Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (портативний комп’ютер (ноутбук), мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах загальної середньої освіти та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти)
Очікувана вартість
515 500,00 UAH
UA-2019-08-05-000237-b 9bb90fed05b64a9e9521b76ac9a67aad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 15:05
Очікувана вартість: 515 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 577,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штука
Портативний комп`ютер (ноутбук) (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
9 штука
Мультимедійний проектор (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
11 штука
Багатофункціональний пристрій (джерело фінансування- за рахунок субвенції з державного бюджету та співфінансування з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Сєвєродонецька, 62 (заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 10:04
ТД інклюзія ноут+проектор+мфу 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 11:46
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:22
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Просимо уважно ознайомитись з умовами тендерної документації. Додатком 3 все передбачено: Учасник в пропозиції повинен вказати конкретну модель обладнання, марку, технічні характеристики даної моделі обладнання, виробника. Примітка: якщо в технічному завданні містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, джерело походження або виробника, то Учасник має право замінити вказане обладнання на його еквівалент (технічні параметри еквіваленту повинні обов’язково відповідати вимогам зазначеним в технічному завданні). 2. 2) У розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 1. «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації встановлено: «Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.». Отже, розгляд пропозицій здійснюється відповідно до ціни, яку зазначає учасник.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 06 серпня 2019 14:21
Дата відповіді: 06 серпня 2019 14:54
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Шановні запитувачі, необхідно уважно читати технічні вимоги (Додаток 3) предмету закупівлі! "Попередньо встановлена операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна, з україномовним інтерфейсом, Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна, з україномовним інтерфейсом, Набір преінстальованого програмного забезпечення (архіватор, антивірус, програвачі аудіо і відео файлів) основі ліцензій вільного поширення з україномовним інтерфейсом. Преінстальоване програмного забезпечення багатотофункціонального пристрою, що йде у комплекті. " Ваша думка буде врахована.
2.Предметом закупівлі є товар. Відповідно специфікації до договору (Додаток 6) Умовою поставки товару є безкоштовна доставка на територію Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника. Послуги з монтажу, встановленню і підключенню не закуповуються по даній закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-05-000237-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 29 серпня 2019 20:04
Вимога про скасування рішення про переможця
Шановний Замовник. В ваших технічних вимогах до закупівлі в вимогах до Багатофункціональний пристрій було - Призначення:забезпечення друкування, сканування копіювання матеріалів та факсу, Вимоги: лазерний монохромний пристрій, друкування формату А4, з функцію кольорового сканування
Сканування формату А4, з роздільною здатністю від 600 х 1200 dpi, з під’єднанням по інтерфейсу USB. Учасник ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" запропонував вам до закупівлі модель багатофункціонального пристрою Pantum M6500 де чітко вказав, що запропонована модель підтримує Призначення:забезпечення друкування, сканування копіювання матеріалів та факсу. Нажаль Учасник ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" недав недостовірну інформацію, запропонована модель БФП Pantum M6500 не підтримує функцію факсу. Отдже пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" не відповідає технічним вимогам Замовника. Цю інормацію можна отримати на офіційному сайті виробника, та ознайомившись з листом відводідью, яку ми отримали від виробника на запитання про підтримку Pantum M6500 функцію факса.Лист відповідь додаемо. ТОму просимо Вас уважно ознайомитися з наданою інформаціею, та для підтримки процесу прозорості закупівли та недискримінації інших Учасників Закупівлі, скасувати ваше рішення, що до визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2019 10:42
Порядок оскарження процедур закупівель регламентується статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 18:
- Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Подання вимог замовнику регламентується ч.1 статті 23 Закону (Вимога подається на умови оголошеної закупівлі) та частиною 3 статті 30 Закону (вимога надати додаткову інформацію дискваліфікованому учаснику).
Номер вимоги: UA-2019-08-05-000237-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 04 вересня 2019 11:42
Вимога про скасування визнання переможця
Шановний Замовник. Да ви все вірно відповили, що Учасник має право надавити вимоги та оскарження про дії Замовники, та надали витяг з наказу "Порядок оскарження процедур закупівель регламентується статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 18: - Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Подання вимог замовнику регламентується ч.1 статті 23 Закону (Вимога подається на умови оголошеної закупівлі) та частиною 3 статті 30 Закону (вимога надати додаткову інформацію дискваліфікованому учаснику)". Але, я як Учасник торгів продовд 10 дней з дня оприлюдення надав вимогу про дії Замовники, вказавши, що тенлерна пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕр ЧЕ" не відповідає вашим техніним вимогам, а саме: Шановний Замовник. В ваших технічних вимогах до закупівлі в вимогах до Багатофункціональний пристрій було - Призначення:забезпечення друкування, сканування копіювання матеріалів та факсу, Вимоги: лазерний монохромний пристрій, друкування формату А4, з функцію кольорового сканування Сканування формату А4, з роздільною здатністю від 600 х 1200 dpi, з під’єднанням по інтерфейсу USB. Учасник ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" запропонував вам до закупівлі модель багатофункціонального пристрою Pantum M6500 де чітко вказав, що запропонована модель підтримує Призначення:забезпечення друкування, сканування копіювання матеріалів та факсу. Нажаль Учасник ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" недав недостовірну інформацію, запропонована модель БФП Pantum M6500 не підтримує функцію факсу. Отдже пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" не відповідає технічним вимогам Замовника. Цю інормацію можна отримати на офіційному сайті виробника, та ознайомившись з листом відводідью, яку ми отримали від виробника на запитання про підтримку Pantum M6500 функцію факса.Лист відповідь додаемо. ТОму просимо Вас уважно ознайомитися з наданою інформаціею, та для підтримки процесу прозорості закупівли та недискримінації інших Учасників Закупівлі, скасувати ваше рішення, що до визнання переможцем ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"., та надал офіційний лист від виробника, де чітко це вказано. Будь ласка надайтк відповідь, чому пропозиція Учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" яка не відповідає вашим вимогам не дісквалифікована, а нвпаки визнана Переможцем.Просимо Вас уважно вивчити надану інформацвю, ознаймитися з нею, та надати чітку відповідь на поставлене запитання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 вересня 2019 13:29
.Повернути на перекваліфікацію тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» закупівля UA-2019-08-05-000237-b по предмету закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 по коду 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя (портативний комп’ютер (ноутбук), мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах загальної середньої освіти та інклюзивних групах закладів дошкільної освіти).

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 20:04
Pantum.pdf

Документи подані скаржником

04 вересня 2019 11:42
Pantum.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 363 242,46
UAH з ПДВ
349 389,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ" 373 423,08
UAH з ПДВ
349 390,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 426 489,00
UAH з ПДВ
421 333,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 435 178,32
UAH з ПДВ
423 908,16
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 349 389,48
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:30
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 349 389,48
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 349 390,80
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:07
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 421 333,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 14:26
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 423 908,16
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
423 908,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 10:54
Доп.угода 2 дог.222.PDF зміни до договору
12 листопада 2019 10:52
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 11:21
Додаткова угода 1 до дог.222 від 15.10.19.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 09:50
Договір комп`ютерне обладнання інклюзія ТОВ Протех ІТ Україна 15.10.2019.pdf укладений
15 жовтня 2019 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 423 908,16
UAH (в тому числі ПДВ 70 651,36 UAH)