Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Набір діагностичний для проведення коронарографії радіального доступу
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-08-05-002684-b ● d7133d1d2d164b7a924c1fa1c68f4426
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 20761112 |
Місцезнаходження: | 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35 |
Контактна особа: |
Давимука Марія Іванівна +380322383085 tendercardio@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Набір діагностичний для проведення коронарографії радіального доступу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79041, Україна, Львівська область, Львів, вул.Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 15:17 |
Рішення про внесення змін.docx | |
15 серпня 2019 15:17 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
05 серпня 2019 18:56 |
Проект договору.docx | |
05 серпня 2019 18:56 |
МТВ.docx |
15 серпня 2019 15:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 серпня 2019 15:17 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
15 серпня 2019 15:17 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
05 серпня 2019 18:56 |
Проект договору.docx
|
|||
05 серпня 2019 18:56 |
МТВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-05-002684-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 06 серпня 2019 09:58
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-08-05-002684-b нами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об'єднання предмету закупівлі в один лот сформоване таким чином, що штучно звужується коло потенційних учасників та встановлюється обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Слід зазначити, що виходячи з рекомендацій Міністерства охорони здоровя, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 (копія додається), закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот". Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити закупівлю на окремі лоти по позиціях.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 11:30
Шановний Учаснику! Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника (лист МЕРТ від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 додається). Щодо рекомендацій Міністерства охорони здоров’я, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 на, які Ви посилаєтеся, що закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот" , повідомляємо Вам, що вказані рекомендації втратили свою чинність, вони ґрунтуються на Законі України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, а закон немає зворотної дії.
Дані вироби є складовими набору, оскільки використовуються одномоментно при проведенні однієї процедури, а саме коронарографії трансрадіальним доступом. Об’єднання даних товарів в один набір забезпечує нам, як замовнику, одночасне постачання усіх складових, що є вкрай важливим для цілісного проведення процедури.
Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків прозоро, долучившись до проведення процедури відкритих торгів.
Вашу вимогу розцінюємо як тиск на комітет та штучним затягуванням життєво важливих публічних закупівель для медичної галузі.
Дані вироби є складовими набору, оскільки використовуються одномоментно при проведенні однієї процедури, а саме коронарографії трансрадіальним доступом. Об’єднання даних товарів в один набір забезпечує нам, як замовнику, одночасне постачання усіх складових, що є вкрай важливим для цілісного проведення процедури.
Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків прозоро, долучившись до проведення процедури відкритих торгів.
Вашу вимогу розцінюємо як тиск на комітет та штучним затягуванням життєво важливих публічних закупівель для медичної галузі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Медвельт |
2 621 500,00
UAH з ПДВ
|
2 621 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кандія |
2 742 410,00
UAH з ПДВ
|
2 742 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інтегра Медікал |
2 749 900,00
UAH з ПДВ
|
2 749 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медвельт #34879999 |
Відхилено |
2 621 500,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 12:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Кандія #36174901 |
Переможець |
2 742 410,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 12:56
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:18
|
0916.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 15:19
|
Договір | укладений |
16 вересня 2019 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 0916 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік, достатній для проведення процедури на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 0916 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |