Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання Принтер широкоформатний
Очікувана вартість
42 880,00 UAH
UA-2019-08-06-000372-a 9404388ed2014f7480c85a764a19a154
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєлкумова Ольга Павлівна

(044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Мєлкумова Ольга Павлівна
(044) 238-38-02
MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:09
Очікувана вартість: 42 880,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Принтер широкоформатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування - кошти підприємства. Оплата ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів через банк з поточного рахунку НЕК «Укренерго» на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (після підписання ПОКУПЦЕМ Акту) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 14:02
Титульний аркуш ТД.pdf
06 серпня 2019 14:02
ТД_01_004144_Принтер_широкоформатний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:19
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По питанню: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?» Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначено перелік продукції із технічними характеристиками, що є предметом закупівлі, та заначено наступне «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
По питанню: «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі». Пунктом 2 Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, такий документ «Детальний (по компонентний) опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики), який складається з Розділу І, Розділу ІІ (заповненої Таблиці 1) Додатку 3 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи, завірений печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Учасник повинен заповнити чіткі та конкретні параметри запропонованого обладнання (не допускається використання слів та словосполучень: «має бути», «не менш», «не більш», «повинна мати», «повинно бути»).
По питанню: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?» Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
По питанню: «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п. 1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно з п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 38 300,00
UAH
37 870,80
UAH
Документи
ПП "Бест Прінт" 41 650,00
UAH
38 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 42 875,00
UAH
42 875,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 09:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 09:56
Специфікація.xlsx
30 серпня 2019 09:56
Документи переможця.pdf
21 серпня 2019 12:15
Електронний підпис
21 серпня 2019 12:14
Технічна частина.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 16:36
Форма 4.pdf
21 серпня 2019 16:36
Форма 2.pdf
21 серпня 2019 16:36
Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2019 16:36
Статут + довідка.pdf
21 серпня 2019 16:36
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 16:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 13:58
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2019 13:58
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2019 13:58
Сертифікат якості.pdf
20 серпня 2019 13:58
Протокол.pdf
20 серпня 2019 13:58
Наказ.pdf
20 серпня 2019 13:58
Лист- згода.pdf
20 серпня 2019 13:58
ЕДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 13:57
Видаткова накладна.pdf
20 серпня 2019 13:57
Аналогічний договір.pdf
20 серпня 2019 13:57
Авторизаційний лист.pdf
20 серпня 2019 13:57
4 ОПП25.pdf
20 серпня 2019 13:57
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ПП "Бест Прінт"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 37 870,80
UAH
28 серпня 2019 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
37 870,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:38
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 15:40
Договір № 01-004144-19 від 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 15:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 45 444,96
UAH (в тому числі ПДВ 7 574,16 UAH)