Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні термінали WellcomePoint Q-Pro ATR41 з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
60 500,00 UAH
UA-2019-08-05-000592-a 88f6c05fc3ef484897540b8d65a9ce34
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інформаційні термінали WellcomePoint Q-Pro ATR41 з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

05 серпня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЮСОЛЮШНС"
#41833367
Переможець 60 500,00
UAH
05 серпня 2019 17:26

Документи

05 серпня 2019 17:26
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:25
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 17:29
Договір укладений
05 серпня 2019 17:28