Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44210000-5 Конструкції та їх частини (Придбання огорожі, воріт, хвірток для стадіону в центральному парку смт. Срібне Чернігівської області).
Очікувана вартість
375 575,00 UAH
UA-2019-08-06-000234-b ● 86477ddfac38424e8c5e905afd0fc847
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Cрібнянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412573 |
Місцезнаходження: | 17300, Україна , Чернігівська обл., селище Срібне, вулиця Миру 43 А |
Контактна особа: |
Лисач Євген Олексійович +380463921871 sribnesrada@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 375 575,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 755,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Закупівля здійснюється на очікувану вартість за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в 2019 році згідно з Додатком 1 до Розпорядження КМУ від 23.01.2019 № 39-р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Придбання огорожі, воріт, хвірток для стадіону в центральному парку смт. Срібне Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Срібне, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 43А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Джерело фінансування закупівлі -Державний бюджет | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 09:31 |
Оголошення_забор.doc | |
06 серпня 2019 09:31 |
Проект_договору_ДОДАТОК_5.doc | |
06 серпня 2019 09:31 |
ТД_забор_стадиона_окончател_нiй_(1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ворота
Дата подання: 06 серпня 2019 12:54
Дата відповіді: 06 серпня 2019 16:21
Доброго дня!
ворота мають бути розпашні чи відкатні?
Відповідь: Розпашні
Зміни до договору
Дата подання: 08 серпня 2019 14:18
Дата відповіді: 08 серпня 2019 20:04
Прошу прийняти зміни до нижче привединих пунктів в договорі:
5.10. У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості та безпечності поставленого Товару Сторони складають двосторонній Акт про підтвердження факту поставки Товару неналежної якості, у якому зазначаються аргументи та доводи Сторін. У випадку ухилення будь-якої Сторони від обов'язку складання такого Акту, за вимогою іншої Сторони проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Стороною, яка не виконала обов'язку щодо складання двостороннього Акту про підтвердження факту поставки Товару неналежної якості. (Коментар до правок: Зміни до цього пункту обумовлені необхідністю належного підтвердження факту поставки товару неналежної якості та дотримання порядку притягнення до відповідальності Продавця за п. 7.3, 7.4 Договору. )
6.1.3. Повідомити письмово Продавця про випадки поставки Товару, передбачені ч. 2 п. 5.5 цього Договору з наданням відповідних фото-/відео- доказів. (Коментар до правок:Поставка Товару у неналежній упаковці підприємства-виробника, без належного маркування повинні бути підтверджені, з метою притягнення винних у цьому осіб до відповідальності. Адже поставка може здійснюватися Продавцем з залученням відповідального перевізника.)
6.3.1. Забезпечити поставку Товару в асортименті, у строки (час) та місце, що вказане в замовленні Покупця, але не раніше ніж за 21 день від дати отримання замовлення Продавцем.(Коментар до правки:Цей строк необхідний для належного опрацювання замовлення, вироблення продукції та безпосередньої поставки до складу Покупця.)
6.3.6.У разі поставки Товару неналежної якості, після складання акту за участю представників Сторін, замінити його на Товар належної якості протягом 24 годин. (Коментар до правки:Що найменше на 7 діб. За одну добу підготувати нову партію товару та поставити її Покупцеві, нажаль, неможливо.)
6.3.7. Не пізніше дати укладення Договору надати Замовнику забезпечення виконання договору.(Коментар до правки:Видалити! Адже ми не надаємо банківських гарантії, поруки чи застави. А штрафні санкції і так передбачені 7 розділом.).
7.2. У разі затримки поставки Товару, понад строки, що передбачені п. 6.3.1 цього Договору, Продавець сплачує Покупцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент нарахування пені, від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 20 (двадцяти) днів Продавець, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% (семи відсотків) від ціни Договору. (Коментар до правки:Зміни пов'язані зі змінами п. 6.3.1. Договору.)
7.3 У разі виявлення істотних недоліків в Товарі, які не могли бути виявлені в момент приймання Товару, Покупець має право виставити претензію по якості Товару протягом 10 днів з моменту поставки Товару та викликати Продавця для складання двостороннього Акту про підтвердження факту поставки неналежної якості. При цьому Продавець зобов’язаний, за власний рахунок, здійснити заміну неякісного Товару або допоставку аналогічних товарів належної якості протягом 3 (трьох) днів із дати отримання відповідної претензії від Покупця, за умови погодження Продавця із претензією, або з дати складання двостороннього Акту про підтвердження факту поставки неналежної якості, або з дати отримання Продавцем висновку експертизи, проведеної відповідно до п 5.10 Розділу V Договору.(Коментар до правки: Додати! Адже у випадку направлення претензії може виникнути необхідність візуального підтвердження представником Продавця такого факту. Тому цілком обґрунтованим є порядок, який включає: 1) направлення претензії; 2) складання Акту; 3) проведення експертизи. При цьому, якщо за попереднім етапом Покупець отримає погодження Продавця, виконання наступних дій не вимагається.Замінити на 7 днів як у п. 6.3.6. з тим самим обгрунтуванням.).
7.4. У разі підтвердження за висновком експертизи поставки неякісного Товару, проведеної в порядку 5.10 Розділу V Договору, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штрафні санкції у розмірі 10% (десяти відсотків) від загальної вартості неякісного Товару, а також пеню за порушення термінів постачання Товару, якість якого має відповідати умовам Договору. Розмір пені дорівнює розміру подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені, від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день порушення термінів постачання.(Коментар до правки:Видалити. Відповідальність за прострочення поставки передбачена п. 7.4 та її розмір не залежить від факту визнання претензії, погодження Акту, чи проведення експертизи. Нарахування додаткових санкцій, передбачених п. 7.4 вважаємо необґрунтованим та занадто обтяжливим. )
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет вважає недоцільним внесення таких змін до проекту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" |
248 320,20
UAH з ПДВ
|
240 040,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД" |
280 004,40
UAH з ПДВ
|
244 490,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ СПІРИТ" |
316 003,43
UAH з ПДВ
|
289 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" |
291 000,00
UAH з ПДВ
|
291 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
312 424,46
UAH з ПДВ
|
312 424,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Відхилено |
240 040,62
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 16:07
|
ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД" #32357514 |
Переможець |
244 490,01
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:50
|
виконання договору | укладений |
02 січня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 08:55
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 16:23
|
Договір | укладений |
17 вересня 2019 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв"язку з допущенням механічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |