Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
797 169,70 UAH
UA-2019-08-06-000179-a 27b7d69a387748859cd2edac8d3abb42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелюк Артур Валерійович

+380487276915 ddklbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр нефрології та діалізу" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01111138
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, Люстдорфська дорога , будинок 1
Контактна особа: Шелюк Артур Валерійович
+380487276915
ddklbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 19:00
Очікувана вартість: 797 169,70 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Вимоги по кожному Лоту та найменуванню товару, що закуповується зазначено в Додатку № 1 до тендерної документації

Тендерна документація

06 серпня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:56
Проект договору.docx
06 серпня 2019 12:56
ТД медичні матерали.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-000179-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІГАР", Код ЄДРПОУ:19243202
Дата подання: 23 серпня 2019 15:01
Щодо тендерної пропозиції учасника
Щодо тендерної пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 11:37
Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Ваші зауваження будуть враховані тендерним комітетом при розгляді тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000179-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 30 серпня 2019 15:52
Вимога на дискваліфікацію учасника
Шановний Замонику!
Згідно тедноної документації Вашою вимогою було надати гарантійний лист виробника в якому повинно буди вказано строк придатності товару (НА МОМЕНТ ПОСТАВКИ ТОВАРУ ТЕРМІН ПРИДАТНОСТІ НЕ МОЖЕ БУТИ МЕНШИМ НІЖ 80 % ВІД ДАТИ ВИГОТОВЛЕННЯ).( ст. 23 тендерної документації!. Участник ТОВ "Ігар надав гарантійний лист ТОВ "Меркатор Медікаль" (на поставку рукавичок нітрилових розмір XL ТМ Nitrelex Basic) Вих № 12/08-19/149 від 12 серпня 2019 року в якому вказано гарантійний термін придатності не менше 70% від дати виготовлення. Згілдно вищенаведеної невідповідності Вашим вимогам вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "Ігар".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 вересня 2019 11:35
Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Ваші зауваження будуть враховані тендерним комітетом під час розгляду тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ "ІГАР"
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000179-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 04 вересня 2019 14:14
Вимога на дискваліфікацію ТОВ "Ігар"
Повторно звертаємо увагу Замовника на грубе порушення учасником ТОВ "ІГАР" Вашої вимоги на надання гарантійного листа про залишковий термін приданості в співвідношенні 80 %. У гарантійному листі ТОВ "Меркатор Медікаль" вказано 70%; . Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ІГАР".
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 12:06
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон) передбачено наступне:
замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У зв’язку з наявність в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ІГАР" гарантійного листа про те, що НА МОМЕНТ ПОСТАВКИ ТОВАРУ ТОВ «ІГАР» ГАРАНТУЄ ПОСТАВКУ ТОВАРУ З ТЕРМІНОМ ПРИДАТНОСТІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 80 % ВІД ДАТИ ВИГОТОВЛЕННЯ, Замовник здійснив запит до ТОВ "Меркатор Медікаль" з прохання підтвердити чи спростувати твердження про те, що ТОВ "Меркатор Медікаль" гарантує можливість забезпечити для потреб замовника якісну продукцію зі строками придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Замовником було отримано від ТОВ "Меркатор Медікаль" позитивну відповідь з гарантією забезпечення замовника якісною продукцією зі строками придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Враховуючи відповідний лист від ТОВ "Меркатор Медікаль" Замовник прийняв рішення про визначення пропозиції Учасника торгів ТОВ "ІГАР" такою, що відповідала вимогам тендерної документації та. відповідно, щодо пропозиції ТОВ "ІГАР" було прийнято рішення про намір укласти договір.
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000179-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 04 вересня 2019 15:42
Оскарження рішення Замовника
Замовником неправомірно визначено переможця процедури закупівлі - докладно викладено у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 16:08
Щодо питання першого вимоги повідомляємо наступне:
Частиною 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено - для підтвердження з технічними, якісними, кількісними та іншими характеристиками щодо предмета закупівлі учасник повинен надати лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІГАР» містить відповідний лист-згоду . Додатково відповідний учасник надав документи, що підтверджують якість товару (декларація про відповідність, сертифікат якості, інструкцію з застосування). Також , в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІГАР» містяться всі необхідні документи, що вимагались замовником згідно Додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, у замовника не виникло сумніві щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІГАР» технічними, якісними, кількісними та іншими характеристиками щодо предмета закупівлі.
Щодо питання другого вимоги повідомляємо наступне:
Частиною 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено - технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
Отже, перша фраза (речення) тлумачиться як загальна вимога до Учасників та не містить за собою вимоги, щодо її підтвердження. Наступним реченням, Замовник вимагав від учасників надати інформацію, зауважимо, у довільній формі (!!!) про дотримання заходів із захисту довкілля. Замовник не визначав а ні змісту а ні форми такої довідки. Отже, надана зі сторони учасника торгів ТОВ «ІГАР» довідка про дотримання заходів із захисту довкілля цілком відповідала вимогам Замовника.

Щодо питання третього вимоги повідомляємо наступне:
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон) передбачено наступне:
замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У зв’язку з наявність в тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ІГАР" гарантійного листа про те, що НА МОМЕНТ ПОСТАВКИ ТОВАРУ ТОВ «ІГАР» ГАРАНТУЄ ПОСТАВКУ ТОВАРУ З ТЕРМІНОМ ПРИДАТНОСТІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 80 % ВІД ДАТИ ВИГОТОВЛЕННЯ, Замовник здійснив запит до ТОВ "Меркатор Медікаль" з прохання підтвердити чи спростувати твердження про те, що ТОВ "Меркатор Медікаль" гарантує можливість забезпечити для потреб замовника якісну продукцію зі строками придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Замовником було отримано від ТОВ "Меркатор Медікаль" позитивну відповідь з гарантією забезпечення замовника якісною продукцією зі строками придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності.
Враховуючи відповідний лист від ТОВ "Меркатор Медікаль" Замовник прийняв рішення про визначення пропозиції Учасника торгів ТОВ "ІГАР" такою, що відповідала вимогам тендерної документації та. відповідно, щодо пропозиції ТОВ "ІГАР" було прийнято рішення про намір укласти договір.

Щодо питання четвертого вимоги повідомляємо наступне:
Тендерною документацією передбачено - у випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.
Учасник торгів ТОВ "ІГАР" надав листи-пояснення з посилання на норми чинного законодавства щодо скасування державного регулювання цін на медичні вироби та щодо скасування декларування змін оптово-відпускних цін на медичні вироби. Надана інформація була розцінена як така, що відповідала вимогам Замовника.

Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "ІГАР" є не обґрунтованими, стосуються формальних помилок. Вимога не може бути задоволеною
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000179-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 09 вересня 2019 12:28
Оскарження дій Замовника
Шановнйи Замонику! Згідно тендерної документації ВСІ кваліфікаційні документи (а саме гарантійні листи виробників) повинні бути відскановані з печаткою та підписом і загружені до початку аукціону. В Тендерній документації не було прписано що Замовник самостійно підтверджує кваліфікацію учасника щодо терміну пидатності товару.. На момент розкриття тендерної пропозиції учасник ТОВ "Ігар" надав гарантійний лист від ТОВ "Меркатор Медікаль" в якому було зазначено терімн придатності 70% від залишкового терміну. Вважаємо Ваші дії порушенням законодавства та вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ "ІГАР" на підставі невідповідності тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 16:17
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тендерна пропозиція Учасника торгів ТОВ "ІГАР" містила 2 листа. Перший лист від самого учасника, який гарантував можливість забезпечення замовника товаром, зі строком придатності не менше 80%, а інший (другий) лист, гарантував - не менше 70%. Аби здійснити обєктивну оцінку тендерної пропозиції ТОВ "ІГАР" Замовник подав запит до ТОВ "Меркатор Медікаль". Отримавши гарантію про те, що ТОВ "Меркатор Медікаль" має можливість та зобовязується забезпечити замовника якісною продукцією зі строками придатності не менше ніж 80% від загального терміну придатності у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІГАР". Замовник скористався своїм правом щодо підтвердження або спростування інформації. У звязку з цим вважаємо, що Ваше звернення не може бути задоволеним

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 15:00
Лист.23.08.2019.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-06-000179-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 11 вересня 2019 16:57
Оскарження визначення переможцем
Замовником неправомірно визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІГАР" - обгрунтування надано у Скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2019 12:45
рішення від 13.09.2019 № 12893 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 12:45
Рішення від 30.09.2019 № 13892.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 23:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2019 11:49

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

08 жовтня 2019 11:48
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000015 ● f4b984ea785142229fe8e408d387fe48
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2020 Одеса № 55

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.02.2020



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.02.2020 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу


Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2019-08-06-000179-a 06.08.2019 Інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-19 17:31:12

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 18.02.2020 № 55 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали» (Лот 3), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр нефрології та діалізу» Одеської обласної ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-06-000179-a).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-06-000179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо укладення договору про закупівлю з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, а саме: на 38 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу 30.08.2019 (договір про закупівлю від 07.10.2019 № 16/01)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо укладення договору про закупівлю з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-22 16:42:22

Пояснення до питання моніторингу

Замовник надає пояснення по моніторингу


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шприци (НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 20,0 мл), НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 10,0 мл), НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 5,0 мл), НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 2,0 мл)
Опис предмету закупівлі:
Асортимент, конкретний обсяг закупівлі та вимоги по кожному найменуванню товару, що закуповується зазначено в Додатку № 1 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 193 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 серпня 2019 12:09
Закінчення: 23 серпня 2019 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40000 шт
НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 20,0 мл) (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 1
Дата доставки: 31 грудня 2019
30000 шт
НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 10,0 мл) (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 1
Дата доставки: 31 грудня 2019
30000 шт
НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 5,0 мл) (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 1
Дата доставки: 31 грудня 2019
20000 шт
НК 024:2019: 63095 - Шприц / голка загального призначення (Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр, 2,0 мл) (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 154 500,00
UAH з ПДВ
122 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 178 000,00
UAH з ПДВ
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 192 800,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЦФАРМ" 192 100,00
UAH з ПДВ
192 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна 193 000,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАРАНТ-МЕД" 132 700,00
UAH з ПДВ
122 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 17:56
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:56
Пакет переможця.pdf
22 серпня 2019 18:32
Електронний підпис
22 серпня 2019 18:30
Електронний підпис
22 серпня 2019 18:30
4 МТВ.pdf
22 серпня 2019 15:58
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:56
7 Проект договору.pdf
22 серпня 2019 15:56
6 Інші документи.pdf
22 серпня 2019 15:56
5 Повноваження.pdf
22 серпня 2019 15:56
4 МТВ.pdf
22 серпня 2019 15:56
3 Вимоги зг ст 17.pdf
22 серпня 2019 15:55
2 Кваліф вимоги ст 16.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:38
18 Проект договору.pdf
22 серпня 2019 15:32
11 Установчі документи.rar
22 серпня 2019 15:20
5 Технічні вимоги.pdf
22 серпня 2019 15:20
3 Аналогічний договір.pdf
22 серпня 2019 15:20
2 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 13:40
Уставні.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 21:55
1 ЛОТ Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:23
Декларацiя_006.jpg
20 серпня 2019 16:23
Декларацiя_005.jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_10_мл_(3).jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_10_мл_(2).jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_10_мл_(1).jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_5_мл_(3).jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_5_мл_(2).jpg
20 серпня 2019 16:23
20180806_5_мл_(1).jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_20мл_3.jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_20мл_2.jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_20мл_1.jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_2мл_3.jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_2мл_2.jpg
20 серпня 2019 16:23
180927_2мл_1.jpg
20 серпня 2019 16:23
Изм. 2.jpg
20 серпня 2019 16:23
Изм. 1.jpg
20 серпня 2019 16:23
14.jpg
20 серпня 2019 16:23
13.jpg
20 серпня 2019 16:23
12.jpg
20 серпня 2019 16:23
11.jpg
20 серпня 2019 16:23
10.jpg
20 серпня 2019 16:23
9.jpg
20 серпня 2019 16:23
8.jpg
20 серпня 2019 16:23
7.jpg
20 серпня 2019 16:23
6.jpg
20 серпня 2019 16:23
5.jpg
20 серпня 2019 16:23
4.jpg
20 серпня 2019 16:23
3.jpg
20 серпня 2019 16:23
2.jpg
20 серпня 2019 16:23
1.jpg
20 серпня 2019 16:23
приказ дир..jpg
20 серпня 2019 16:23
Витяг Амарант 2019.PDF
20 серпня 2019 16:23
Вып. Амарант2 2019.jpg
20 серпня 2019 16:23
Вып. Амарант 2019.jpg
20 серпня 2019 16:23
Лист пояснення.jpg
20 серпня 2019 16:23
Лист згода.jpg
20 серпня 2019 16:23
Довідка МТБ.jpg
20 серпня 2019 16:23
Довідка ст. 17.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ СТЕРІМЕД

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "СОЦФАРМ"

ФОП Антоненко Наталія Валентинівна

ТОВ "АМАРАНТ-МЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМАРАНТ-МЕД"
#38722400
Відхилено 122 700,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:37
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 122 900,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
122 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2019 12:17
Зiскановане_Доп.угода-МТК.pdf зміни до договору
20 жовтня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 16:57
підписаний договір укладений
09 жовтня 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 22/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML