Пунктом 7 додатку 2 до тендерної документації вимагається надання документального підтвердження запропонованого товару визначеним вимогам. Без зазначення у тендерній документації конкретних моделей ноутбуків неможливо здійснити порівняльний аналіз відповідності характеристик запропонованих моделей визначеним вимогам. Виходячи з цього, відсутня необхідність у встановленні будь-яких додаткових вимог до учасників торгів. 3. У тендерній документації чітко визначена можливість участі ФОП у торгах та відсутні будь-які вимоги щодо додавання або віднімання суми ПДВ від запропонованої ціни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
149 185,00
UAH з ПДВ
|
149 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
162 502,50
UAH з ПДВ
|
162 502,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
163 398,00
UAH з ПДВ
|
163 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" #32881326 |
Відхилено |
149 185,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 11:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
162 502,50
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 11:38
|
ТОВ ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА.pdf | укладений |
17 вересня 2019 11:37
|