Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363647 |
Вебсайт: | http://www.gora-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Бойко +380683629926 gora.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовником двічі були відмінені відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» – було подано для участі в них менше двох пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.06.2019 р – UA-2019-05-27-002697-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.06.2019 р – UA-2019-06-13-003594-b.
Тому замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому йдеться мова про те, що замовник має право застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, – «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 20:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 серпня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. с. Гора, Бориспільський район, Київська область.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2019 року
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Післяоплата, протягом 30 днів з моменту підписання акту наданих послуг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 серпня 2019 20:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 20:19 |
Протокол_переговорiв_в_ФОП_Бутенко_В_В.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000018 ● 843f9fdaec4544ebb6539862c01498da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-08-02-003050-b 02.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бутенко Володимир Васильович #2749313991 |
Переможець |
349 997,89
UAH
|
02 серпня 2019 20:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 16:04
|
Бутенко збір та вивіз сміття.pdf | укладений |
14 серпня 2019 16:03
|