Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекти
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002905-b f4167179a21e458d939fc9f146bb402f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Тетяна

+380993652658 rajono1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142477
Місцезнаходження: 53282, Україна , Дніпропетровська обл., с. Кам'янське, -
Контактна особа: Паляниця Тетяна
+380993652658
rajono1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 17:24
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


за рахунок Покровського сільського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Інтерактивні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця Гетьманська буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 14:41
Тендерна документація.doc
02 серпня 2019 17:27
Технічне завдання.doc
02 серпня 2019 17:27
Проект договору.doc
06 серпня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 14:41
Тендерна документація.doc
02 серпня 2019 17:27
Тендерна документація.doc
02 серпня 2019 17:27
Технічне завдання.doc
02 серпня 2019 17:27
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 02 серпня 2019 18:20
Дата відповіді: 05 серпня 2019 10:15
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки іншого виробника, що відповідають технічним вимогам Замовника?
Відповідь: Доброго дня! Так, інтерактивні дошки іншого виробника розглядаємо.
Технічні характеристики
Дата подання: 05 серпня 2019 09:57
Дата відповіді: 05 серпня 2019 14:06
Шановний Замовнику, Тендерною документацією передбачено, що до предмету закупівлі входить, крім іншого, короткофокусний проектор та ноутбук. Проте, у Специфікації не зазначено будь-яких технічних вимог до цього обладнання. Чи означає це, що Учасники можуть пропонувати короткофокусний проектор та ноутбук, що мають характеристики, підібрані на розсуд Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, означає.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:16
Дата відповіді: 05 серпня 2019 14:09
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо 2) Так, допускаємо. Ціни згідно аукціону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-002905-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 06 серпня 2019 10:47
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ Тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 111 000,00 грн. (сто одинадцять тисяч). Проте, відповідно до частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю ТОВАРІВ чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Встановлена Вами сума перевищує 3 відсотки вартості закупівлі. Таким чином, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації щодо суми забезпечення Тендерної пропозиції та привести її у відповідність до вимог законодавства. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 14:46
Згідно вимоги зміни до Тендерної документації внесено.

Документи

06 серпня 2019 14:46
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2019 17:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 108 945,00
UAH з ПДВ
108 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:00
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:59
Статут.pdf
15 серпня 2019 12:59
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 12:59
Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2019 12:59
Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:59
Виписка з ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:59
4-ОПП.pdf
15 серпня 2019 12:58
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:58
Висновок СЕС ноутбук.pdf
15 серпня 2019 12:58
ISO 9001 Vivitek.pdf
15 серпня 2019 12:58
ISO 14001 Vivitek.pdf
15 серпня 2019 12:58
Висновок СЕС.pdf
15 серпня 2019 12:58
ISO9001 Intech.pdf
15 серпня 2019 12:58
ISO14001 Intech.pdf
15 серпня 2019 12:58
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 12:58
Уповноважена особа.pdf
15 серпня 2019 12:58
Технічні вимоги.pdf
15 серпня 2019 12:58
Свідоцтво МОН К-91.pdf
15 серпня 2019 12:58
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 12:58
Згода на обробку ПД.pdf
15 серпня 2019 12:58
Згода з умовами ТД.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка стаття 17.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка сервіс центр.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка працівники.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка ПЗ на ноутбук.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка МТБ.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка ліцензування.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка досвід.pdf
15 серпня 2019 12:58
Довідка довкілля.pdf
15 серпня 2019 12:58
Гарантійний лист ціна.pdf
15 серпня 2019 12:58
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

Інформація про відміну

Дата відміни
18 серпня 2019 17:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій