Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 тверде паливо (гранули паливні з відходів деревинної сировини (пелети))
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000529-b ● 722cc8f919a04cb39741cc008910aa07
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" |
Код ЄДРПОУ: | 00032112 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127 |
Контактна особа: |
Корженко Наталія Юріївна (044) 528-34-16 NKorzhenko@hq.eximb.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 10:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2019 10:45 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
09110000-3 тверде паливо (гранули паливні з відходів деревинної сировини (пелети))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Черкасова, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Авансування непередбачено. Розрахунки проводяться після 100% поставки Товару за Заявкою Замовника впродовж 10-ти (десяти) робочих днів з дати підписання Акту прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 10:26 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік поставки та інші питання
Дата подання: 06 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 07 серпня 2019 10:17
Для формування ціни пропозиції Прохання вказати наступні данні
1. Яка Мин/Макс Партія поставки.
2. Графік поставки. з якою періодичністтю
3. Хто здійснює розвантаження пеллет
4. Пріорітет в прпозиції платника ПДВ перед не платниками ПДВ
5. Чи має Замовник можливість для приймання всього обєму поставки?
Відповідь: Щодо першого питання: у Тендерній документації не містяться умови щодо об’єму мінімальної та максимальної партії поставки Товару. Об’єм поставки Товару кожної партії зазначається в Заявках Замовника.
Щодо другого питання: у пункті 1.3. Додатку 1 «Інформація про закупівлю» Тендерної документації встановлені строки поставки Товару. Умови щодо періодичності поставки Товару у зазначені строки не містяться у Тендерній документації.
Щодо третього питання: відповідно до пункту 1 Додатку 5 «Основні умови договору» Тендерної документації вартість Товару включає в себе вартість витрат Постачальника на транспортування Товару за місцем поставки Товару.
Розвантаження Товару здійснюється за рахунок Замовника.
Щодо четвертого питання: платники ПДВ та неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі, остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Щодо п'ятого питання: замовник має можливість прийняти весь об’єм Товару.
Щодо другого питання: у пункті 1.3. Додатку 1 «Інформація про закупівлю» Тендерної документації встановлені строки поставки Товару. Умови щодо періодичності поставки Товару у зазначені строки не містяться у Тендерній документації.
Щодо третього питання: відповідно до пункту 1 Додатку 5 «Основні умови договору» Тендерної документації вартість Товару включає в себе вартість витрат Постачальника на транспортування Товару за місцем поставки Товару.
Розвантаження Товару здійснюється за рахунок Замовника.
Щодо четвертого питання: платники ПДВ та неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі, остаточну ціну всіх учасників порівнюватиме електронна система закупівель.
Щодо п'ятого питання: замовник має можливість прийняти весь об’єм Товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" |
179 730,00
UAH з ПДВ
|
169 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
184 050,00
UAH з ПДВ
|
169 605,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БРАСЛАВСЬКА ОКСАНА ВАСИЛІВНА |
186 300,00
UAH з ПДВ
|
169 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ПРОД ГРУП" |
193 185,00
UAH з ПДВ
|
193 185,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" #42409715 |
Переможець |
169 560,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
13 вересня 2019 12:40
|