Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України в м.Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
9 802 258,00 UAH
UA-2019-08-05-002440-b a80b7feba5da4f348405486531a8a9c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:15
Очікувана вартість: 9 802 258,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 802,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України в м.Біла Церква Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного фонду регіонального розвитку та співфінансування місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква , ЦДЮНСБ "Трудові резерви" (філія) Комітету фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:44
ТД у новій редакції.PDF
20 серпня 2019 15:44
Додатки до ТД зміни.PDF
20 серпня 2019 15:44
Перелік змін.PDF
20 серпня 2019 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:44
ТД у новій редакції.PDF
05 серпня 2019 17:09
ТД.PDF
20 серпня 2019 15:44
Додатки до ТД зміни.PDF
05 серпня 2019 17:09
Додатки до ТД.PDF
20 серпня 2019 15:44
Перелік змін.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000021 ● 66d62e0a17114acb901ef8525661570a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 13:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-08-05-002440-b 05.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БГМ-БУДАВТОДОР" 9 040 239,02
UAH з ПДВ
9 017 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 9 100 053,84
UAH з ПДВ
9 018 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП Мастер" 9 590 022,00
UAH з ПДВ
9 020 001,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 20:16
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:53
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:04
розрахунок.pdf
30 серпня 2019 14:03
пояснювальна записка.pdf
30 серпня 2019 14:03
пояснювальна записка.pdf
30 серпня 2019 14:02
підсумкова відомість.pdf
30 серпня 2019 14:02
локальний ст1.pdf
30 серпня 2019 11:19
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:14
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 серпня 2019 09:55
Електронний підпис
28 серпня 2019 09:53
Довідка КБ-3 завір.pdf
28 серпня 2019 09:39
технічні паспорти.PDF
28 серпня 2019 09:38
КБ-3.PDF
28 серпня 2019 09:37
Технічні вимоги.pdf
28 серпня 2019 09:32
Комерційна пропозиція.pdf
28 серпня 2019 09:24
Кошториси.pdf
28 серпня 2019 09:06
рекоменд. лист.PDF
28 серпня 2019 08:51
Інформаційна довідка.pdf
28 серпня 2019 08:44
Аналог договір.pdf
28 серпня 2019 08:32
МТБ (обладнання).pdf
27 серпня 2019 22:18
16225 Лист підтвердження.pdf
27 серпня 2019 22:16
Інші документи.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 16:49
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:48
Документи переможця.rar
28 серпня 2019 08:02
Електронний підпис
28 серпня 2019 07:58
Файл_5 Інші документи.rar
28 серпня 2019 07:58
Файл_3_Тех_вимоги_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БГМ-БУДАВТОДОР"

ПП «Ялик»

ТОВ "СВП Мастер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БГМ-БУДАВТОДОР"
#41763253
Відхилено 9 017 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:40
ПП «Ялик»
#34019103
Переможець 9 018 888,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Ялик»
#34019103
9 018 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:16
Дод.угода №1.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 10:53
Договір 189-19.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 11:48
Договір №189-19.PDF укладений
09 жовтня 2019 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Правильний варіант договору
Номер договору про закупівлю: №189-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №189-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 808 130,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 468 021,67 UAH)