Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002979-b 56a44a107e624312991b91fddacef48a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765945 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Дорога Кільцева 4а
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765945
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:19
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:15
Дата відповіді: 05 серпня 2019 13:46
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Умовами Закупівлі передбачені конкретні моделі Товарів, та не передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам Закупівлі розглядатись не будуть. Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх Пропозицій.
Умови Закупівлі складені відповідно до Наказу № 10 та з урахуванням вимог Закону. Умовами Закупівлі передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх Пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгову марку, а також необхідні технічні характеристики.
По-друге. Відповідно до Наказу № 10 учасником є – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель (далі – ЕСЗ) Пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з Наказом № 10. Відповідно до законодавства вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах. Відповідно до Наказу № 10 кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично. Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни / приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин, після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники у порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни / приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами / приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну / приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни / приведеної ціни. Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну / приведену ціну своєї пропозиції. У разі якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни / приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна / приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну / приведену ціну його пропозиції. Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Отже, Пропозиції мають право подавати будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування. Оцінка проводиться автоматично ЕСЗ за кінцевою вартістю Пропозиції, незалежно від статусу платника податків особи та обраної ним системи оподаткування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-002979-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 15 серпня 2019 11:14
оскарження рішення про дискваліфікацію
Висловлюємо свою категоричну незгоду з вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі зазначених в протоколі обставин. По-перше, рішення про надання зразків всієї запропонованої продукції впродовж двох днів з моменту завершення аукціону є дискримінаційним по відношенню до всіх іногородніх учасників. Яким чином можна встигнути надати всі зразки в такий термін - незрозуміло. Це можливо лише тоді, коли у замовника існують попередні неправомірні домовленості з одним із учасників, який заздалегідь, знаючи про свою перемогу, підготував ці зразки. Або взагалі можна дискваліфікувати всіх учасників і залишити одного, з яким є домовленість. Ніхто із учасників все одно не зможе перевірити чи надав переможець зразуи, чи ні. Дуже вдала корупційна схема. Не існує жодного нормативного документу, який би зобовязував учасників мати всю продукцію в наявності у себе на складі на етапі подання пропозицій. Це абсурд. В період підготовки своєї пропозиції ми мали телефонну розмову з дирктором Вашого закладу Наконечним Петром Семеновичем, який вказаний в оголошенні як відповідальна особа з боку замовника за проведення цих торгів. Він нам повідомив, що якщо в ціновій пропозиції учасника вказані конкретні торгові марки запропонованої продукції, а також їхні фото і детальний опис технічних характеристик, то зразки надавати не обовязково. Саме так ми і зробили. А після завершення аукціону виявилося, що слова директора - відповідальної особи нічого на вартують. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 13:34
Шановний учаснику!
Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до статті 3 Закону Закупівля здійснюються за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій тощо.
Відповідно до частини другої розділу ІІ Наказ № 10 вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Умовами Закупівлі передбачено надання учасником документів, що підтверджують його відповідність умовам Закупівлі а також відповідність Товару, що пропонується вимогам Замовника, зокрема і наступні:
1) Довідка (лист тощо), складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію проте те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час його виробництва та транспортування;
2) оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надається гарантії замовнику стосовно того, що Товар, який пропонується учасником є новим, та таким, що не був у використанні, а також із зазначенням строків гарантійного обслуговування;
3) таблиця відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого учасником Товару вимогам замовника за встановленою умовами Закупівлі формою;
4) довідка, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про спроможність власними і залученими силами та засобами поставити Товар за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 30 календарних днів, після підписання видаткової накладної.
Пропозиція ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ (код: 2752600672) зазначених вище документів не містить!
Крім того, учасником ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ не надані у встановлений умовами Закупівлі термін зразки запропонованого Товару (всі позиції), які є предметом закупівлі.
Зважаючи на наведене, не маючи документально підтверджених гарантій відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ товару вимогам Замовника, а також через відсутність можливості протестувати запропоновані зразки товарів відповідно до умов Закупівлі, Замовником прийнято рішення про відхилення Пропозиції ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ відповідно до Наказу № 10.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-002979-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 16 серпня 2019 14:13
оскарження рішення про дискваліфікацію
Інформація в вашій відповіді є такою, що не відповідає дійсності. Всі данні, на відсутність яких в наші пропозиції ви посилаєтесь у своїй відповіді, в нашій пропозиції містяться. Мабуть, ніхто зміст нашої пропозиції навіть не вивчав. В протоколі про дискваліфікацію зазначена одна підстава, в відповіді на скаргу - вже зявляються інші. Повторно наголошую, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Найменування товару, який нами запропонований, повністю відповідає вашому запиту (без аналогів). Підходять ці товари вам чи ні - це ви мали вирішити самостійно до моменту публікації оголошення на проведення тендеру. Ваши дії є протиправними та дискримінаційними по відношенню до іногородніх учасників. Формат спілкування ваших представників з учасниками взагалі нагадує сплановану шахрайську схему, організовану за для введення в оману потенційних учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 14:27
Шановний Учасник!
Замовник може віднести до формальних (несуттєвих) помилок відсутність де-яких документів у складі пропозиції переможця торгів, у випадку надання ним зразків запропонованих товарів для проведення їх випробування на відповідність вимогам замовника.
Враховуючи, що ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ своєчасно не надав зразки запропонованих товарів, замовник уважно вивчив документи його пропозиції та просить вказати, які саме завантажені файли містять наступні документи, що вимагаються умовами Закупівлі:
1) Довідка (лист тощо), складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію проте те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час його виробництва та транспортування;
2) оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надається гарантії замовнику стосовно того, що Товар, який пропонується учасником є новим, та таким, що не був у використанні, а також із зазначенням строків гарантійного обслуговування;
3) таблиця відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого учасником Товару вимогам замовника за встановленою умовами Закупівлі формою;
4) довідка, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про спроможність власними і залученими силами та засобами поставити Товар за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 30 календарних днів, після підписання видаткової накладної.
У випадку наявності вказаних документів у складі поданої пропозиції, ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ буде визнано переможцем торгів.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-002979-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 19 серпня 2019 14:47
загальна інформація стосовно пропозиції учасника
В продовження листування з першим учасником: оскільки термін оскарження по першому учаснику сплинув, ми не маємо можливості відповісти на вашу відповідь та конктретно вказати в яких документах міститься вся необхідна інформація. Якщо ви ще раз уважно передивитися нашу пропозицію, всю цю інформацію ви знайдете. По-друге, враховуючи ваше хворобливе ставлення до надання учасниками зразків продукції, маю бажання запитати: з мементу дискваліфікації першого учасника, яке було опубліковане на сайті Прозорро 15 серпня в 10:54, вже пройшло чотири з половиною дні. Чому до сих пір немає інформації (дискваліфікації або визначення переможцем) по другому учаснику? Чи йому вже можна зразки не надавати? Цим учасником 15-го серпня (після закінчення аукціону) довантажено декілька листів без жодних опізнавальних знаків (ані печатки, ані підпису). Це відповідає вимогам оформлення тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 серпня 2019 17:22
Учасником, що знаходиться на квалыфыкацыъ наданы зразки товарыв. Наразы ми ъх випробовуэмо, за результатами приймем рышення
Номер вимоги: UA-2019-08-02-002979-b.c4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 20 серпня 2019 10:49
оскарження рішення про визначення переможця
Жодного підтверджуючого документу або фото наданих зразків немає. На нашу думку, це проста фікція (спосіб усунення конкурентів). Жоден із наданих ФОП Мотриченко документів нею не підписаний. Не надана оновлена цінова пропозиція за результатами торгів. Це просто свавілля.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-002979-b.b5
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 20 серпня 2019 21:02
оскарження рішення про визначення переможця
Учасником ФОП Мотриченок ОД не надано жодного фото запропонованого товару, не надано розгорнутих технічних характеристик товару, не надано жодного документу з якості. Все пояснює довідка про наявність товару на складі до початку проведення аукціону. Мабуть цей учасник або володіє екстрасенсорними навичками та зміг заздалегідь передвгадати наміри замовника, або знаходиться з цим замовником у протиправній змові. ГАНЬБА!!!
Розгорнути Згорнути

Документи

19 серпня 2019 14:27
Шановний Учасник.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 82 978,40
UAH з ПДВ
68 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА 79 167,90
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕСЛЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ 81 000,00
UAH з ПДВ
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:25
завод ДСС Висновок СЕС.pdf
09 серпня 2019 17:25
Certificate-186522.jpg
09 серпня 2019 17:25
Certificate-186521-1.jpg
09 серпня 2019 17:25
Certificate-186520.jpg
09 серпня 2019 17:25
паспорт Орлов ЮИ сын.pdf
09 серпня 2019 17:25
ЗавереноФОП pdf.rar
09 серпня 2019 17:25
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf
09 серпня 2019 17:25
ТКП Орлов Ю.І. впту 33.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:51
Училище 5.docx
15 серпня 2019 11:51
Училище 4.docx
15 серпня 2019 11:51
Училище 3.docx
15 серпня 2019 11:51
училище 2.docx
08 серпня 2019 12:27
DOC003.PDF
08 серпня 2019 12:27
DOC004.PDF
08 серпня 2019 12:27
DOC005.PDF
08 серпня 2019 12:27
Товар новий МОД .docx
08 серпня 2019 12:27
Транспорт МОД.docx
08 серпня 2019 12:27
справка о несудим. МОД.docx
08 серпня 2019 12:27
Статистика МОД.pdf
08 серпня 2019 12:27
Свид.МОД.pdf
08 серпня 2019 12:27
Открітие счета МОД.docx
08 серпня 2019 12:27
Единій податок МОД.pdf
08 серпня 2019 12:27
Довідка про довкілля.docx
08 серпня 2019 12:27
Гарантійний лист МОД.docx
08 серпня 2019 12:27
Віписка МОД.pdf
08 серпня 2019 12:27
Витяг МОД.pdf
08 серпня 2019 12:27
4 ОПП МОД.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 11:11
Лист про Не сертиф..pdf
09 серпня 2019 11:11
Додаток 4 Тенд пропоз.pdf
09 серпня 2019 11:11
Додаток 2 Договір.pdf
09 серпня 2019 11:11
Довідка про ліцензію.pdf
09 серпня 2019 11:11
паспорт стр 6.pdf
09 серпня 2019 11:11
Виписка 2 (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
Витяг 1 (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
Виписка 1 (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
справка (1).pdf
09 серпня 2019 11:11
Код (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
Паспорт 1 (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
Паспорт 2 (2).pdf
09 серпня 2019 11:11
Повний витяг (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА

ТЕСЛЮК МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Відхилено 68 999,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 10:54
ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА
#2246900063
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 19:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 19:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОТРИЧЕНКО ОЛЬГА ДМИТРІВНА
#2246900063
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп угода Мотриченко -667,74.PDF зміни до договору
04 листопада 2019 14:59
Договір Мотриченко 69000.PDF укладений
22 серпня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної ціниі договору на постачання товару на суму 667,74 грн з ПДВ без зміни кількості (обсягу) товарів. Загальна вартість договору становить 68332,26 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 22/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML