Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня», по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-08-05-001009-b af72edc8453d431cb1d9eb938c63e344
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борісова Ольга Миколаївна

380322954945
380322954972
buxlokpl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996740
Вебсайт: http://kulparkiv.org.ua
Місцезнаходження: 79021, Україна , Львівська обл., Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 95
Контактна особа: Борісова Ольга Миколаївна
380322954945,380322954972
buxlokpl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:19
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги КЗ ЛОР «Львівська обласна клінічна психіатрична лікарня», по вул. Кульпарківській, 95 у м. Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1 Джерело фінансування: кошти державного бюджету 2. Оплата послуг охорони здійснюється на розрахунковий рахунок «Виконавця» за фактично надані послуги у 100% розмірі згідно рахунку та акту наданих послуг. Усі платежі по договору здійснюються «Замовником» не пізніше 5-го числа місяця наступного за звітним не створюючи заборгованості. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 13:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 12:50
Технічні вимоги.docx
05 серпня 2019 12:50
Проект договору.docx
05 серпня 2019 12:50
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000020 ● d3da6da083fb46d3a4010b1c6f336ace
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-05-001009-b 05.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо ст. 17 Закону. Замовник під час формування тендерної документації керується чинним законодавством та не порушив жодної норми. Відтак, відповідно до п. 2 ч. 2 ст 22 Закону Замовник включає до тендерної документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, форма документального підтвердження відповідності учасників вимогам, установленим ст. 17 зазначеного Закону, не визначена цим Законом. Таким чином, перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим вимогам, замовник визначає самостійно з дотриманням законодавства. До того ж, зазначена норма стосується всієї статті 17 Закону, без поділу на частини. Поряд з цим, частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. При цьому замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тому числі тендерним комітетом під час формування вимог тендерної документації здійснено аналіз інформаційного листа МЕРТУ від 19 січня 2017 року № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», де чітко зазначено, що положеннями статті 17 Закону на Уповноважений орган покладено обов’язок поінформувати шляхом оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу про перелік наявних відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Міністерство економічного розвитку та торгівлі України звернулося до Міністерства юстиції України, Національної поліції України і Державної фіскальної служби України із запитами щодо надання оновленої (за наявності) інформації щодо функціонування таких реєстрів, які можуть містити інформацію, указану у частинах першій та другій статті 17 Закону. Оскільки норма статті 17 передбачає те, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу, тож Уповноважений орган опублікував інформаційний лист МЕРТУ від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» на 2019 рік, де вказано перелік реєстрів, які знаходяться у вільному доступі, саме тому розділом 2 додатку 1 тендерної документації передбачено, що замовник самостійно перевіряє інформацію пунктів 2, 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, адже має знаходитись в рамках закону, не порушувати принципів здійснення закупівель та не може вимагати від Учасника того, що не встановлено Законом. У тому числі, у зв’язку з двозначним трактуванням цієї норми, просимо вас надати роз’яснення та вибудувати єдину правову позицію в рамках цього питання. Щодо довідок переможця торгів. Ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті», це зокрема документ що підтверджуючий відсутність того, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Вимога щодо дати довідки міститься лише в документації, проте Законом не встановлено саме такого обмеження. Виходячи з цього офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, станом на яку вказується що власник документа не притягується до кримінальної відповідальності. Враховуючи особливу важливість закуповуваних послуг, а саме охорони закладу, терміновість надання цієї послуги у зв’язку з тим, що тендер одноразово вже не відбувався, з метою економії часу та те, що вимог нормативно-правового акта який має вищу юридичну силу, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» учасник при завантаженні довідки саме такою датою не порушив, прийнято рішення, що учасник-переможець виконав вимоги закону та документації, підстав для відхилення пропозиції немає. Попри це, в подальшому зобов’язуємось більш скурпульозно ставитись до аналогічних питань при проведенні наступних закупівель.

2019-11-18 11:08:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАС-БЕЗПЕКА" 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ" 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 14:59
Наказ Гевко.jpg
20 серпня 2019 14:59
Витяг з реестру .jpg
20 серпня 2019 14:59
Виписк ЕДР стр2.jpg
20 серпня 2019 14:59
Виписк ЕДР стр1.jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок.jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (9).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (8).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (7).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (6).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (5).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (4).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (3).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (2).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (11).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (10).jpg
20 серпня 2019 14:59
Протокол 6-2017 стр 2.jpg
20 серпня 2019 14:59
Протокол 6-2017 стр 1.jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (36).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (35).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (34).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (33).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (32).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (31).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (30).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (29).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (28).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (27).jpg
20 серпня 2019 14:59
Рисунок (26).jpg

Публічні документи

27 серпня 2019 17:25
Довідка НАЗК СВОРОЖИЧ.pdf
27 серпня 2019 16:37
Довідка НАЗК Струк АМ.pdf
21 серпня 2019 16:15
Довідка ст.17 — копия.PDF
21 серпня 2019 16:14
Гаант. лист ЦПО.PDF
21 серпня 2019 16:14
Цінова пропозиція.PDF
21 серпня 2019 16:14
Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2019 16:14
статут.pdf
21 серпня 2019 16:14
сертифікати пцо.pdf
21 серпня 2019 16:14
рішення засновника.jpg
21 серпня 2019 16:14
Проект договору.PDF
21 серпня 2019 16:14
Посвідчення.jpg
21 серпня 2019 16:14
Посвідчення (2).jpg
21 серпня 2019 16:14
наказ на ліцензію.pdf
21 серпня 2019 16:14
Лист-пояснення.PDF
21 серпня 2019 16:14
Інф. про працівників.PDF
21 серпня 2019 16:14
ІНФ. про працівників.jpg
21 серпня 2019 16:14
Довідки на собак.PDF
21 серпня 2019 16:14
Довідка ст.17.PDF
21 серпня 2019 16:14
Довідка про печатку.PDF
21 серпня 2019 16:14
Довідка про офшори.PDF
21 серпня 2019 16:13
Довідка про авто.PDF
21 серпня 2019 16:13
Довідка персон. дані.PDF
21 серпня 2019 16:13
Детальний опис послуг.PDF
21 серпня 2019 16:13
Гарантійний лист.PDF
21 серпня 2019 16:13
Гарант. лист ЦПО.PDF
21 серпня 2019 16:13
Відгук від Скеля.PDF
21 серпня 2019 16:13
Відгук від Ідея Нації.PDF
21 серпня 2019 16:13
витяг.pdf
21 серпня 2019 16:13
Витяг ЄП Сворожич.PDF
21 серпня 2019 16:13
виписка ощад.pdf
21 серпня 2019 16:13
Аналогічний договір.pdf
20 серпня 2019 17:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАС-БЕЗПЕКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНБАС-БЕЗПЕКА"
#39750450
Відхилено 340 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ"
#41316997
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 19:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 19:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "СВОРОЖИЧ"
#41316997
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 19:53
Електронний підпис
23 серпня 2019 15:14
про наміри.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 17:55
Охорона.docx зміни до договору
20 березня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 18:43
Охорона.docx зміни до договору
18 лютого 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 16:06
Охорона.docx зміни до договору
30 грудня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:29
Охорона.docx зміни до договору
23 грудня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:12
Охоронні послуги.docx укладений
11 вересня 2019 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05092019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст.36 Закону, дія договору про закупівлю продовжується на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі , що не перевищує 20%.
Номер договору про закупівлю: 05092019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти суму додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 05092019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): редагування суми договору у зв'язку з виконанням 20% угоди
Номер договору про закупівлю: 05092019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 389 241,60
UAH