Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини покрівлі Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15»
Очікувана вартість
3 478 744,00 UAH
UA-2019-08-05-000637-a 82508a4e2cd34f86963683c2aaa54ef0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Любов Володимирівна

+380668304055 osvita_svt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сватівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142106
Вебсайт: http://svatovo.ws/
Місцезнаходження: 92603, Україна , Луганська обл., Сватове, Майдан Злагоди, будинок 25
Контактна особа: Адаменко Любов Володимирівна
+380668304055
osvita_svt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до Протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 94/06-19 від «12» липня 2019 року про розгляд матеріалів наданих Департаментом запобігання надзвичайним ситуаціям, для визначення рівнів (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року №368 «Про затвердження Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями») і класів надзвичайних ситуацій (за Національним класифікатором ДК 019:2010), що сталися на території України у червні 2019 року, розгляд матеріалів і документів щодо внесення змін до переліку надзвичайних ситуацій, які сталися на території України у січні – квітні 2019 року. У Сватівському районі Луганської області внаслідок складних погодних умов (дощ, град та сильний вітер) було пошкоджено будівлі ЗОШ №8, що знаходяться за адресами:м. Сватове, пров. Промисловий, буд 15: зірвано покрівлю з дерев’яними конструкціями над приміщеннями спортивного залу, їдальні, актового залу площею 800 кв. метрів та пошкоджено дах мі корпусних коридорів площею 700 кв. метрів, дощем залито бетонні перекриття та підлогу школи площею 450 кв. метрів, порушено цілісність стелі, розбито пластикові вікна, пошкоджено покрівлю гаража. Протоколом засідання комісії з питань ТЕБ та НС Сватівського району від 17.06.2019 №6 зазначену ситуацію попередньо визнано надзвичайною ситуацією природного характеру об’єктового рівня. Затверджений код та рівень НС – 20331 – НС пов’язана з сильним вітром (швидкістю 25 м/с і більше), охоплюючи шквали і смерчі. Вищезазначене унеможливлює проведення процедури відкритих торгів та конкурентного вибору учасника в системі PROZORRO, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.3 ч.2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури». Тому для організації безперебійної роботи по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру (код НС – 20331 – НС пов’язана з сильним вітром (швидкістю 25 м/с і більше), охоплюючи шквали і смерчі) необхідно укласти договір по предмету закупівлі після проведення переговорів. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Протокол засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 94/06-19 від «12» липня 2019; - Експертний звіт ТОВ «Лугекспертиза» № 12/07-19-2к від 12.07.2019р. - Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 19:13
Оскарження наміру укласти договір: 11 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт частини покрівлі Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сватівської районної ради Луганської області за адресою: Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92600, Україна, Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - Кошти обласного бюджету, кошти інших бюджетів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - Кошти обласного бюджету, кошти інших бюджетів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

05 серпня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне виробниче підприємство «Союзенергоремонт»
#31337717
Переможець 3 230 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 19:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 19:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне виробниче підприємство «Союзенергоремонт»
#31337717
3 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 12:30
Звіт про виконання договору укладений
25 листопада 2019 12:25
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 16:58
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 16:55
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 17:42
Договір укладений
12 серпня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог статті 651 ЦКУ, на підставі п.3.1 розділу 3 та розділу 14 Договору №264 від 12.08.2019р. уклали цю Додаткову угоду до Договору №264 від 12.08.2019р (далі за текстом – Договір), про наступне: В зв’язку зі зміною Замовником в процесі будівництва проектних рішень, що призвело до зміни обсягу робіт та вартісних показників Сторони вирішили змінити Договірну ціну до Договору зі зміною загальної ціни Договору та викласти Договірну ціну у новій редакції (Додаток №2). Зменшити суму Договору на 174,52 грн (Сто сімдесят чотири гривні 52 копійки), у т.ч. ПДВ (20%) 29,08 грн (Двадцять дев’ять гривень 08 копійок). Договірна ціна з урахуванням змін складає: 3229825,48 грн (Три мільйона двісті двадцять дев’ять тисяч вісімсот двадцять п’ять гривень 48 копійок), у т.ч. ПДВ (20%) 538304,25 грн (П’ятсот тридцять вісім тисяч триста чотири гривні 25 копійок). Змінити банківські реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 229 825,48
UAH (в тому числі ПДВ 538 304,25 UAH)