Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Стійки для акустичної системи)
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2019-08-05-000232-c d211b20d5d2f40e3a55a15da87aec66e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зуйкова Вікторія

+380679521859 VZ300461@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КУЛЬТУРИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ"
Код ЄДРПОУ: 02226049
Вебсайт: http://www.opera-ballet.com.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА, будинок 72 А
Контактна особа: Зуйкова Вікторія
+380679521859
VZ300461@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 14:55
Початок аукціону: 14 серпня 2019 11:12
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стійки для акустичної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 5 банківських днів з дати поставки товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з документацією учасник може запропонувати «еквівалент» предмета закупівлі. Головне, щоб технічні характеристики предмету закупівлі запропонованого учасником, відповідали технічним характеристикам, зазначеним замовником.
2) Так, фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) допускаються до участі. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 5 555,00
UAH з ПДВ
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 5 700,00
UAH з ПДВ
5 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЧЕРЕТЯНА НАДІЯ ЮРІЇВНА" 5 750,00
UAH з ПДВ
5 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 5 900,00
UAH з ПДВ
5 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2019 21:29
Пропозиція.pdf
10 серпня 2019 21:29
Проект договору.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 22:47
цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 22:47
Довідка.pdf
12 серпня 2019 22:08
цінова пропозиція.docx
12 серпня 2019 22:08
ПАСПОРТ.pdf
12 серпня 2019 22:08
КОД.pdf
12 серпня 2019 22:08
Довідка.docx
12 серпня 2019 22:08
ВИТЯГ.pdf
12 серпня 2019 22:08
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 14:33
Завірені.zip
13 серпня 2019 14:33
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ОЧЕРЕТЯНА НАДІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 5 499,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:30

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
5 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 16:57
Договір.pdf укладений
27 серпня 2019 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 499,00
UAH