Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Принтер широкоформатний
Очікувана вартість
42 880,00 UAH
UA-2019-08-06-000372-a ● 9404388ed2014f7480c85a764a19a154
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Мєлкумова Ольга Павлівна (044) 238-38-02 MIELKUMOVA.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 42 880,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 428,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
30230000-0 Комп'ютерне обладнання Принтер широкоформатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерело фінансування - кошти підприємства. Оплата ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів через банк з поточного рахунку НЕК «Укренерго» на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (після підписання ПОКУПЦЕМ Акту) рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 14:02 |
Титульний аркуш ТД.pdf | |
06 серпня 2019 14:02 |
ТД_01_004144_Принтер_широкоформатний.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:19
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По питанню: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?» Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Додатком 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» визначено перелік продукції із технічними характеристиками, що є предметом закупівлі, та заначено наступне «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації.
По питанню: «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі». Пунктом 2 Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, такий документ «Детальний (по компонентний) опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики), який складається з Розділу І, Розділу ІІ (заповненої Таблиці 1) Додатку 3 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи, завірений печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Учасник повинен заповнити чіткі та конкретні параметри запропонованого обладнання (не допускається використання слів та словосполучень: «має бути», «не менш», «не більш», «повинна мати», «повинно бути»).
По питанню: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?» Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
По питанню: «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п. 1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно з п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
По питанню: «Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі». Пунктом 2 Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, такий документ «Детальний (по компонентний) опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики), який складається з Розділу І, Розділу ІІ (заповненої Таблиці 1) Додатку 3 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи, завірений печаткою (вимога щодо печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). Учасник повинен заповнити чіткі та конкретні параметри запропонованого обладнання (не допускається використання слів та словосполучень: «має бути», «не менш», «не більш», «повинна мати», «повинно бути»).
По питанню: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?» Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
По питанню: «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п. 1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно з п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Переможець |
37 870,80
UAH
|
28 серпня 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 15:40
|
Договір № 01-004144-19 від 09.09.2019.pdf | укладений |
09 вересня 2019 15:40
|