Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
101 700,00 UAH
UA-2019-08-02-002784-b 9ec6f363b03845e78121f1a3071e7558
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Вікторівна Морарь

+380950710121 tender2017pvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052229
Вебсайт: http://pavlogradmrada.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 95
Контактна особа: Вікторія Вікторівна Морарь
+380950710121
tender2017pvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 101 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

02 серпня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:42
Проект договору.doc
02 серпня 2019 16:42
Оголошення про проведення закупівлі 2019.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, системний блок, ноутбук)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 240,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 комп
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер, системний блок, ноутбук) (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, 95
Дата доставки: 05 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:22
Дата відповіді: 05 серпня 2019 15:53
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, ні аналогічні товари розглядатися не будуть; в Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі зазначено, що Учасник подає цінову пропозицію відповідно до Додатку 2 в якій повинні бути відображені всі позиції товару, які пропонуються Замовнику з зазначенням торгової марки, виробника, конкретної назви; фізичні особи-підприємці на торги допускаються, цінові пропозиції учасників подаються з урахуванням всіх податків і зборів, отже сума ПДВ до ціни учасника - неплатника ПДВ додаватися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 47 000,00
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 47 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:53

Документи

13 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:52
Протокол №54.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:52
Протокол №54.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 17:01
Договір №192.pdf укладений
23 серпня 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 833,33 UAH)