Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
2 159 800,00 UAH
UA-2019-08-05-001810-b d05aa18c63834fd28f19c584c8cb831c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 14:01
Очікувана вартість: 2 159 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 799,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплект
Придбання мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:29
Протокол.PDF
09 серпня 2019 14:28
ТД від 09.08.19 № 163 (зі змінами).doc
09 серпня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2019 14:29
Протокол.PDF
09 серпня 2019 14:28
ТД від 09.08.19 № 163 (зі змінами).doc
05 серпня 2019 15:30
ТД від 23.07.19 № 149.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 10:44
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:11
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№1.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Сертифікація
Дата подання: 06 серпня 2019 15:39
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:34
Шановний замовник надайте будь-ласка детальне роз'яснення з приводу перевірки сертифікації ноутбука на сайті www.energystar.gov
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 серпня 2019 17:53
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний Замовнику! Згідно п.6 Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати діюче Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – використання в закладах освіти України дозволяється. Така вимога обмежує конкуренцію та веде до недопущення потенційних Учасників для участі в тендері. Також, згідно вимог Тендерної документації, ноутбук повинен відповідати Сертифікації Energy Star 6.1 та запропоноване обладнання повинно міститися на сайті www.energystar.gov, але приведений сайт відноситься до товарів призначених здебільшого для ринку США, а не для Європейського регіону, що звужує коло конкурентів. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни та виключити дані вимоги з Тендерної документації. Наявність порушення прав обґрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 серпня 2019 15:55
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний замовник, згідно тендерної документації Вами вимагаються сертифікати ISO 9001 та ISO 14001. Дані сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам законодавства з питань публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників,які мають бажання та можливість прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Дискрисінація
Дата подання: 08 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Шановний замовнику!Надайте будь-ласка чітку відповідь,а на викладені вимоги,з посиланнями на статтю ,нормативні акти де зазначено про обов'язкову наявність сертифікатів ISO 9001 і ISO 2015. Вважаємо, що Замовником навмисне встановлено такі вимоги для обмеженння конкуренції та не допущення інших Учасників для участі в тендері. Враховуючи вище зазначене, ці вимоги мають бути зміненими, або виключиненими з Тендерної документації. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 08 серпня 2019 16:17
Дата відповіді: 09 серпня 2019 14:35
Доброго дня! в Вимогах до комплекту мультимедійного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів вказано: “”Постачальник повинен надати діюче Свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс для загальноосвітніх навчальних закладів – використання в закладах освіти України дозволяється.” Чи буде достатньо якщо інтерактивн дошка буде відповідати Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704, як прописано в Наказі МОН №704?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 163 внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 2 060 448,84
UAH з ПДВ
2 060 448,84
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 2 157 000,00
UAH з ПДВ
2 157 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 17:57
документи переможця.pdf
22 серпня 2019 13:37
Електронний підпис
22 серпня 2019 13:36
Пропозиція.part1.rar
22 серпня 2019 13:36
Пропозиція.part2.rar

Публічні документи

16 серпня 2019 17:40
ч1 та ч.2 ст. 17 Закону.pdf
16 серпня 2019 17:40
Ціна.pdf
16 серпня 2019 17:40
Уповноважена особа.pdf
16 серпня 2019 17:40
технічна специфікація.pdf
16 серпня 2019 17:40
СУбпідряд.pdf
16 серпня 2019 17:40
строк дії прпозиції.pdf
16 серпня 2019 17:40
сертифікат.pdf
16 серпня 2019 17:40
реєстр.pdf
16 серпня 2019 17:39
Проект.pdf
16 серпня 2019 17:39
про ліцензію.pdf
16 серпня 2019 17:39
Погодження.pdf
16 серпня 2019 17:39
кваліф вимоги1.pdf
16 серпня 2019 17:39
довкілля1.pdf
16 серпня 2019 17:39
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 2 060 448,84
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
2 060 448,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:47
Договір.PDF укладений
11 вересня 2019 15:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 060 448,84
UAH (в тому числі ПДВ 343 408,14 UAH)