Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір діагностичний для проведення коронарографії радіального доступу
Очікувана вартість
2 750 000,00 UAH
UA-2019-08-05-002684-b d7133d1d2d164b7a924c1fa1c68f4426
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давимука Марія Іванівна

+380322383085 tendercardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 20761112
Місцезнаходження: 79041, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35
Контактна особа: Давимука Марія Іванівна
+380322383085
tendercardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:14
Очікувана вартість: 2 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Набір діагностичний для проведення коронарографії радіального доступу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79041, Україна, Львівська область, Львів, вул.Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:17
Рішення про внесення змін.docx
15 серпня 2019 15:17
Тендерна документація_нова редакція.doc
05 серпня 2019 18:56
Проект договору.docx
05 серпня 2019 18:56
МТВ.docx
15 серпня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:17
Рішення про внесення змін.docx
15 серпня 2019 15:17
Тендерна документація_нова редакція.doc
05 серпня 2019 18:56
Тендерна документація.doc
05 серпня 2019 18:56
Проект договору.docx
05 серпня 2019 18:56
МТВ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-05-002684-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 06 серпня 2019 09:58
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-08-05-002684-b нами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: об'єднання предмету закупівлі в один лот сформоване таким чином, що штучно звужується коло потенційних учасників та встановлюється обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Слід зазначити, що виходячи з рекомендацій Міністерства охорони здоровя, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 (копія додається), закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот". Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити закупівлю на окремі лоти по позиціях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 11:30
Шановний Учаснику! Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника (лист МЕРТ від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 додається). Щодо рекомендацій Міністерства охорони здоров’я, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 на, які Ви посилаєтеся, що закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот" , повідомляємо Вам, що вказані рекомендації втратили свою чинність, вони ґрунтуються на Законі України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, а закон немає зворотної дії.
Дані вироби є складовими набору, оскільки використовуються одномоментно при проведенні однієї процедури, а саме коронарографії трансрадіальним доступом. Об’єднання даних товарів в один набір забезпечує нам, як замовнику, одночасне постачання усіх складових, що є вкрай важливим для цілісного проведення процедури.
Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків прозоро, долучившись до проведення процедури відкритих торгів.
Вашу вимогу розцінюємо як тиск на комітет та штучним затягуванням життєво важливих публічних закупівель для медичної галузі.

Документи подані скаржником

Документи

08 серпня 2019 11:30
Лист МЕРТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медвельт 2 621 500,00
UAH з ПДВ
2 621 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Кандія 2 742 410,00
UAH з ПДВ
2 742 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 2 749 900,00
UAH з ПДВ
2 749 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:08
Довідка на керівника.zip
05 вересня 2019 15:08
Довідка на ТОВ.zip
05 вересня 2019 15:08
Документи переможця.pdf
21 серпня 2019 15:58
Проект договору.docx
21 серпня 2019 15:58
Проект договору.pdf
21 серпня 2019 15:58
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 12:58
Електронний підпис
20 серпня 2019 12:54
Технічна частина.pdf
20 серпня 2019 12:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медвельт

ТОВ Кандія

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Медвельт
#34879999
Відхилено 2 621 500,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 12:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Кандія
#36174901
Переможець 2 742 410,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:52

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Медвельт #34879999

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кандія
#36174901
2 742 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:56
IMG_0002.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 12:50
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:18
0916.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 15:19
Договір укладений
16 вересня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 0916
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, достатній для проведення процедури на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 0916
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 290 892,00
UAH (в тому числі ПДВ 215 292,00 UAH)