ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Очікувана вартість
34 094 354,40 UAH
UA-2019-08-05-001092-b ef741eab99684f7eb149ff256b48d72a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа замовника: Оксана Смольянинова
+380617171878
tend2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:51
Очікувана вартість: 34 094 354,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170 471,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 471,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування у 2019 році – 21 072 862,50 грн.
Обсяг фінансування у 2020 році – 13 021 491,90 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, площа Запорізька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно договору (місцевий бюджет) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000016 ● ba96d6eb62524af0bd9bfa904d479a48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-11 17:53:57
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-05-001092-b 28.08.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-04 15:08:16

Роз'яснення

Просимо надати роз'яснення, що до порушень зазначених у Висновку

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, 40467658, Україна, м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Запорізької в м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)], 34094354.4UAH, 45220000-5, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ef741eab99684f7eb149ff256b48d72a, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.08.2019 № 42/19-2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Будреконструкція» (далі –ТОВ «БК Будреконструкція», протоколи засідання тендерного комітету від 27.08.2019 № 42/19-3 та від 29.08.2019 № 42/19 ПРП, лист Замовника від 27.08.2019 № 01/01-39/1053, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.09.2019 № 42/19 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «БК Будреконструкція» у складі своєї тендерної пропозиції надав відомості щодо субпідрядної організації, зокрема, виконання комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» робіт з улаштування асфальтобетонних покриттів. Однак на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників, учасник ТОВ «БК Будреконструкція» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію про працівників субпідрядної організації, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Як наслідок, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК Будреконструкція», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації. Крім того, установлено, що після розкриття тендерних пропозицій Замовник через електронну систему закупівель звернувся до ТОВ «БК Будреконструкція» щодо змісту поданої тендерної пропозиції, що суперечить вимогам абзацу четвертого частини п’ятої статті 28 Закону. Водночас ТОВ «БК Будреконструкція» на зазначений запит від Замовника завантажило додаткові документи до своєї тендерної пропозиції після завершення строку для подання тендерних пропозицій , що суперечить вимогам частини п’ятої статті 25 Закону., 01 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК Будреконструкція» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 32 525 450,40
UAH з ПДВ
32 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП" 34 016 245,20
UAH з ПДВ
32 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 17:07
sign.p7s
03 вересня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 17:06
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 17:06
Довідка ДФС.pdf
03 вересня 2019 16:28
sign.p7s
29 серпня 2019 14:31
sign.p7s
29 серпня 2019 14:29
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2019 14:29
Довідка ДФС.pdf
27 серпня 2019 17:00
sign.p7s
27 серпня 2019 16:57
Лист - відповідь.pdf
23 серпня 2019 09:47
sign.p7s
23 серпня 2019 09:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2019 10:59
sign.p7s
21 серпня 2019 09:58
sign.p7s
21 серпня 2019 09:43
34.Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2019 09:43
33.Декларація.pdf
21 серпня 2019 09:43
32.Ліцензія.pdf
21 серпня 2019 09:43
16.Статут.pdf
21 серпня 2019 09:43
15.Витяг платника ПДВ.pdf
21 серпня 2019 09:42
2.тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:42
1.реєстр документів.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 13:14
кошторис.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
Переможець 32 352 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#42977716
32 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 вересня 2019 15:52
Договір 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 1 договірна ціна до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 2 локальний кошторис до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
Додаток 3 графік виконання робіт до договіру 42.19.pdf укладений
16 вересня 2019 15:50
sign.p7s зміни до договору
06 листопада 2019 13:48
Додаткова угода 1 до договору 42.19.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування у роках
Номер договору про закупівлю: 42/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №42/19 від 16.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку