Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996740 |
Вебсайт: | http://kulparkiv.org.ua |
Місцезнаходження: | 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Борісова Ольга Миколаївна 380322954945,380322954972 buxlokpl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 1 Джерело фінансування: кошти державного бюджету 2. Оплата послуг охорони здійснюється на розрахунковий рахунок «Виконавця» за фактично надані послуги у 100% розмірі згідно рахунку та акту наданих послуг. Усі платежі по договору здійснюються «Замовником» не пізніше 5-го числа місяця наступного за звітним не створюючи заборгованості. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2019 13:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2019 12:50 |
Технічні вимоги.docx | |
05 серпня 2019 12:50 |
Проект договору.docx | |
05 серпня 2019 12:50 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000020 ● d3da6da083fb46d3a4010b1c6f336ace
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2019 №181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-05-001009-b 05.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо ст. 17 Закону. Замовник під час формування тендерної документації керується чинним законодавством та не порушив жодної норми. Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. Щодо довідок переможця торгів. Ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті», це зокрема документ що підтверджуючий відсутність того, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Вимога щодо дати довідки міститься лише в документації, проте Законом не встановлено саме такого обмеження. Виходячи з цього офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, станом на яку вказується що власник документа не притягується до кримінальної відповідальності. Враховуючи особливу важливість закуповуваних послуг, а саме охорони закладу, терміновість надання цієї послуги у зв’язку з тим, що тендер одноразово вже не відбувався, з метою економії часу та те, що вимог нормативно-правового акта який має вищу юридичну силу, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» учасник при завантаженні довідки саме такою датою не порушив, прийнято рішення, що учасник-переможець виконав вимоги закону та документації, підстав для відхилення пропозиції немає. Попри це, в подальшому зобов’язуємось більш скурпульозно ставитись до аналогічних питань при проведенні наступних закупівель.
2019-11-18 11:08:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАС-БЕЗПЕКА" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАС-БЕЗПЕКА" #39750450 |
Відхилено |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 15:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ" #41316997 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 19:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 17:55
|
Охорона.docx | зміни до договору |
20 березня 2020 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2020 18:43
|
Охорона.docx | зміни до договору |
18 лютого 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:06
|
Охорона.docx | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:29
|
Охорона.docx | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 16:12
|
Охоронні послуги.docx | укладений |
11 вересня 2019 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05092019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.5 ст.36 Закону, дія договору про закупівлю продовжується на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20%. |
Номер договору про закупівлю: | 05092019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти суму додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 05092019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | редагування суми договору у зв'язку з виконанням 20% угоди |
Номер договору про закупівлю: | 05092019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |