Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
210 500,00 UAH
UA-2019-08-06-000415-a 735a2eedd3aa4258843d1a2377683596
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куниця Олександр

+380960320203 19092648@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЦІАЛЬНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19092648
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Куниця Олександр
+380960320203
19092648@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:43
Очікувана вартість: 210 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


код ДК 021:2015: 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 58 та за адресами Замовника (повідомляються Замовником в день підписання договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - статутний капітал. Порядок здійснення оплати викладено у розділі 5 проекту договору Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 07 серпня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Приміткою *, що міститься у Додатку 2 до тендерної документації передбачено подання для участі у торгах еквівалентів з аналогічними або кращими технічними характеристиками, передбаченими виробником.
2) Приміткою *, що міститься у Додатку 8 до тендерної документації (Форма пропозиції) визначено, що якщо учасник пропонує еквівалент, найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником, повинно містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі (без застосування слів аналог або еквівалент товару).
3) Відповідно до п. 1 розділу 5 тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 210 384,00
UAH з ПДВ
210 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко 210 500,00
UAH з ПДВ
210 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 17:07
корупція.pdf
30 серпня 2019 17:07
корупція жукова.pdf
30 серпня 2019 17:07
банкрот.pdf
21 серпня 2019 11:37
Електронний підпис
21 серпня 2019 11:37
Штатний розпис.pdf
21 серпня 2019 11:37
фин.результаты 2018г.pdf
21 серпня 2019 11:37
Свідотство ПДВ.pdf
21 серпня 2019 11:37
проект договора.pdf
21 серпня 2019 11:37
порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2019 11:37
паспорт+инн.pdf
21 серпня 2019 11:37
Отзыв Гум политика 2017.pdf
21 серпня 2019 11:37
окпо.pdf
21 серпня 2019 11:37
Згоди працівників.pdf
21 серпня 2019 11:37
Витяг від 23.03.2018.pdf
21 серпня 2019 11:37
антикор уповноважений.jpg
21 серпня 2019 11:37
антикор программа.jpg
21 серпня 2019 11:37
_відповідності Canon ir 2520.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 09:27
шашко документы.pdf
21 серпня 2019 09:27
Шашко витяг.pdf
21 серпня 2019 09:27
фін.звіт.pdf
21 серпня 2019 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:27
статистика.pdf
21 серпня 2019 09:27
св-во ндс + единый.pdf
21 серпня 2019 09:27
порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2019 09:27
паспорт + инн.pdf
21 серпня 2019 09:27
накладные.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФОП Шашко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 210 384,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 15:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
210 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 10:53
Договір БФП.pdf укладений
12 вересня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 210 384,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 064,00 UAH)