Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фабрика друку для потреб загальносвітніх закладів Черкаського району
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000885-b 2e4a937e25004443a3f8572467e04f80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 11:10
Очікувана вартість: 238 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Одиниця
Фабрика друку для потреб загальносвітніх закладів Черкаського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи, Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (субвенція НУШ, залишки освітньої субвенції) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 12:23
Договір купівля-продаж фабрика.doc
05 серпня 2019 12:19
ДКТ фабрика друку 2019.doc
12 серпня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 12:23
Договір купівля-продаж фабрика.doc
05 серпня 2019 12:19
ДКТ фабрика друку 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 09 серпня 2019 12:26
Дата відповіді: 12 серпня 2019 08:00
Шановний тендерний комітет. В характеристиках предмета закупівлі прописана комплектація "Папір А4 (1000 листків) – 1 шт". Питання стосовно характеристик - кількість 1000 листків на 1 БФП? Тип та щільність папіру які мають бути? Дякуємо за відповідь
Відповідь: Доброго дня! Так на одну БФП - 1000 листків, (оптимальна білизна 96%-98%, щільність 80 г/м2 ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-05-000885-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Колпаков С.О., Код ЄДРПОУ:2703718459
Дата подання: 22 серпня 2019 12:20
Вимога виконати ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Не надано аргументацію щодо причин відхилення пропозиції, тому відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаю надати інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 14:29
Шановний учасник! Відповідно до поданої пропозиції, а саме запропонованого Вами товару ЕPSON L 3150 та порівняння з аналогом зазначеним на сайті виробника наявні відміності: максимальна швидкість чорно-білого друку складає 10 стор/хв., відсутня функція двосторонньої печаті.
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000885-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Колпаков С.О., Код ЄДРПОУ:2703718459
Дата подання: 22 серпня 2019 18:54
Вимога до Замовника
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою відповіддю, вимагаю уважно переглянути Додаток 3 ТД «Технічні вимоги», мою пропозицію та інформацію з сайта виробника:
Додаток 3 ТД «Технічні вимоги»: Максимальна швидкість чорно-білого друку A4 (драфт), стор / хв *: не менше33;
Пропозиція ФОП Колпаков: Максимальна швидкість чорно-білого друку A4 (драфт), стор / хв *: 33;
Сайт виробника: Максимальная скорость черно-белой печати A4 (драфт), стр/мин* - 33.
У технічних вимогах ТД зазначена саме ця характеристика товару (швидкість (драфт)). І саме з такою характеристикою мною запропоновано бфп Epson.
2) Додаток 3 ТД «Технічні вимоги» не містить!!! вимог щодо наявності функції двустороннього друку.
Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації. Пропозиція ФОП Колпаков подана у повній відповідності до вимог ТД.
У п. 1 Додатку 3 ТД передбачено, що запропонований учасником товар обов'язково повинен відповідати усім наведеним у таблиці вимогам та характеристикам. Саме такий товар запропонований мною, у повній відповідності. Як Замовник може вимагати від учасника відповідати умовам, які відсутні в тендерній документації. Надайте цьому пояснення.
Ваші вимоги мають базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видавалася Вам принциповою, то ці вимоги необхідно було заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже тендерну документацію ми читаємо тільки буквально. Тому робити висновки, що наша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями, та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Для попередження порушень у сфері закупівель мною буде підготовлено звернення до Управління Північного офісу Держаудитслужби з метою проведення моніторингу даної закупівлі та розміщено відгук про закупівлю на dozorro.org.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 09:13
Відповідно до тендерної документації максимальна швидкість чорно-білого друку А-4 не меньше 33 стор/хв. та кольорового не меньше 15. Технічні характеристики БФП які пропонуєте Ви чорно-білого 10 стор/хв та кольорового 5. Звертаємо увагу, що в технічному завданні щодо предмету закупівлі Вами подано неправдиву інформацію.
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000885-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Колпаков С.О., Код ЄДРПОУ:2703718459
Дата подання: 23 серпня 2019 16:47
Відповідь Учасника
Шановний тендерний комітет!
Відповідно до сайту виробника Seiko Epson Corp. БФП Epson L3150 за характеристиками швидкості друку відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на сайт виробника:
http://epson.ua/catalog/printers/epson-l3150/?page=characteristics.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 серпня 2019 09:06
Шановний учасник, Вами в поданих характеристиках EPSON L3150 зазначено ресурс стартового набору контейнерів ч/б не меньше 6500 стор. , а згідно характристик виробника - 3600. Також чорнила "пігментні, водорозчинні", а згідно сайту виробника лише водоррозчинні! З урахуванням зазначеного Вашу пропозицію відхилино. Дякуємо за розуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колпаков С.О. 150 450,00
UAH з ПДВ
150 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 167 438,10
UAH з ПДВ
167 438,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 23:22
Електронний підпис
20 серпня 2019 21:59
Проект договору.pdf
20 серпня 2019 21:59
Повноваження.pdf
20 серпня 2019 21:59
Паспорт_ІПН.pdf
20 серпня 2019 21:59
Сертифікат ламінатор.pdf
20 серпня 2019 21:59
Сертифікат Lamimark.pdf
20 серпня 2019 21:59
Сертифікат L3150_L3151_DoC.PDF
20 серпня 2019 21:59
Лист захист довк.pdf
20 серпня 2019 21:59
Кваліфікація ст.17.pdf
20 серпня 2019 21:59
Згода на обробку ПД.pdf
20 серпня 2019 21:59
Копії договорів.pdf
20 серпня 2019 21:59
Досвід виконання.pdf
20 серпня 2019 21:59
Договір з НП.pdf
20 серпня 2019 21:59
Довідка санкції.pdf
20 серпня 2019 21:59
Довідка про ФОП.pdf
20 серпня 2019 21:59
Довідка МТБіП.pdf
20 серпня 2019 21:59
Відгук УПСЗН Умань.pdf
20 серпня 2019 21:59
Відгук ВО ЧРДА.pdf
20 серпня 2019 21:59
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 21:59
Витяг ЄП.pdf
20 серпня 2019 21:59
Технічна специфікація.pdf
20 серпня 2019 21:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 17:32
Лист-гарантія.pdf
20 серпня 2019 17:35
manual Epson 4160.pdf
20 серпня 2019 17:35
16.Установчі документи.pdf
20 серпня 2019 17:35
15.Проект договору.pdf
20 серпня 2019 17:35
05.Аналогічні договора.pdf
20 серпня 2019 17:35
03. Порівняльна таблиця.pdf
20 серпня 2019 17:35
02. Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2019 17:35
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колпаков С.О.

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Колпаков С.О.
#2703718459
Відхилено 150 450,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 12:07
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 167 438,10
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
167 438,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 16:28
Scan-191111-0003.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 10:57
Scan-191030-0002.pdf МВО.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 10:56
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:04
Scan-191022-0001.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 14:52
Scan-190910-0003.pdf укладений
10 вересня 2019 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін та строку поставки
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 167 438,10
UAH (в тому числі ПДВ 27 906,35 UAH)