Капітальний ремонт ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України в м.Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
9 802 258,00 UAH
UA-2019-08-05-002440-b a80b7feba5da4f348405486531a8a9c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:15
Очікувана вартість: 9 802 258,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 802,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України в м.Біла Церква Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква , ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 серпня 2019 15:45
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2019 15:44
ТД у новій редакції.PDF
20 серпня 2019 15:44
Додатки до ТД зміни.PDF
20 серпня 2019 15:44
Перелік змін.PDF
20 серпня 2019 15:45
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2019 17:10
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2019 15:44
ТД у новій редакції.PDF
05 серпня 2019 17:09
ТД.PDF
20 серпня 2019 15:44
Додатки до ТД зміни.PDF
05 серпня 2019 17:09
Додатки до ТД.PDF
20 серпня 2019 15:44
Перелік змін.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000021 ● 66d62e0a17114acb901ef8525661570a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-22 13:16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-08-05-002440-b 05.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України в м.Біла Церква Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку та співфінансування місцевого бюджету), 9802258UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: a80b7feba5da4f348405486531a8a9c2, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.06.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 309 (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БГМ-БУДАВТОДОР», ПП «Ялик», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.08.2019, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 05.09.2019 № 338, від 26.09.2019 № 430 та № 431, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2019, договір від 08.10.2020 № 189-19, додаткову угоду від 24.12.2019 № 1.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БГМ-БУДАВТОДОР" 9 040 239,02
UAH з ПДВ
9 017 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 9 100 053,84
UAH з ПДВ
9 018 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП Мастер" 9 590 022,00
UAH з ПДВ
9 020 001,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 20:16
sign.p7s
30 серпня 2019 14:53
sign.p7s
30 серпня 2019 14:04
розрахунок.pdf
30 серпня 2019 14:03
пояснювальна записка.pdf
30 серпня 2019 14:03
пояснювальна записка.pdf
30 серпня 2019 14:02
підсумкова відомість.pdf
30 серпня 2019 14:02
локальний ст1.pdf
30 серпня 2019 11:19
sign.p7s
30 серпня 2019 11:14
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 серпня 2019 09:55
sign.p7s
28 серпня 2019 09:53
Довідка КБ-3 завір.pdf
28 серпня 2019 09:39
технічні паспорти.PDF
28 серпня 2019 09:38
КБ-3.PDF
28 серпня 2019 09:37
Технічні вимоги.pdf
28 серпня 2019 09:32
Комерційна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 09:24
Кошториси.pdf
28 серпня 2019 09:06
рекоменд. лист.PDF
28 серпня 2019 08:51
Інформаційна довідка.pdf
28 серпня 2019 08:44
Аналог договір.pdf
28 серпня 2019 08:32
МТБ (обладнання).pdf
27 серпня 2019 22:18
16225 Лист підтвердження.pdf
27 серпня 2019 22:16
Інші документи.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:49
sign.p7s
02 жовтня 2019 16:48
Документи переможця.rar
28 серпня 2019 08:02
sign.p7s
28 серпня 2019 07:58
Файл_5 Інші документи.rar
28 серпня 2019 07:58
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БГМ-БУДАВТОДОР"
#41763253
Відхилено 9 017 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:40
ПП «Ялик»
#34019103
Переможець 9 018 888,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Ялик»
#34019103
9 018 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 жовтня 2019 11:48
Договір №189-19.PDF укладений
09 жовтня 2019 11:47
sign.p7s зміни до договору
24 грудня 2019 10:16
Дод.угода №1.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 10:15
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 10:53
Договір 189-19.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний варіант договору
Номер договору про закупівлю: №189-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №189-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку