Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188300 |
Місцезнаходження: | 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36 |
Контактна особа: |
Ольга Федорівна Бібла +380962510824 afanasovka@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Оскільки в межах території здійснення одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг, споживач таких послуг має право проводити переговорну процедуру з постачальником відповідно до п. 2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 18:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 серпня 2019 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000005 ● e114c6693c414d5aa62f792b0c523f8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:32 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-08-05-002621-b 05.08.2019 Комунальне підприємство «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 03188300) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 09:12:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-05-002621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 10:24:46
Пояснення щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування
На Ваш запит щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування повідомляємо:
На момент проведення переговорної процедури UA-2019-08-05-002621-b в електронній системі Prozorro не було відповідного активного вікна для внесення інформації про джерело фінансування. Джерело фінансування, (обласний бюджет – загальний фонд) було зазначене під час оголошення переговорної процедури в інформації про предмет закупівлі в примітках.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов`язання Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, а саме вітсутність інформації про джерело фінансування у Повідомленні про намір укласти договір, тендерний комітет КЗ "Панасівський геріатричний пансіонат " ДОР" повідомляє: На даний момент відсутня технічна можливість внесення інформації про джерело фінансування в Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-08-05-002621-b, тому усунути виявлене порушення неможливо. Враховуючи результат проведеного моніторингу Східним офісом Держаудитслужби, тендерний комітет Комунального закладу «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» зобов`язується не допускати подібних порушень у сфері публічних закупівель в подальшому.
2019-12-09 18:58:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
390 530,82
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:54
|
додаткова угода5.jpg | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2019 15:12
|
додаткова угода 4.jpg | зміни до договору |
04 листопада 2019 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:48
|
додаткова 3 ел.ен.jpg | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2019 15:04
|
дод1уг 1.jpg | зміни до договору |
06 вересня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 13:59
|
дод3 3.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов8.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов2.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
дод3 1.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов3.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов5.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов4.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
дод2 4.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
додо2 2.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов9.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов10.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов7.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
дод2 3.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
договір1.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
дод3 2.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
дод2 1.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
догов6.jpg | укладений |
12 серпня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.1. Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: "Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 1.08.2019р. складає 3,085032 грн. в т.ч.ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 61/24/08/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.1. Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: "Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 1.09.2019р. складає 2,850312 грн. в т.ч.ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 61/24/08/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 01.10.2019 складає 2,26856 грн. (з ПДВ). Вартість електричної енергії за цим Договором становить: 326572,72 грн. (триста двадцять шість тисяч п`ятсот сімдесят дві гривні 72 коп.) вт.ч. ПДВ 54428,79 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 61/24/08/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 28236,57 грн. Вартість електричної енергії за цим Договором становить 298336,15 грн. (Двісті девяносто вісім тисяч триста тридцять шість грн. 15 коп.) враховуючи ПДВ 49722,69 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 61/24/08/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |