Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку формату А4
Очікувана вартість
42 415,00 UAH
UA-2019-08-05-001629-b e32e853ab21349ebbb838e1fb383ad74
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Андріївна Яцина

+380473342423 grupacgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Марія Андріївна Яцина
+380473342423
grupacgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:55
Очікувана вартість: 42 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пачка
Папір офісний для друку формату А4 (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання партії товару сплатити своїм платіжним дорученням на поточний рахунок Продавця кошти на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець зобов’язується провести оплату за зазначений Товар протягом 2 (двох) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:04
ogoloshennya папір.docx
05 серпня 2019 15:04
проект договору папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 07 серпня 2019 10:45
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 6.7 Наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007 р. рекомендована білизна паперу 70-88 % за стандартами ISO2470. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 38 640,00
UAH з ПДВ
37 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 13:22
Документи.rar

Публічні документи

09 серпня 2019 13:50
IMG_0006.pdf
09 серпня 2019 13:50
IMG_0005.pdf
09 серпня 2019 13:50
IMG_0004.pdf
09 серпня 2019 13:50
IMG_0003.pdf
09 серпня 2019 13:50
Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2019 13:50
IMG_0002.pdf
09 серпня 2019 13:50
IMG_0007.pdf
09 серпня 2019 13:50
Реквізити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 37 980,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 10:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

13 серпня 2019 10:46
Електронний підпис
13 серпня 2019 10:39
протокол 324 13082019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
37 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 10:46
Електронний підпис
13 серпня 2019 10:39
протокол 324 13082019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 21:28
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 08:43
договір 262 30082019.pdf укладений
30 серпня 2019 08:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 980,00
UAH