Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори
Очікувана вартість
50 894,40 UAH
UA-2019-08-05-001341-b ● 6bcccef89ba54edcb8351af09c4b9991
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108798 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15 |
Контактна особа: |
Ольга Машталова +380342790266 gunptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
22 травня 2019 року замовником було оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю за предметом: Комп’ютерне обладнання, Лот 1 – Монітори (відповідно до ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-22-002362-a). Проте станом на 03 червня 2019 року не було подано жодної пропозиції, як наслідок торги були визнані таки, що не відбулися.
Тому 25 червня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення повторної процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю за предметом: Монітори (відповідно до ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-25-002078-c). Проте станом на 10 липня 2019 року знову ж таки не було подано жодної пропозицій, як наслідок торги знову не відбулися.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: Монітори (відповідно до ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання), через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.
Тому 25 червня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення повторної процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю за предметом: Монітори (відповідно до ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-25-002078-c). Проте станом на 10 липня 2019 року знову ж таки не було подано жодної пропозицій, як наслідок торги знову не відбулися.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом: Монітори (відповідно до ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання), через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 14:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Монітор 23"TFT Acer R231B LED IPS (4ms, VGA, DVI, HDMI) Black +кабель HDMI
(закупівля проводиться за кошти Державного бюджету)
(закупівля проводиться за кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 14 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
05 серпня 2019 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" #32881326 |
Переможець |
50 894,40
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 12:03
|
Договір від 16.08.2019 № 351.pdf | укладений |
16 серпня 2019 12:02
|