Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення будівлі Обласного комунального концертно-видовищного підприємства “Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” з виділенням черговості (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
14 991 348,00 UAH
UA-2019-08-05-002490-b 75aa7fd38bc94f25a26e951b25a4c4f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ушатенко Олександр Миколайович

+380462675424 centre2000dzo@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОККВП "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФІЛАРМОНІЙНИЙ ЦЕНТР ФЕСТИВАЛІВ ТА КОНЦЕРТНИХ ПРОГРАМ"
Код ЄДРПОУ: 31275331
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, Проспект Миру, 15
Контактна особа: Ушатенко Олександр Миколайович
+380462675424
centre2000dzo@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 13:27
Очікувана вартість: 14 991 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 149 913,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється на очікувану вартість за рахунок коштів державного бюджету відповідно до Розпорядження КМУ від 05 липня 2019 р. № 492-р. та за рахунок коштів обласного бюджету (співфінансування).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення будівлі Обласного комунального концертно-видовищного підприємства “Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” з виділенням черговості (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, проспект Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету та обласного бюджету (співфінансування). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:42
Оголошення нова ред.docx
21 серпня 2019 15:42
Тендерна_документацiя оприлюд.doc
21 серпня 2019 15:41
перелік змін.docx
05 серпня 2019 17:21
Додаток_5_Проект_договору ост.doc
05 серпня 2019 17:19
Додаток_3_Технiчне_завдання_-_реставрацiя_.doc
21 серпня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 15:42
Оголошення нова ред.docx
05 серпня 2019 17:19
Оголошення.docx
21 серпня 2019 15:42
Тендерна_документацiя оприлюд.doc
05 серпня 2019 17:19
Тендерна_документацiя.doc
21 серпня 2019 15:41
перелік змін.docx
05 серпня 2019 17:21
Додаток_5_Проект_договору ост.doc
05 серпня 2019 17:19
Додаток_5_Проект_договору.doc
05 серпня 2019 17:19
Додаток_3_Технiчне_завдання_-_реставрацiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603" 11 427 581,82
UAH з ПДВ
11 427 581,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 13 815 535,20
UAH з ПДВ
13 515 709,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 13 889 893,20
UAH з ПДВ
13 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 14 200 291,20
UAH з ПДВ
13 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Світлана Іванівна 14 853 465,00
UAH з ПДВ
14 853 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чернігів Буд" 14 868 866,98
UAH з ПДВ
14 868 866,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 17:48
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:49
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:47
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
28 серпня 2019 17:47
Підписаний_Mirgorodsky_verified.pdf
28 серпня 2019 17:47
Підписаний_gar6369.pdf
28 серпня 2019 17:47
Гарантійний строк.PDF
28 серпня 2019 17:47
19.4 Локальні кошториси.pdf
28 серпня 2019 17:47
10 Проект договору.PDF
28 серпня 2019 17:47
6 Довідка юр.особи.PDF
28 серпня 2019 17:47
5 Витяг ПДВ.PDF
28 серпня 2019 17:47
4 Витяг ЄДР.PDF
28 серпня 2019 17:47
3 Статут новий.PDF
28 серпня 2019 17:47
1.7 ДОЗВІЛ.pdf
28 серпня 2019 17:47
1.4 Ліцензія нова.PDF
28 серпня 2019 17:47
1.2 Рішення власника.PDF
28 серпня 2019 17:47
1 Наказ Директор.PDF

Публічні документи

27 серпня 2019 17:09
Електронний підпис
27 серпня 2019 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
27 серпня 2019 14:58
Згода щодо умов.pdf
27 серпня 2019 14:28
витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2019 14:28
статут Інекс Реал.pdf
27 серпня 2019 13:49
Електронний підпис
27 серпня 2019 13:46
дозвола Інекс Реал.pdf
27 серпня 2019 13:46
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
21 серпня 2019 16:30
паспорт Гаман.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 15:52
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:48
графік.PDF
28 серпня 2019 15:48
розрах машгодин.PDF
28 серпня 2019 15:48
довідка про розмір зп.PDF
28 серпня 2019 15:48
розрахунок ЗВВ за 2018.PDF
28 серпня 2019 15:48
КД.rar
21 серпня 2019 11:05
про захист довкілля.PDF
21 серпня 2019 11:05
про санкці.PDF
21 серпня 2019 11:05
статут.rar
21 серпня 2019 11:05
дозвільні документи.rar
21 серпня 2019 11:05
щодо права підпису.rar
21 серпня 2019 11:05
GRI0463KV19.pdf
21 серпня 2019 11:05
лист_згода.PDF
21 серпня 2019 11:05
про субпідрядників.PDF
21 серпня 2019 11:05
проект договору.PDF
21 серпня 2019 11:05
згода щодо умов.PDF
21 серпня 2019 11:05
ст.17.PDF
21 серпня 2019 11:05
зп табл1.PDF
21 серпня 2019 11:05
ЦП угоди.PDF
21 серпня 2019 11:05
трудові книжки.rar
21 серпня 2019 11:05
про працівників.PDF
21 серпня 2019 11:05
мт база.rar

Публічні документи

28 серпня 2019 21:09
Електронний підпис
28 серпня 2019 21:08
кошторис_.pdf
28 серпня 2019 21:07
Статут.pdf
28 серпня 2019 21:06
Дозвіл та декларації.pdf
28 серпня 2019 21:06
Проект договору.pdf
28 серпня 2019 21:06
Згода щодо умов.pdf
28 серпня 2019 21:06
Довідка про санкції.pdf
28 серпня 2019 21:06
Лист згода.pdf
28 серпня 2019 21:06
Лицензия нова.pdf
28 серпня 2019 21:06
Довідка ст 17.pdf
28 серпня 2019 21:06
Гарантійний строк.pdf
28 серпня 2019 21:06
Копії наказів.pdf
28 серпня 2019 21:06
Лист відгук.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 17:32
r_69_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
28 серпня 2019 17:30
свідоцтво реєстрації 1.pdf
28 серпня 2019 17:30
проект_Договору.pdf
28 серпня 2019 17:30
Про санкції.pdf
28 серпня 2019 17:30
згода щодо умов.pdf
28 серпня 2019 17:30
згода з персон. даних.pdf
28 серпня 2019 17:30
Довідка ст 17.pdf
28 серпня 2019 17:30
Виписка_з_EДР.pdf
28 серпня 2019 17:30
ДЦ_ДЦ.pdf
28 серпня 2019 17:30
r_69_ДЦ_ССР.pdf
28 серпня 2019 17:30
r_69_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
28 серпня 2019 17:30
r_69_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
28 серпня 2019 17:30
r_69_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 15:19
1 - 0002.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0002.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0012.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0011.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0009.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0013.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0007.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0010.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0008.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0016.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0018.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0015.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0006.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0014.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0017.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0020.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0004.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0019.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0005.jpg
28 серпня 2019 15:19
скан - 0003.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0001.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0010.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0002.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0012.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0009.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0007.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0013.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0016.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0006.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0008.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0011.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0015.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0018.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0017.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0014.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0020.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0019.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0004.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0001.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0005.jpg
28 серпня 2019 15:18
скан - 0003.jpg
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ИВРЛС_2-2-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ССР.rtf
28 серпня 2019 15:18
37_ДЦ_ДЦ.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рембуд-2603"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ФОП Бойко Світлана Іванівна

ТОВ "Чернігів Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Переможець 11 427 581,82
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
11 427 581,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 18:11
2021-12-23 Додаткова угода 9 Реставрація - Рембуд.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 18:10
2021-12-23 Протокол _71-2021 Затвердження змін 9 до Договору Реставрація - Рембуд.jpeg зміни до договору
24 грудня 2021 18:10
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 16:17
2021-12-10 Додаткова угода 8 Реставрація - Рембуд.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:14
2021-12-10 Протокол _58-2021 Затвердження змін 8 до Договору Реставрація - Рембуд (скан).pdf зміни до договору
14 грудня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 12:47
2021-10-04 Протокол - Додаткова угода 7 Реставрація - Рембуд.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 12:46
2021-10-04 Додаткова угода 7 Реставрація - Рембуд.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:36
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 липня 2021 15:25
Протокол 33 від 22.07.2021.pdf зміни до договору
22 липня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 17:11
Додаток 4 додаткової угоди 5 Рембуд.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
Додаток 3 Додаткової угоди 5 Рембуд.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
Додаток 2 Додаткової угоди 5 Рембуд.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
Додаток 1 Додаткової угоди 5 Рембуд.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
Додаткова угода 5 Рембуд.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
2020-12-17- Протокол _26-2020 Затвердження змін до Договору Реставрація Уповноважена особа.doc зміни до договору
18 грудня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:43
Додаткова Угода _4 від 26.08.2020.jpeg зміни до договору
26 серпня 2020 15:20
Протокол _13-2020 Затвердження змін 4 до Договору Реставрація.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:18
Додаток 3 до Додаткової угоди 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаток 4 до Додаткової угоди 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаток 2 до Додаткової угоди 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаток 1 до Додаткової угоди 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаткова угода 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Протокол УО - зміни - 10 від 23.07.20.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаток 1 до Додаткової угоди 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Додаткова угода 3 - Реставрація.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Протокол УО - зміни - 10 від 23.07.20.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 17:27
Додаток _4 до Додаткової угоди _2 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Додаток _3 до Додаткової угоди _2 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Додаток _2 до Додаткової угоди _2 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Додаток _1 до Додаткової угоди _2 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Додаткова угода _2 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Протокол 05 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:03
Додаток 4 до Додаткової угоди 1 - Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
Додаток 3 до Додаткової угоди 1 - Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
Додаток 2 до Додаткової угоди 1 - Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
Додаток 1 до Додаткової угоди 1 - Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
Додаткова угода 1 - Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
2019-12-27- Протокол _55-2019 Затвердження змін до Договору- Реставрація.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 17:13
Додаток 4 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 3 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 2 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 1 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 4 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 3 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 2 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 1 укладений
09 жовтня 2019 16:48
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:48
Додаток 4 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 3 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 2 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 1 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 4 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 3 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 2 укладений
09 жовтня 2019 16:47
Додаток 1 укладений
09 жовтня 2019 16:46
Договір укладений
09 жовтня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподілу виконання робіт та їх оплати (покращення якості товару) у 2019-2020 роках
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з прийняттям Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.05.2020 року №543-р «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2020 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку» та внесеними змінами до Розпорядження голови Чернігівської обласної державної адміністрації від 12.03.2020 року №152 «Про визначення замовників робіт», на виконання Договору про закупівлю №19-090 від 07.10.2019 року, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії договору та виконання зобов“язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат Замовника, а саме до 31 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку зі зміною плану фінансування робіт на 2020 рік, на виконання Договору про закупівлю №19-090 від 07.10.2019 року, керуючись пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) зменшити суму використання коштів у 2020 році на 86138,00 грн (вісімдесят шість тисяч сто тридцять вісім грн. 00 коп.), в т.ч. за рахунок коштів державного бюджету — 77524,20 грн., коштів місцевого бюджету — 8613,80 грн
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною бюджетних кошторисних призначень, календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт на 2020 рік, на виконання Договору про закупівлю № 19-090 від 07.10.2019 року (далі-Договір), керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 3.4 розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ, Сторони домовилися збільшити суму використання коштів у 2020 році на 49602,51 грн. (Сорок дев’ять тисяч шістсот дві грн. 51 коп.), в т.ч. за рахунок коштів державного бюджету – 44642,27 грн., коштів місцевого бюджету – 4960,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2021 року № 660-р “Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2021 року”, на виконання Договору про закупівлю № 19-090 від 07.10.2019 року (далі-Договір), керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, пунктом 3.4 розділу 3 ЦІНА ДОГОВОРУ та пунктом 11.2 розділу 11. ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вирішили продовжити строки виконання робіт за погодженням сторін на підставі листа ПП «Рембуд-2603» від 24 вересня 2021 року №432 (збільшених термінів виготовлення автоматичних відкатних воріт (індивідуальне замовлення)
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з внесенням змін до проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення будівлі Обласного комунального концертно-видовищного підприємства “Чернігівський обласний філармонійний центр фестивалів та концертних програм” з виділенням черговості” (коригування), (ід.закупівлі UA-2021-12-09-004246-b, Звіт про договір про закупівлю, експертний звіт додається), зі змінами обладнання, матеріалів та робіт на підставі п.5 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: узгодженої зміни ціни в бік зменшення сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю виправлення технічної (механічної, формальної) помилки, допущеної при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу
Номер договору про закупівлю: 19-090
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML