Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція (код ДК 021:2015 - 33600000-6),лікарські засоби «Інші програмні заходи у сфері охорони здоров'я (гемофілія)». Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Очікувана вартість
116 850,00 UAH
UA-2019-08-05-001193-b 848f12ddb2d0414e89c1d8ce06097802
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Скринникова

+380661425356 84331lsk@ukr.net.

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 3" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990810
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 17
Контактна особа: Людмила Скринникова
+380661425356
84331lsk@ukr.net.
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 13:51
Очікувана вартість: 116 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
Рефакто АФ 500 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Coagulation factor VIII
АТХ: B02BD02
11 упаковка
Аімофікс 1000 МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Coagulation factor IX
АТХ: B02BD04

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 10:54
Тендерна дркументація гемофілія Нова.docx
13 серпня 2019 10:53
Перелік змін...pdf
05 серпня 2019 13:48
Тендерна дркументація гемофілія.docx
13 серпня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 10:54
Тендерна дркументація гемофілія Нова.docx
13 серпня 2019 10:53
Перелік змін...pdf
05 серпня 2019 13:48
Тендерна дркументація гемофілія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 09 серпня 2019 15:02
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:50
Добрий день, відповідно до умов тендерної документації замовником проводиться закупівля лікарських засобів Аімофікс (AIMAFIX), Рефакто АФ (Refacto AF VIII), при цьому предмет закупівлі визначено за конкретними торговими назвами. Відповідно до наказу МЕРТУ від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі", під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Також звертаємо увагу на те, що планується закупівля лікарського засобу AIMAFIX, ліофілізат для розчину для інфузій по 1 000 MO у флаконі №1 у комплекті з розчинником (вода для ін'єкцій) по 10 мл у флаконі №1 та набором для розчинення і введення у кількості 11 уп. З метою надання можливості учасникам запропонувати продукцію різних виробників, недискримінації учасників, забезпечення конкуренції під час закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та визначити предмет закупівлі як "Фактор коагуляції крові IX (плазмовий), Фактор коагуляції крові VIII (рекомбінантний)", а інформацію про технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4) викласти відповідно як: "Фактор коагуляції крові IX (плазмовий) по 500 МО та/або 1000 МО - 11 000 МО; Фактор коагуляції крові VIII (рекомбінантний) по 500 МО - 2 500 МО". Крім того, у тендерній документації встановлена вимога щодо терміну придатності товару - не менш як 85% від встановленого інструкцією терміну зберігання для кожного окремого препарату на період завезення їх на склад Замовника. Специфікою поставки факторів коагуляції крові є те, що такий термін придатності на момент поставки є практично недосяжним, зважаючи на значні строки виробництва, контролю якості, а також враховуючи логістичні та митні процедури. Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити, що термін придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання тендерний комітет ухвалив рішення внести зміни у тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 116 276,11
UAH з ПДВ
116 276,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 116 756,00
UAH з ПДВ
116 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 14:46
акцепт UA-2019-08-05-001193-b.pdf
21 серпня 2019 15:24
Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2019 13:38
тч.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p361-362.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p321-360.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p281-320.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p241-280.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p201-240.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p161-200.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p121-160.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p081-120.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p041-080.pdf
20 серпня 2019 13:38
кч_p001-040.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 12:04
Ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 116 276,11
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
116 276,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:25
БаДМ.pdf укладений
03 вересня 2019 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 276,11
UAH (в тому числі ПДВ 7 606,85 UAH)