Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатори силові)
Очікувана вартість
3 509 880,00 UAH
UA-2019-08-05-000431-c 0240a6747bdd43539b1dbf5529665810
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа замовника: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:34
Очікувана вартість: 3 509 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 098,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 шт
Трансформатори силові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем» Аванс 20 Банківські 50
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000037 ● 70e2ae60d2f74d289cd132aa8e5c0d8b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-19 11:33:50
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

18.11.2019 №208

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу
управління Східного
офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.11.2019 № 208

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1 UA-2019-08-05-000431-с, Публічне акціонерне товариство «Запоріжжяобленерго», Код ДК 021:2015 – 31170000-8 Трансформатори (Трансформатори силові).

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПАТ Запоріжжяобленерго, 00130926, Україна, Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трансформатори силові, 3509880UAH, 31170000-8, ДК021, 46, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 0240a6747bdd43539b1dbf5529665810, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Еліз" (далі – ТОВ "Еліз"), протокольне рішення тендерного комітету Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» (далі - Замовник). Порушень не установлено., 20 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ" 3 222 582,00
UAH з ПДВ
3 222 582,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАЛМИЧЕНКО ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 3 261 000,00
UAH з ПДВ
3 261 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСФОРМЕНЕРГОГРУП" 3 446 700,00
UAH з ПДВ
3 348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:20
46. Аттест.лаборат..pdf
30 серпня 2019 14:20
45. ISO 14001.pdf
30 серпня 2019 14:20
44. ISO 9001.pdf
30 серпня 2019 14:20
43. Дозвил.ТМ, ТМГ.pdf
30 серпня 2019 14:20
42. ГОСТ 11677-85.pdf
30 серпня 2019 14:20
37. ПС_ТМГ-63кВа...630кВа.pdf
30 серпня 2019 14:20
31. БГ 02.09.2019.rar
30 серпня 2019 14:20
29. Довідка про санкції.pdf
30 серпня 2019 14:20
26. Витяг з реестру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 14:20
25 ОПИС до Статуту.pdf
30 серпня 2019 14:20
24. Статут ЕЛІЗ.pdf
30 серпня 2019 14:20
19. Баланс ІІ-2019 ЕЛІЗ.pdf
30 серпня 2019 14:20
2. Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:20
1. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Публічні документи

Публічні документи

02 вересня 2019 12:15
Наказ_Грицак.7z
02 вересня 2019 12:15
Лiцензiя_Банк.7z
02 вересня 2019 12:15
Довiренiсть_Грицак_.7z
02 вересня 2019 12:15
Гарант_1364.7z
02 вересня 2019 04:18
15_190902 гарантія тендер.zip
02 вересня 2019 04:18
12_витяг ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
Переможець 3 222 582,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 21:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 21:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
3 222 582,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2019 14:23
Договір укладений
07 жовтня 2019 14:17
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 10:08
Звіт про виконання договору укладений
21 грудня 2019 10:06
sign.p7s зміни до договору
21 жовтня 2019 15:33
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни до договору.docx зміни до договору
21 жовтня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 401019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 061 452,90
UAH (в тому числі ПДВ 510 242,15 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку