Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з збирання безпечних відходів (збирання та вивезення сміття)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-08-02-003050-b 2736a0738f5744a2a4be4d2f9c79b0f5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Іванович Бойко

+380683629926 gora.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами).
Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.06.2019 р – UA-2019-05-27-002697-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.06.2019 р – UA-2019-06-13-003594-b.
Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 20:23
Оскарження наміру укласти договір: 13 серпня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. с. Гора, Бориспільський район, Київська область.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2019 року
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Післяоплата, протягом 30 днів з моменту підписання акту наданих послуг
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з збирання безпечних відходів (збирання та вивезення сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 серпня 2019 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 20:19
Протокол_переговорiв_в_ФОП_Бутенко_В_В.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000018 ● 843f9fdaec4544ebb6539862c01498da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-02-003050-b 02.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бутенко Володимир Васильович
#2749313991
Переможець 349 997,89
UAH
02 серпня 2019 20:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 20:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бутенко Володимир Васильович
#2749313991
349 997,89
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:04
Бутенко збір та вивіз сміття.pdf укладений
14 серпня 2019 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 349 997,88
UAH