Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прінтер
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000128-a 86cb1d4cd12b4e1ead9afb1a81b522e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рудницька Ольга Василівна

+380984367614 murkur_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Рудницька Ольга Василівна
+380984367614
murkur_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 11:20
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Прінтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева,87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30232000-4 — Периферійне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Прінтер Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 11:15
проект дог до прінтер.doc
05 серпня 2019 11:15
тех характ. принтер.doc
05 серпня 2019 11:15
оголошення прінтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В даному випадку у додатку №1 до тендерної документації (Технічних вимогах) міститься положення "Еквівалент не пропонувати" . Отже марка та модель в складі тендерних пропозицій учасника має бути така сама як і в Тендерній документації.
2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 1).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович 75 905,00
UAH з ПДВ
75 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 09:32
Електронний підпис
14 серпня 2019 09:31
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 09:31
Довідка про досвід.pdf
14 серпня 2019 09:31
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
Переможець 75 905,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 09:41

Документи

15 серпня 2019 09:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
75 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 09:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
специфікація укладений
23 серпня 2019 11:48
договір укладений
23 серпня 2019 11:48
договір укладений
23 серпня 2019 11:48