Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
198 742,84 UAH
UA-2019-08-03-000117-b 0341d714a3e8464f9b7a1d4d002765ad
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ельдар Фетієв

+380553432122
+380973954004
+380975180721
crb-genich03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Генічеська центральна районна лікарня Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 02003971
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, проспект Миру, буд. 130
Контактна особа: Ельдар Фетієв
+380553432122,+380973954004,+380975180721
crb-genich03@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2019 23:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:26
Очікувана вартість: 198 742,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ, проспект Миру, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2019 23:50
ТД_БФП.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:12
Дата відповіді: 07 серпня 2019 22:16
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня. По суті ваших питань повідомляємо, жодних обмежень для участі ФОП документацією не встановлено, в тому числі враховуючи форму оподаткування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-03-000117-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 27 серпня 2019 09:39
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс за порушення вимог п.1.3 розділу 3 тендерної документації
Пропозиція ТОВ Сантарекс подано з порушенням вимог , щодо оформлення, вказаними у п.1.3 розділу 3 тендерної документації, а саме : Всі документи тендерної пропозиції подаються у сканованому вигляді у форматі PDF одним файлом*.
Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами*, згрупованими/ об’єднаними за наступними ознаками:
документи та інформація, передбачені Додатком 2;
документи та інформація, передбачені Додатком 3;
документи та інформація, передбачені Додатком 4 та п. 6 розділу III тендерної документації;
Тобто , згідно вимог документації пропозиція повинна буди або одним, або 3 файлами.
Пропозиція ТОВ Сантарекс подана 2 файлами, що є порушенням вимог тендерної документації.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 11:08
Уважно ознайомившись з інформацією, повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 13 пункту 1.1 частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.
Учасником ТОВ «Сантарекс» було надано два файли: «документи пропозиції частина 1.pdf», «документи пропозиції частина 2.pdf», кожен з яких містить реєстр наданих документів. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сантарекс» відповідає вимогам Документації.
Таким чином, повідомляємо, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-08-03-000117-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 27 серпня 2019 09:58
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс за порушення вимог п.1 розділу 3 тендерної документації
В авторизаційному листі , який надано НРЕВV до ТОВ Сантарекс , не надано гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені тендерною документацію, а зазначено лише, що НРЕВV ВІДОМО про те, що ТОВ Сантарекс має намір подати заявку на участь у закупівлі і те,що ТОВ Сантарекс не має права, повноважень, або дозволу приймати забов'язання або гарантії, прямо виражені, або такі, що розуміються, від імені НРЕВV.
Отже даний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс за порушення вимог п.1 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 11:09
Уважно ознайомившись з інформацією, повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 5 пункту 1.1 частини 1 Розділу ІІІ Документації «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає:
оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії);
та/або
копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника);
та/або
документи, що підтверджують право реалізації предмета закупівлі учасником у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією завірені виробником (представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Сантарекс» надано Авторизаційну форму виробника «НР», у якому, крім того, що Ви зауважили, виробник гарантує, що у «випадку перемоги Партнера НР у тендері на продукти НР, зазначені вище, Партнер НР безпосередньо проводить з Замовником подальші переговори та укладає договір постачання продукції і сервіси, в тому числі зазначених вище Продуктів НР, на умовах, що будуть погоджені виключно між Замовником та Партнером НР… Партнер уповноважений перепродавати таку стандартну гарантію для кінцевого замовника, який купує продукти НР та використовує їх на території в Україні та НР забезпечить виконання даних гарантій.».
Також, пропозиція містить Гарантійний лист вих.№1912/19 від 16.08.2019, який підтверджує, що учасник має можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни , визначені тендерною документацією. У якості таких гарантій учасником було надано лист від виробника – НР, а саме авторизаційну форму виробника вих.№4286 від 14.08.2019 року.
Отже, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-08-03-000117-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 30 серпня 2019 11:39
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс за порушення вимог ст. 16 Закону
Згідно п.3 Додатку 2 тендерної докуметації Учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору , та надати підтверджуючі копії не менше 2 (двох) договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 2 (двох)
ТОВ Сантарекс надали копію договору з ПАТ Миколаївобленерго на загальну суму 1 881 188,00 грн , а копію акту лише на 43 788,00 грн , тобто не підтвердили копіями актів повне виконання договору
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ Сантарекс за порушення вимог ст. 16 Закону та п.3 Додатку 2
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 174 000,00
UAH з ПДВ
173 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 179 800,00
UAH з ПДВ
173 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

16 серпня 2019 10:29
Електронний підпис

Публічні документи

27 серпня 2019 15:48
документи переможця
17 серпня 2019 17:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ Сантарекс

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено 173 400,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 19:14
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 173 988,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 19:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 19:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
173 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 19:16
Електронний підпис
23 серпня 2019 19:16
Протокол_№_5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:24
Електронний підпис укладений
07 вересня 2019 21:50
Договір №154 МФУ.pdf укладений
07 вересня 2019 21:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 173 988,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 998,00 UAH)