Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Очікувана вартість
2 787 744,00 UAH
UA-2019-08-05-000679-b 7564b8bd51f049f29b0838df581ab586
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:24
Очікувана вартість: 2 787 744,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 938,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78135 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68160 людино-година
послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата на підставі актів прийому-передачі наданих послуг, з врахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 21:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 21:20
Проект договору - нова редакція.doc
05 серпня 2019 11:35
Проект договору.doc
12 серпня 2019 21:20
Перелік змін - 12.08.2019.docx
12 серпня 2019 21:20
Тендерна документація - зі змінами.docx
05 серпня 2019 11:35
Тендерна документація.docx
12 серпня 2019 21:20
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги - нова редакція.docx
05 серпня 2019 11:35
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 серпня 2019 09:26
Дата відповіді: 12 серпня 2019 21:24
Прошу роз*яснити необхідність надання в складі тендерної документації "1.5. Документ, що свідчить про співпрацю (взаємодію) з органами поліції МВС (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує строк надання послуг по даній закупівлі"? Оскільки данна вимога дискримінаційна та свідомо обмежую коло учасників.
Відповідь: Дана вимога включена в тендерну документацію для підтвердження учасниками можливості своєчасного реагування органами правопорядку у випадку виникнення надзвичайної ситуаці, тим більше, що це може будь-який документ: договір, угода, меморандум тощо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000044 ● a0de2481498645a9a3db02175cdb150f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2020 № 104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18
UA-2019-08-05-000679-b 05.08.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 10:55:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-05-000679-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 повідомлення про намір укласти договір, не містить інформації про джерело фінансування закупівлі.
Чому Замовник не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 15:33:11

У відповідь щодо надання пояснень повідомляємо наступне.

з 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», відповідно до якого у формі «Повідомлення про намір укласти договір» було додано пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі». Форма «Повідомлення про намір укласти договір» заповнюється електронною системою закупівель автоматично, тобто, формується з даних, вказаних замовником при оприлюдненні закупівлі у відповідних полях електронного майданчику закупівель, яким користується замовник. Разом з тим, на момент оприлюднення оголошення про закупівлю державним підприємством «Прозорро» не було забезпечено надання електронними майданчиками технічної можливості в електронній системі закупівель щодо оприлюднення замовниками такої інформації у формі повідомлення, відповідні поля були відсутні. Так, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що є уповноваженим органом з питань закупівель, було надано роз’яснення від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 з приводу відображення в тому числі інформації щодо джерела фінансування закупівлі у дужках після конкретної назви предмета закупівлі, але ж в останньому абзаці даного роз’яснення вказано, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер. Тобто, не є однозначними та обов’язковими для виконання замовниками. Маємо ситуацію, коли державним органом затверджено зміни у формі «Повідомлення про намір укласти договір» із наявності інформації щодо джерела фінансування закупівлі і разом з тим не забезпечено технічної можливості для замовника щодо виконання такої вимоги. Технічна можливість з’явилася у вересні 2019 року, через чотири місяці з дня встановлення вимоги. Ситуація з даного питання не була врегульована на державному рівні, що не дало можливості замовникам оприлюднювати інформацію в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинних законодавчих актів. Інформація щодо джерела фінансування зазначена замовником у примітці до закупівлі і доступна для усіх зацікавлених осіб при перегляді закупівлі на prozorro.gov.ua і у дужках після конкретної назви предмета закупівлі форми повідомлення про намір укласти «(кошти міського бюджету)».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НСБ-РУБІКОН" 2 780 928,00
UAH з ПДВ
2 780 928,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" 2 787 744,00
UAH з ПДВ
2 787 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 20:12
1_тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 20:12
Підписаний_GarLIST 6114.pdf
20 серпня 2019 20:12
24-1_відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 20:12
23-2_довідка_Приватбанк.pdf
20 серпня 2019 20:12
23-1_довідка_Аваль.pdf
20 серпня 2019 20:12
22-1_ліцензія.pdf
20 серпня 2019 20:12
20-1_виписка з ЄДР_2019-06-04.pdf
20 серпня 2019 20:12
20_інформдовідка_ЄДР.pdf
20 серпня 2019 20:12
18-1_статут.pdf
20 серпня 2019 20:12
13-2_довідка ДФС.pdf
20 серпня 2019 20:12
13_інформдовідка_ст 17.pdf
20 серпня 2019 20:12
12-4_лист-відгук.pdf
20 серпня 2019 20:12
12-3_дог аналог_акти.pdf
20 серпня 2019 20:12
12-1_договір аналог.pdf
20 серпня 2019 20:12
12_довідка_аналог.pdf
20 серпня 2019 20:12
11-1_програма.pdf
20 серпня 2019 20:12
10-2_штатний розпис.pdf
20 серпня 2019 20:12
10_інформдовідка_штат.pdf
20 серпня 2019 20:12
9-1_меморандум.pdf
20 серпня 2019 20:12
7-1_договір ГШР.pdf
20 серпня 2019 20:12
7_інформдовідка_ГШР.pdf
20 серпня 2019 20:12
5-4_видаткові накладні.pdf
20 серпня 2019 20:12
5-3_інвентарізація.pdf
20 серпня 2019 20:12
5-2_офіс 2_Яворницького.pdf
20 серпня 2019 20:12
5-1_офіс 1_Авіаційна.pdf
20 серпня 2019 20:12
5_інформдовідка_МТБ.pdf
20 серпня 2019 20:12
4_калькуляція.pdf
20 серпня 2019 20:12
2_специфікація.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 16:11
Електронний підпис
20 серпня 2019 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 15:59
Проект договору.pdf
20 серпня 2019 15:59
Лист згода з договором.pdf
20 серпня 2019 15:59
Згода з 4 додатком.pdf
20 серпня 2019 15:59
Банковская гарантия.pdf
20 серпня 2019 15:59
46 Договор ГШР.PDF
20 серпня 2019 15:59
44 Квітанція про сплату.pdf
20 серпня 2019 15:59
43 Договір страхування .pdf
20 серпня 2019 15:59
41 Виписка з ЄДР.PDF
20 серпня 2019 15:59
40 Меморандум.PDF
20 серпня 2019 15:59
25 Ліцензія.pdf
20 серпня 2019 15:59
20 відомості з ЕДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 15:59
14 Лист-відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НСБ-РУБІКОН"

ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НСБ-РУБІКОН"
#33474024
Переможець 2 780 928,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НСБ-РУБІКОН"
#33474024
2 780 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 10:45
Дод.угода № 2 від 16.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 11:10
дод.угода №1 від 22.11.2019 договір №99 від 17.09.2019.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 11:09
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 17:28
Договір 99 від 17.09.2019.pdf укладений
17 вересня 2019 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 19 січня 2020
Сума оплати за договором: 3 319 488,00
UAH