Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт, автомобілі екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport cars of urgent medicare of type C is Specialized In with an equipment (Source of procurement financing: state and local budgets)
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport cars of urgent medicare of type C is Specialized In with an equipment (Source of procurement financing: state and local budgets)
Очікувана вартість
6 400 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000367-a ● 26c347a9f3a84eca943f98910262e73d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 30165302 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Тернопіль, вул. М.Грушевського,8 |
Контактна особа: |
Машталер Ігор Григорович +380352520390 uemk@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Майкович Марія Суренівна +380352520809 uemk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Department for Operation of Property Complex of Ternopil Regional Council |
National ID: | 30165302 |
Contact point: |
+380352520390 uemk@ukr.net |
Additional contacts: |
Машталер Ігор Григорович +380352520809 uemk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2019 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 128000 UAH |
Publication date: | 05 серпня 2019 14:41 |
Enquiries until: | 22 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 28 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 жовтня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
(Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт, автомобілі екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46021, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М.Грушевського,8
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
DK 021:2015 – 34110000-1 the Passenger cars (NK 024:2019 - 35988 Motor-car first-aid) the sanitary transport cars of urgent medicare of type C is Specialized In with an equipment (Source of procurement financing: state and local budgets)
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 23 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата здійснюється на строк не більше 3 (трьох) місяців в порядку та на умовах постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Форма розрахунків: безготівкова в національній валюті України | Аванс | 90 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 10:01 |
перелік змін 6.docx | |
25 вересня 2019 10:01 |
ТД зміни 8.doc | |
05 вересня 2019 16:20 |
перелік змін 5.docx | |
05 вересня 2019 16:20 |
додаток 2 техн.вимоги зміни 7.doc | |
05 вересня 2019 16:20 |
додаток 4 договір зміни 7.doc | |
30 серпня 2019 18:28 |
перелік змін 4.docx | |
30 серпня 2019 18:28 |
додаток 1 в новій редакції 6.doc | |
27 серпня 2019 18:23 |
перелік змін 3.docx | |
23 серпня 2019 14:15 |
перелік змін 2.docx | |
23 серпня 2019 10:01 |
перелік змін.docx |
25 вересня 2019 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2019 10:01 |
перелік змін 6.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
25 вересня 2019 10:01 |
ТД зміни 8.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
05 вересня 2019 16:20 |
перелік змін 5.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
05 вересня 2019 16:20 |
додаток 2 техн.вимоги зміни 7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
05 вересня 2019 16:20 |
додаток 4 договір зміни 7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
30 серпня 2019 18:28 |
перелік змін 4.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
30 серпня 2019 18:28 |
додаток 1 в новій редакції 6.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||
27 серпня 2019 18:23 |
перелік змін 3.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2019 14:15 |
перелік змін 2.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||
23 серпня 2019 10:01 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги до небулайзера
Дата подання: 22 серпня 2019 22:34
Дата відповіді: 23 серпня 2019 09:47
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до небулайзера (п. 3.5. Таблиці 10). Разом з цим, небулайзер з встановленими технічними характеристиками призначений для домашнього використання, що відповідно не може використовуватись у спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, що є предметом закупівлі, та не має ніякого відношення до введення лікарських засобів в аерозольній формі на етапі до госпіталізації і в процесі транспортування пацієнта.
Враховуючи зазначене та те, що предметом даної процедури закупівлі є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, вважаємо за необхідне замінити вимоги до небулайзера, шляхом викладення вимог, встановлених у п. 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації, у редакції, що пропонується, а саме:
«1. Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі.
2. Повинен під’єднуватися до системи подачі дихальної суміші/кисню з одного боку та до конектору дихальної системи пацієнта з іншого боку.
3. Комплектація:
- Небулайзер;
- Трубка з’єднання з системою подачі суміші;
- Т-образний конектор.».
Внесення запропонованих змін дозволить Замовнику укомплектувати спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що є предметом цих торгів, небулайзерами, призначеними для використання саме у спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності з принципами прозорості та забезпечення конкуренції в закупівлях, розширені вимоги до предмету закупівлі дозволяють залучити максимальну кількість учасників та виробників АШМД.
2. Медико-технічні вимоги опрацьовані фахівцями центру екстреної медицини відповідно до умов та досвіду експлуатації автомобілів АШМД в Тернопільській області.
2. Медико-технічні вимоги опрацьовані фахівцями центру екстреної медицини відповідно до умов та досвіду експлуатації автомобілів АШМД в Тернопільській області.
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Дата подання: 24 серпня 2019 09:52
Дата відповіді: 29 серпня 2019 15:44
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Замовником у пункті 3.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлено до дефібрилятора-монітора із записом показників пацієнта вимогу щодо наявності кріплення 10G.
Разом з цим, ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), а саме пунктом 4.5.9. встановлено, що усі особи та предмети без винятку, такі як медичні інструменти, устатковання та предмети, які звичайно розміщені в автомобілі швидкої медичної допомоги, повинні обмежуватися, встановлюватися або вкладатися, щоб запобігати їх неконтрольованому руху у напрямку вперед, назад, в поперечному та вертикальному напрямках, коли прискорення/гальмування об'єкта дорівнює 10 G. Пунктом 5.3 ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD) передбачено, що необхідно провести перевірку відповідності 4.5.9, при цьому ноші, медичні пристрої, стаціонарне устатковання повинні бути встановлені в серединному положенні з усіх можливих положень. Потрібно провести відповідну перевірку, її можна провести методом підрахунків, статичного чи динамічного випробовування залежно від конкретного технічного завдання. Метод перевірки повинен бути підтверджений уповноваженою особою. Примітка. Уповноважена особа, яка має підтверджувати відповідність згідно з 4.5.9 EN 1789, повинна: a) бути визнаною урядовими установами згідно зі статтею 14 Директиви 70/156/ЕЕС та компетентною у трьох сферах: статичних випробовувань, динамічних випробовувань та обчислюваннях для того, щоб оцінити, який метод придатний для перевірки цієї технічної проблеми; b) мати підтвердження для Директив 77/54/ЕЕС та 74/408/ЕЕС, у разі випробовувань на ударостійкість також для Директиви 96/79/ЕС.
Чи правильно ми розуміємо, враховуючи вказані правила, встановлені ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), що наявність сертифікату відповідності дефібрилятора EN 1789, виданого уповноваженою особою, є підтвердженням вимоги щодо наявності кріплення 10G?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності з принципами прозорості та забезпечення конкуренції в закупівлях, розширені вимоги до предмету закупівлі дозволяють залучити максимальну кількість учасників та виробників АШМД.
2. Медико-технічні вимоги опрацьовані фахівцями центру екстреної медицини відповідно до умов та досвіду експлуатації автомобілів АШМД в Тернопільській області.
2. Медико-технічні вимоги опрацьовані фахівцями центру екстреної медицини відповідно до умов та досвіду експлуатації автомобілів АШМД в Тернопільській області.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000367-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РОКМЕД", Код ЄДРПОУ:41488340
Дата подання: 15 серпня 2019 14:45
Вимога про усунення порушень
Шановний замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-000367-a.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необгрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: у п. 1.1. Таблиці 10 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 2 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу (№1) до Основних нош (каталки): «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, алюміній або титанові сплави який не піддається окисленню, та стійкий до корозії». Встановлена замовником вимога щодо матеріалів (сплавів) нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які поставляють ноші з каркасом, що виготовлений з інших легких та не менш міцних матеріалів, які також не піддаються корозії. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо матеріалу виготовлення основних частин каркасу для нош, які повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги.
Також виникає запитання щодо трактування вимоги того ж п.п. 1.1. Таблиці 10 в частині вимоги № 5: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош», зокрема, не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош, бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації до закупівлі UA-2019-08-05-000367-a у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
- викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
- для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 5 до Основних нош (каталки) у таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош».
Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та звернутись до порталу dozorro.org , що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-000367-a.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необгрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: у п. 1.1. Таблиці 10 «Медико-технічні вимоги до устаткування» Додатку 2 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу (№1) до Основних нош (каталки): «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, алюміній або титанові сплави який не піддається окисленню, та стійкий до корозії». Встановлена замовником вимога щодо матеріалів (сплавів) нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які поставляють ноші з каркасом, що виготовлений з інших легких та не менш міцних матеріалів, які також не піддаються корозії. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо матеріалу виготовлення основних частин каркасу для нош, які повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги.
Також виникає запитання щодо трактування вимоги того ж п.п. 1.1. Таблиці 10 в частині вимоги № 5: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош», зокрема, не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош, бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації до закупівлі UA-2019-08-05-000367-a у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
- викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
- для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 5 до Основних нош (каталки) у таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош».
Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та звернутись до порталу dozorro.org , що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 09:23
Ваші вимоги будуть враховані. Слідкуйте за змінами до тендерної документації на сайті prozorro.gov.ua
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000367-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ", Код ЄДРПОУ:38183310
Дата подання: 16 серпня 2019 16:18
запит щодо надання роз'яснень
У зв’язку з великою кількістю запитань щодо медико-технічних вимог комплектації автомобілю просимо надати вичерпну відповідь з роз’ясненнями для подальшого подання тендерної пропозиції та можливості прийняти участь у закупівлі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням та надалі деталізувати вимоги.
Перелік запитань додається у прикріпленому файлі
Розгорнути
Згорнути
Перелік запитань додається у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 16:34
Ваші звернення розглядаються. Відповідь буде надано в найкоротші терміни.
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000367-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 20 серпня 2019 18:42
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно Додатку 2, п.6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодними іншими стандартами не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодними іншими стандартами не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 11:51
Дана вимога встановлена відповідно до потреб замовника, що грунтуються на досвіді експлуатації АШМД в регіоні. Крім того, велика кількість виробників АШМД мають можливість поставити АШМД, що відповідають даним вимогам.
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000367-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 23 серпня 2019 11:41
Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання.
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 14:10
Вашу вимогу задоволено. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000367-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 21 жовтня 2019 11:17
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 21.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 21.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 16:55
- розгорнена відповідь міститься у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-05-000367-a/print/qualifications/pdf/26c347a9f3a84eca943f98910262e73d
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-05-000367-a.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 29 серпня 2019 12:15
Дата подання: 29 серпня 2019 12:15
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відповідно п.6 Додатку 2 тендерної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу:
«Конструкція трансмісії автомобіля. Привід: 4х2 с приводом на передню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням.
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 23:22
Рішення від 02.09.2019 №12183+лист Замонвику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 23:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 №13219.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 16:01
Рішення від 18.09.2019 №13219.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:47
Номер скарги: UA-2019-08-05-000367-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 30 серпня 2019 16:08
Дата подання: 30 серпня 2019 16:08
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у ТД
Замовником 05.08.2019 розміщено оголошення ID 26c347a9f3a84eca943f98910262e73d (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-000367-a) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (згідно постанови № 425 КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 22 травня 2019 р) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі.
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника.
Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Тернопільської області. Також, пунктом 1 Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Тернопільської області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Учасником, що знаходиться на території Тернопільської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Тернопільської області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Тернопільської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Тернопільської області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Тернопільської області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Тернопільської області наявний лише один сервісний партнер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «ТерКо Авто Моторс», який знаходиться за адресою: 46008, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Об’їзна, 23А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships.
Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Тернопільській області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «ТерКо Авто Моторс», який знаходиться за адресою: 46008, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Об’їзна, 23А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Тернопільської області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Тернопільської області.
Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Тернопільської області.
Більш детально у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 13:45
рішення від 03.09.2019 № 12256 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 13:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2019 № 13316.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 16:30
рішення від 19.09.2019 № 13316 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 00:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано 25 вересня 2019р.
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2019 09:22
Номер скарги: UA-2019-08-05-000367-a.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДАВТО», Код ЄДРПОУ:42403755
Дата подання: 30 серпня 2019 18:19
Дата подання: 30 серпня 2019 18:19
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 17:15
Рішення від 03.09.2019 №12267 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 17:15
запит на прозоро .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 №13229.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 16:02
РІшення від 18.09.2019 №13229.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 22:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 жовтня 2019
Найменування: | КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 30165302 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Тернопіль, вул. М.Грушевського,8 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
5 780 000,00
UAH з ПДВ
|
5 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
6 360 000,00
UAH з ПДВ
|
6 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
5 780 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 17:38
|
Договір поставки | укладений |
12 листопада 2019 17:18
|