Послуги з прибирання приміщень та території
Очікувана вартість
2 640 000,00 UAH
UA-2019-08-05-001605-b e988909f56df41cd932ee2febbd3ab07
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Бессарабський ринок"
Код ЄДРПОУ: 05587984
Вебсайт замовника: http://kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01004, Україна , Київська обл., Київ, Бессарабська площа, 2
Контактна особа замовника: Харько Сергій Володимирович
030442349207
tender.bessarabka@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:59
Очікувана вартість: 2 640 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з прибирання приміщень та території КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 метри квадратні
Послуги з прибирання приміщень та території КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, місто Київ, Київ, Бессарабська площа, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл на виконання висотних робіт
Дата подання: 06 серпня 2019 19:53
Дата відповіді: 07 серпня 2019 10:12
Якщо у виконавця немає дозволу на висотні роботи, але він буде використовувати для цих робіт субпідрядну компанію у якої є дозвіл на виконання висотних робіт. Документи будуть надані в тендерній пропозиції (документально підтверджений договір субпідряду на виконання висотних робіт між виконавцем та субпідрядником та документально підтверджений дозвіл на виконання висотних робіт субпідрядником.) Чи достатньо цих довументів для підтвердження дозволу на виконання висотних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За умов проведення публічних закупівель послуги з прибирання приміщень та території КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК» у тендерній документації не передбачено заключення договорів субпідряду

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000004 ● 7f6d406022ea453686c039d71ffffc05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10 11:26:52
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.10.2019 № 190
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-05-001605-b 05.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Всі довідки були предоставлені переможцем в паперовом виді одразу після підписання протоколу про переможця відкритих торгів. Обовязкові умови ТД 4,5,6,7,13,16ч.2 ст.22 Закону ТД містяться у додатках № 3 , № 6 , № 7 тендорної документації по закупівлі UA-2019-08-05-001605-b.

2019-11-21 14:25:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Бессарабський ринок", 05587984, Україна, Київ, Бессарабська площа, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з прибирання приміщень та території КП «БЕССАРАБСЬКИЙ РИНОК», 2640000UAH, 90910000-9, ДК021, 3000, метри квадратні
  3. Інформація про оприлюднення: e988909f56df41cd932ee2febbd3ab07, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28.10.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.07.2019 № 20 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Сидоренко Зоя Олександрівна (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 30.08.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.09.2019 № 88. Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що ТД не містить обов’язкові умови 4, 5, 6, 7, 13, 16 ч. 2 ст. 22 Закону ТД, а саме: кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Крім того, п. 6 Розділу ІІІ ТД визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 календарних днів, що суперечить вимогам п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема: 1) В порушення п. 1 додатку 2 до ТД в тендерній пропозиції Переможця відсутня довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 Закону. 2) Крім цього, Переможцем не завантажено в електронну систему закупівель у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документи, а саме: Довідку, що підтверджує факт відсутності судимості пов’язаної зі злочином, вчиненим з корисливих мотивів та Довідку про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Крім того, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця, в разі якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 16.09.2019 № 88 на закупівлю послуг загальною сумою 1 695 070 000,80 гривень., 28 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 4, 5, 6, 7, 10, 13, 16 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 2 ч. 1 ст. 30 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИДОРЕНКО З. О. 1 542 821,79
UAH з ПДВ
1 542 821,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАНДАРТ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" 2 170 000,00
UAH з ПДВ
2 099 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" 2 175 120,00
UAH з ПДВ
2 099 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 2 290 000,00
UAH з ПДВ
2 099 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 2 381 232,00
UAH з ПДВ
2 099 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" 2 540 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 11:56
Технічна специфікація.pdf
21 серпня 2019 11:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 11:56
паспорт ФОП Сидоренко.pdf
21 серпня 2019 11:56
Довідка Статут.pdf
21 серпня 2019 11:56
Витяг.pdf
21 серпня 2019 11:56
Витяг єдиний податок.pdf
21 серпня 2019 11:56
Виписка.pdf
21 серпня 2019 11:56
Аналогічний Договір.pdf
21 серпня 2019 11:55
Акти надання послуг.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 12:50
акти.pdf
21 серпня 2019 12:34
договір.pdf
21 серпня 2019 12:34
відгук.pdf
21 серпня 2019 12:26
sign.p7s
21 серпня 2019 12:24
технічне завдання.pdf
21 серпня 2019 12:24
тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 12:24
стаття 17.pdf
21 серпня 2019 12:24
свідоцтво_пдв.pdf
21 серпня 2019 12:24
наказ_стандарт_фасілі.pdf
21 серпня 2019 12:24
згода з договором.pdf

Публічні документи

Публічні документи

21 серпня 2019 11:12
sign.p7s
21 серпня 2019 11:09
тех. х-ки.pdf
21 серпня 2019 11:09
тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 11:09
Статут_ПП_Клінінг.pdf
21 серпня 2019 11:09
сертифікати.pdf
21 серпня 2019 11:09
Сертифікат_ISO_9001.pdf
21 серпня 2019 11:09
проект договору.pdf
21 серпня 2019 11:09
повноваження.pdf
21 серпня 2019 11:09
Витяг_ПДВ_ПП_Клінінг.pdf
21 серпня 2019 11:09
витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 12:27
sign.p7s
21 серпня 2019 12:22
14. Стаття 17.pdf
21 серпня 2019 12:22
9. Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2019 12:22
8. Специфікація.pdf
21 серпня 2019 12:21
6. Протокол 53.pdf
21 серпня 2019 12:21
4. Витяг ПДВ..pdf
21 серпня 2019 12:21
13. Лист відгук.pdf
21 серпня 2019 12:21
2. Статут Наказ Проокол.pdf
21 серпня 2019 12:21
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 13:00
sign.p7s
20 серпня 2019 12:59
4.1 Договір КПТ 315 + акти.pdf
20 серпня 2019 12:59
6 Довідка ст.17.pdf
20 серпня 2019 12:59
7 Згода з договором.pdf
20 серпня 2019 12:59
5 Лист.pdf
20 серпня 2019 12:58
2.2 Статут +опис.pdf
20 серпня 2019 12:58
2.3 Витяг ЄДР.pdf
20 серпня 2019 12:58
2.1.1 Відомості Держстат.pdf
20 серпня 2019 12:58
2.3.1 Виписка ЄДР.pdf
20 серпня 2019 12:58
2.4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 серпня 2019 12:58
1 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
#2661809962
Переможець 1 542 821,79
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 20:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 20:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
#2661809962
1 542 821,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 12:31
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 12:31
договор 88.pdf укладений
17 вересня 2019 12:29

Актуальні тендери

До пошуку