Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)
Очікувана вартість
5 200,00 UAH
UA-2019-08-05-000555-b eb8db0434fb246f08d8182b06796e28e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Загоровський Андрій Володимирович

380444682868 kyivexp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Код ЄДРПОУ: 21606480
Вебсайт: http://kievexpert.com/
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович
380444682868
kyivexp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:32
Очікувана вартість: 5 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (9 позицій зазначені в окремому файлі).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Канцелярські та господарські товари (11 позицій зазначені в окремому файлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:16
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Форма цінової пропозиції, яка долучена до закупівлі, містить інформацію про товари щодо торговельних марок яких може бути запропонований еквівалент. Характеристикою визначення товару як еквіваленту ми вважатимемо якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: ми вважатимемо товар еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції. 2. Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з ПДВ" або "без ПДВ", а наше підприємство має статут платника на загальних підставах, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ. Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та не платники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми при визначенні найбільш економічно вигідної пропозиції учасника не платника ПДВ додаватимемо до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 3 367,44
UAH з ПДВ
3 249,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 4 420,00
UAH з ПДВ
3 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 4 036,37
UAH з ПДВ
4 036,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" 5 188,01
UAH з ПДВ
5 188,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 14:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:40
згода з договором.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 15:43
Документы (тендер).zip
08 серпня 2019 15:43
img023.pdf
08 серпня 2019 15:42
img022.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 12:22
протокол.jpg
08 серпня 2019 12:22
наказ.jpg
08 серпня 2019 12:22
витяг з наказу.jpg
08 серпня 2019 12:22
пдв.jpg
08 серпня 2019 12:22
витяг ЄДР 2-ст..jpg
08 серпня 2019 12:22
витяг ЄДР 1-ст..jpg
08 серпня 2019 12:22
виписка ЄДР 2-ст..jpg
08 серпня 2019 12:22
виписка ЄДР 1-ст..jpg
08 серпня 2019 12:22
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 11:52
Довідка про фірму.pdf
08 серпня 2019 11:52
НДС.pdf
08 серпня 2019 11:52
ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2019 11:52
Витяг 2019.pdf
08 серпня 2019 11:52
Виписка.pdf
08 серпня 2019 11:52
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 3 249,72
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
3 249,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2019 Рішення 23 Договір ТОВ Екопром Сістем.pdf укладений
16 серпня 2019 09:28