Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
390 530,82 UAH
UA-2019-08-05-002621-b 876e22d162a8446a8c7163247f37f7ee
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Федорівна Бібла

+380962510824 afanasovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188300
Місцезнаходження: 51224, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський район, с.Панасівка,, вул.Північна, 36
Контактна особа: Ольга Федорівна Бібла
+380962510824
afanasovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно п.13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» (в редакції Закону України від 23.11.2018 р. № 2628-VIIІ встановлено, тимчасово, на період з 01.01.2019р. по 31.12.2020р., універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності.
Оскільки в межах території здійснення одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг, споживач таких послуг має право проводити переговорну процедуру з постачальником відповідно до п. 2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 18:11
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Обласний бюджет (загальний фонд)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123260 кіловат-година
Електрична енергія (унівесальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51224, Україна, Дніпропетровська область, с. Панасівка Новомосковський р.-н, вул. Північна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 серпня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000005 ● e114c6693c414d5aa62f792b0c523f8a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.11.2019 № 191

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-08-05-002621-b 05.08.2019 Комунальне підприємство «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 03188300) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 09:12:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (універсальна послуга) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-05-002621-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Поясніть причину відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування процедури, що суперечить наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 10:24:46

Пояснення щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування

На Ваш запит щодо відсутності у Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури джерела фінансування повідомляємо:
На момент проведення переговорної процедури UA-2019-08-05-002621-b в електронній системі Prozorro не було відповідного активного вікна для внесення інформації про джерело фінансування. Джерело фінансування, (обласний бюджет – загальний фонд) було зазначене під час оголошення переговорної процедури в інформації про предмет закупівлі в примітках.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов`язання Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, а саме вітсутність інформації про джерело фінансування у Повідомленні про намір укласти договір, тендерний комітет КЗ "Панасівський геріатричний пансіонат " ДОР" повідомляє: На даний момент відсутня технічна можливість внесення інформації про джерело фінансування в Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-08-05-002621-b, тому усунути виявлене порушення неможливо. Враховуючи результат проведеного моніторингу Східним офісом Держаудитслужби, тендерний комітет Комунального закладу «Панасівський геріатричний пансіонат» ДОР» зобов`язується не допускати подібних порушень у сфері публічних закупівель в подальшому.

2019-12-09 18:58:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 390 530,82
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 18:11

Документи

05 серпня 2019 18:11
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:10
протокол.jpg
05 серпня 2019 18:10
протокол (2).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 18:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
390 530,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 18:11
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:10
протокол.jpg
05 серпня 2019 18:10
протокол (2).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 12:54
додаткова угода5.jpg зміни до договору
19 грудня 2019 12:51
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 15:12
додаткова угода 4.jpg зміни до договору
04 листопада 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 09:48
додаткова 3 ел.ен.jpg зміни до договору
04 жовтня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 15:04
дод1уг 1.jpg зміни до договору
06 вересня 2019 14:57
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 13:59
дод3 3.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов8.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов2.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
дод3 1.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов3.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов5.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов4.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
дод2 4.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
додо2 2.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов9.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов10.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов7.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
дод2 3.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
договір1.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
дод3 2.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
дод2 1.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56
догов6.jpg укладений
12 серпня 2019 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1. Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: "Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 1.08.2019р. складає 3,085032 грн. в т.ч.ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 61/24/08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1. Договору доповнити новим абзацем наступного змісту: "Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 1.09.2019р. складає 2,850312 грн. в т.ч.ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 61/24/08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за електричну енергію (за 1 кВт*год) з 01.10.2019 складає 2,26856 грн. (з ПДВ). Вартість електричної енергії за цим Договором становить: 326572,72 грн. (триста двадцять шість тисяч п`ятсот сімдесят дві гривні 72 коп.) вт.ч. ПДВ 54428,79 грн.
Номер договору про закупівлю: 61/24/08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 28236,57 грн. Вартість електричної енергії за цим Договором становить 298336,15 грн. (Двісті девяносто вісім тисяч триста тридцять шість грн. 15 коп.) враховуючи ПДВ 49722,69 грн.
Номер договору про закупівлю: 61/24/08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 298 336,15
UAH (в тому числі ПДВ 49 722,69 UAH)