Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2019 18:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | Відсутнє |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
03 серпня 2019 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2019 17:27 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000008 ● bc7e824d13364859aeae457a636fd3b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2019 № 240
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
19.08.2019 № 240
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-03-000011-a 03.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 7і Закону надаємо свої заперечення до висновку. Частиною третьою статті 35 Закону встановлено, що за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов'язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно, зокрема, містити обґрунтування застосування переговорної процедури. Наказом № 490 встановлено, що форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури має містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Звертаємо вашу увагу, що ані Закон, ані Наказ № 490 не містять вимог щодо змісту зазначеного посилання: потрібно чи ні зазначати реквізити зазначених документів, їх короткий чи повний зміст тощо. Крім того, акцентуємо увагу на тому, що окремі із таких документів можуть становити як комерційну, так й державну таємницю. Отже, рішення щодо повноти посилання на такі документи ухвалює Замовник на свій розсуд. Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» під час проведення переговорної процедури розмістила на веб-порталі Prozorro відповідне обґрунтування застосування переговорної процедури, в якому, зокрема, зазначила, що «у випадку відсутності потрібних обсягів дизельного пального існує ймовірність припинення руху залізничного транспорту, що може призвести до значних негативних економічних та соціальних наслідків, а також негативно вплине на обороноздатність держави в умовах збройного конфлікту. Це підтверджується, зокрема, висновками експертів із залізничного транспорту. Крім того, відсутність дизельного палива може призвести до значних фінансових втрат як ПАТ «Укрзалізниці», так й інших підприємств України, про що зазначено у відповідних листах департаментів Укрзалізниці». Крім того, обґрунтування містить посилання в тому числі на договірні зобов'язання перед Міністерством оборони України, норми законодавчих та нормативних актів тощо. Отже, обґрунтування застосування переговорної процедури містить посилання на експертні, нормативні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, і Замовник виконав вимоги законодавства. Додатково повідомляємо, що Замовник офіційно звернувся до Торгово- промислової палати України задля одержання додаткового експертного висновку та підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з метою уникнення зупинки залізничного сполучення в країні та зупинки стратегічно важливих галузей, залежних від залізничних перевезень, тобто у зв'язку із нагальною потребою у здійсненні закупівлі та виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
2019-09-17 14:30:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 261 000 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОІЛ-ТРЕЙД 2018" #41451174 |
Відхилено |
254 100 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:35
|
ТОВ "БНК-УКРАЇНА" #36949031 |
Відхилено |
261 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:36
|
ТОВ "ТОРУМ" #41367994 |
Відхилено |
254 700 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:38
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Відхилено |
254 400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:41
|
Приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
253 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:42
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОКАР УКРАЇНА" #37037544 |
Відхилено |
255 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:44
|
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" #40428668 |
Відхилено |
255 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:46
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ЮНІОН" #31093577 |
Відхилено |
261 000 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:47
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" #38489035 |
Переможець |
253 200 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2019 19:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 15:37
|
ЦЗВ-14-01619-01.pdf | укладений |
19 березня 2020 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 15:41
|
ЦЗВ-14-01619-01 (1).pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:11
|
ЦЗВ-14-01619-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 16:07
|
ЦЗВ-14-01619-01 від 15.08.2019 (1).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2019 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 19:57
|
ЦЗВ-14-01619-01 (1).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2019 19:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2019 14:30
|
ЦЗВ-14-01619-01.pdf | укладений |
09 серпня 2019 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закон України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01619-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01619-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01619-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-01619-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |