Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
2 159 800,00 UAH
UA-2019-08-05-001810-b ● d05aa18c63834fd28f19c584c8cb831c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Вебсайт: | http://podilruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна 380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 2 159 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 799,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплект
Придбання мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 14:29 |
Протокол.PDF | |
09 серпня 2019 14:28 |
ТД від 09.08.19 № 163 (зі змінами).doc |
09 серпня 2019 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2019 14:29 |
Протокол.PDF
|
|||
09 серпня 2019 14:28 |
ТД від 09.08.19 № 163 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:11
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Сертифікація
Дата подання: 06 серпня 2019 15:39
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:34
Шановний замовник надайте будь-ласка детальне роз'яснення з приводу перевірки сертифікації ноутбука на сайті www.energystar.gov
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 серпня 2019 17:53
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний Замовнику!
Згідно п.6 Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати діюче Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – використання в закладах освіти України дозволяється. Така вимога обмежує конкуренцію та веде до недопущення потенційних Учасників для участі в тендері.
Також, згідно вимог Тендерної документації, ноутбук повинен відповідати Сертифікації Energy Star 6.1 та запропоноване обладнання повинно міститися на сайті www.energystar.gov, але приведений сайт відноситься до товарів призначених здебільшого для ринку США, а не для Європейського регіону, що звужує коло конкурентів.
Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни та виключити дані вимоги з Тендерної документації. Наявність порушення прав обґрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 серпня 2019 15:55
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний замовник, згідно тендерної документації Вами вимагаються сертифікати ISO 9001 та ISO 14001. Дані сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам законодавства з питань публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників,які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискрисінація
Дата подання: 08 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний замовнику!Надайте будь-ласка чітку відповідь,а на викладені вимоги,з посиланнями на статтю ,нормативні акти де зазначено про обов'язкову наявність сертифікатів ISO 9001 і ISO 2015. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної документації. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 08 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Доброго дня! в Вимогах до комплекту мультимедійного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів вказано: “”Постачальник повинен надати діюче Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – використання в закладах освіти України дозволяється.” Чи буде достатньо якщо інтерактивн дошка буде відповідати Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704, як прописано в Наказі МОН №704?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
2 060 448,84
UAH з ПДВ
|
2 060 448,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
2 157 000,00
UAH з ПДВ
|
2 157 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
2 060 448,84
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 15:47
|
Договір.PDF | укладений |
11 вересня 2019 15:42
|