Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №10", розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4" (ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 600 604,00 UAH
UA-2019-08-06-000370-c ad899ad71f0c4829b80db9c1b450177d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Брильков

+380564745195 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Олександр Брильков
+380564745195
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:40
Очікувана вартість: 7 600 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 003,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
"Капітальний ремонт системи фільтрації басейну позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №10", розташованого за адресою: 50036, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 4" (Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Бикова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 (із змінами). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Роботи з використанням ресурсних норм не прямої дії не приймаються Замовником до сплати. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт за наявності документів, які регламентують прийняття закінчених об’єктів в експлуатацію, згідно чинного законодавства України. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 13:19
18_6 Проект договору.doc
06 серпня 2019 13:19
18_5 Технічне завдання.docx
06 серпня 2019 13:19
18_4 Розрахунок визначення витрат.docx
06 серпня 2019 13:19
18_3 Форма переліку ЛК.docx
06 серпня 2019 13:19
18_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
06 серпня 2019 13:19
18_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
06 серпня 2019 13:19
18_Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦБУДКРИВБАС 7 596 560,28
UAH з ПДВ
7 420 554,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 7 558 212,00
UAH з ПДВ
7 520 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦБУДКРИВБАС

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦБУДКРИВБАС
#36608293
Відхилено 7 420 554,28
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 12:15
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
Переможець 7 520 209,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
7 520 209,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:07
Додаткова угода 20-3 від 30 04 20.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:48
ДУ_20_2_Система фільтрації.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 15:48
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:19
ДУ_20_1_Cистема фільтрації.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 12:25
Договір_Система фільтрації.PDF укладений
23 вересня 2019 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, виключення пункту 50 та нова редакція пункту 53 Договору, зміни в реквізитах Замовника.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення бюджетных зобов"язань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 579 638,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 096 606,48 UAH)