"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6).
Очікувана вартість
6 997 347,00 UAH
UA-2019-08-02-002743-b b0b3a111250d4f869aace5df8df8be08
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження замовника: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа замовника: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 14:13
Очікувана вартість: 6 997 347,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,43 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6). Джерело фінансування - кошти підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після того як Підрядник приступить до виконання робіт, Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику аванс протягом 20 банківських днів, з моменту отримання Підрядником від Замовника дозволу на виконання робіт, на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт в межах 30% вартості Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:23
Фактична ціна (сума договору) аналогічного договору в процесі виконання робіт змінилася (зменшилась) і це підтверджується дод. угодою до договору. Яку ціну (суму договору) необхідно вказати у графі 3 п.2.9 дод. №1 ТД?
Відповідь: Потрібно вказувати ту суму договору, яка є актуальною за результатами останніх змін, якщо такі зміни підтверджуються додатковою угодою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 6 420 000,00
UAH з ПДВ
6 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ" 6 682 000,00
UAH з ПДВ
6 682 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:57
довідка з податкової
23 серпня 2019 13:57
довідка з мвс
19 серпня 2019 15:10
sign.p7s
19 серпня 2019 14:42
пільги на ПДВ.pdf
19 серпня 2019 14:42
Гарантія ЄЦП.zip
19 серпня 2019 14:42
технічні вимоги.pdf
19 серпня 2019 14:41
ліцензія ЦК.PDF
19 серпня 2019 14:41
копія договору 2.pdf
19 серпня 2019 14:41
копія договору 1.pdf
19 серпня 2019 14:41
Статут нова редакція.pdf
19 серпня 2019 14:41
відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 15:28
документи з додатку 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 6 420 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
6 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 16:49
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 16:48
Договір_Горбачевського.pdf укладений
11 вересня 2019 16:46
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 12:40
Додатковий договір Горбачевського.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) Примітка! Ціна договору є без ПДВ та становить 6365269.13. Через технічну неможливість забрати позначку ПДВ, Замовником надано додатково зменшену ціну договору в графі "Ціна договору без ПДВ", яку не потрібно брати до уваги.
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку