Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картка безконтактна
Очікувана вартість
1 590 295,00 UAH
UA-2019-08-06-000541-a e8d69dd2c72f40b8a4094ba7c7ada239
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатківська Алла Вікторівна

+380382655390 vidnosyny@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03198563
Вебсайт: http://soczahist.km.ua
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32
Контактна особа: Сатківська Алла Вікторівна
+380382655390
vidnosyny@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:12
Очікувана вартість: 1 590 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 951,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45437 шт
Картка безконтактна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1 Розрахунок проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2 Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.3. Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 15 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар. Джерело фінансування – місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:02
Таблиця змін тендерної документації.doc
15 серпня 2019 16:02
Додаток 2 Технічне завдання зі змінами від 15.08.docx
15 серпня 2019 16:02
4 ТД картки зі змінами від 15.08.doc
06 серпня 2019 15:53
Додаток 4 Зразок.docx
06 серпня 2019 15:53
Додаток 3 Проект договору.docx
06 серпня 2019 15:53
Додаток 2 Технічне завдання.docx
06 серпня 2019 15:53
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
06 серпня 2019 15:53
4 ТД картки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 07 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 08 серпня 2019 10:41
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Щодо технічної специфікації
Дата подання: 12 серпня 2019 10:07
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:44
Доброго дня. Вивчивши «Додаток 2 Технічне завдання» до тендерної документації, чи вірно ми розуміємо, що вказані Замовником технічні характеристики безконтактної картки відповідають Mifare Plus SE 1K?
Відповідь: Так, технічні характеристики безконтактної картки відповідають Mifare Plus SE 1K.
Технічне завдання
Дата подання: 12 серпня 2019 10:09
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:46
Доброго дня. У тендерній документації Замовник не надає інформацію щодо ініціалізації (кодування) безконтактних карток. Чи вірно ми розуміємо, що Замовник кодуватиме безконтактні картки, що є предметом закупівлі, своїми силами? Якщо Замовник має намір покласти цю функцію на Учасника-Переможця даної закупівлі, просимо привести тендерну документацію у належний вигляд. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має намір покласти цю функцію на Учасника-Переможця даної закупівлі. Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації та доповнено технічні характеристики: Вимоги до ініціалізації, графічної персоналізації та доставки карток
Запитання щодо кількості поставок
Дата подання: 12 серпня 2019 10:11
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:47
Доброго дня. Вказану в тендерній документації кількість товару Замовник планує закупити однією поставкою чи декількома?
Відповідь: Замовник планує закупити товар однією поставкою
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-000541-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 12 серпня 2019 11:00
Щодо витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами Замовника згідно п. 5.2.3 тендерної документації.
Доброго дня. Закон "Про публічні закупівлі" не передбачає можливість встановлення у документації конкурсних торгів додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами).
Таким чином, витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів.
Вважаємо дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) такими, що порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність. Виходячи з вищенаведеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши п.5.2.3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 15:48
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000541-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Компанія Спекл", Код ЄДРПОУ:32961928
Дата подання: 12 серпня 2019 11:42
Вимога щодо персональних даних
Доброго дня.
Пунктом 3.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у складі Тендерної пропозиції з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції подається копія документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору.
Вважаємо таку вимогу надмірною та такою, що порушує права особи, володільця персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».
Частина 2 ст.14 Закону визначає, що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних за допомогою системи ПРОЗОРРО є незаконною.
Відповідно до ч. 2. ст.16 Закону: «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити». Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Виходячи з цього Замовником не забезпечується збереження персональних даних та їх захист від неправомірного використання та обробки.
На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умову щодо надання копії документу, що посвідчує особу підписанта Участинка юридичної особи на підписання договору та видалити умову вказання персональних даних підписанта (паспортні дані, ідентифікаційний код, адреса проживання) у листі-згоді на обробку персональних даних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2019 15:49
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000541-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816
Дата подання: 02 вересня 2019 14:17
Щодо відомостей викладених у протоколі засідання ТК, стосовно не відповідності вимогам ТД
Доброго дня! Згідно протоколу засідання № 27 від 30.08.2019 року, Головою тендерного комітета було вказано на не відповідність вимогам тендерної документації, пропозиції ТОВ "ИКТ ПЛАСТИК" за п'яти пунктами. Так згідно пункту 2 Протоколу зазначено що "2) Всупереч вимог п.п. 6.2.4. не надано у складі тендерної пропозиції (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі пермоги учасника у торгах, як це вимогалось замовником". Проте у завантаженій Учасником тендерній ропозиції, а саме восьмим файлом під назвою "Доручення" - надається визначенний у п.п. 6.2.4.документ, щодо уповноваження особи підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах.
Так само, згідно п.3 Протоколу зазначено що "3) Всупереч вимог п.п. 3.6.5. учасником не надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля" Проте учасником завантажено зазначенний документ у складі тендерної пропозиції, а саме двадцятий файл, під назвою "Щодо захисту довкілля" міститься саме зазначенний як відсутній, Гарантийний лист щодо застосування заходів із збереження довкілля.
На підставі викладеного, керуючись п.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі", звертаємося з вимогою надати роз'яснення щодо причин недостовірного відображення у Протоколі засідання інформації, стосовно наявності завантажених Участником документів у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 вересня 2019 16:26
Щодо довідка щодо підпису документів: Тендерною документацією було передбачено надання довідки про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. У складі вами надано документ «Доручення», однак він не містить інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, чим не виконано вимоги встановленої Тендерною документацією.
Щодо гарантійного листа про застосування заходів із збереження довкілля замовником помилково включено дану підставу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРША ФАБРИКА КАРТ" 790 603,80
UAH з ПДВ
698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 954 177,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 894 200,16
UAH з ПДВ
872 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діджітал Солюшнс" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
22 серпня 2019 16:48
Vupuska.pdf
22 серпня 2019 16:48
Statyt_new_zav.pdf
22 серпня 2019 16:48
pdv.pdf
22 серпня 2019 16:48
11_Zgoda_z_proektom_dogovory.pdf
22 серпня 2019 16:48
10_Zgoda_na_obrobky_personalnuh_dannyh.pdf
22 серпня 2019 16:48
9_Ypovnovagena_osoba.pdf
22 серпня 2019 16:48
8_Vidpovidnist_teh_harakterustukam.pdf
22 серпня 2019 16:48
7_ Svidoctvo_pdv.pdf
22 серпня 2019 16:48
6_Vupuska_z_reestry.pdf
22 серпня 2019 16:48
5_Statyt_new_zavirenuj.pdf
22 серпня 2019 16:48
4_Vidpovidnist_ychasnuka_st.17.pdf
22 серпня 2019 16:48
2_Vidpovidnist_kvalifikacijnum_vymogam.pdf
22 серпня 2019 16:48
1_Tenderna_propozuciya.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 16:27
Договор мор.порт.pdf
22 серпня 2019 13:57
гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 17:37
щодо захист.довкілля.pdf
21 серпня 2019 17:37
технічна спеціфікація.pdf
21 серпня 2019 17:37
тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 17:37
Протокол_Доп.pdf
21 серпня 2019 17:37
Протокол.pdf
21 серпня 2019 17:37
паспорт алев.pdf
21 серпня 2019 17:37
Наказ.pdf
21 серпня 2019 17:37
Код до Статуту.pdf
21 серпня 2019 17:37
ЕДРПОУ.pdf
21 серпня 2019 17:37
дорученя Алєв.pdf
21 серпня 2019 17:37
Договір ЧС№18-160-Т.pdf
21 серпня 2019 17:37
Договір метрополітен.pdf
21 серпня 2019 17:37
договір дилера.pdf
21 серпня 2019 17:37
відгук.pdf
21 серпня 2019 17:37
Витяг ПДВ.jpg
21 серпня 2019 17:37
Certificate Pollyservice 2019.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:34
13. Диплом Фокін Д..pdf
22 серпня 2019 15:34
12. Диплом Олійник Ю..pdf
22 серпня 2019 15:34
1.Тенедерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 серпня 2019 17:51
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:32
6. Довідка про санкції.pdf
22 серпня 2019 17:31
12. Довідка про статут.pdf
22 серпня 2019 17:31
10.Довідка ст 17.pdf
22 серпня 2019 17:30
1.2 Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2019 17:30
1.1 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 серпня 2019 17:28
3.1 Дипломи працівників.rar
22 серпня 2019 17:28
3. Довідка працівники.pdf
22 серпня 2019 17:27
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 12:46
Електронний підпис
22 серпня 2019 12:45
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 12:45
3.4.2 ЦПУ 19.3 Дерябін Д.О..pdf
22 серпня 2019 12:45
3.3.2 ЦПУ 19.2 Кухтін С.В..pdf
22 серпня 2019 12:45
3.4.1 Дипломи Дерябiн Д.О..pdf
22 серпня 2019 12:45
1.3 Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРША ФАБРИКА КАРТ"

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

ТОВ "Компанія Спекл"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діджітал Солюшнс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРША ФАБРИКА КАРТ"
#42006586
Відхилено 698 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:23
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
#41132816
Відхилено 699 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:31
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
Переможець 872 400,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
872 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:12
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:36
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
02 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:07
договір укладений
13 вересня 2019 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4.ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 872 390,40
UAH (в тому числі ПДВ 145 398,40 UAH)