Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6).
Очікувана вартість
6 997 347,00 UAH
UA-2019-08-02-002743-b b0b3a111250d4f869aace5df8df8be08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білозор Юлія Михайлівна

380934944983 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Білозор Юлія Михайлівна
380934944983
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 14:13
Очікувана вартість: 6 997 347,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,43%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реставрація та пристосування нежитлових приміщень на вул. Горбачевського, 10 у м. Львові під адміністративні приміщення ЛКП "Львівавтодор" (пам'ятка архітектури місцевого значення - охоронний №1278-М)"( 45450000-6). Джерело фінансування - кошти підприємства.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Горбачевського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після того як Підрядник приступить до виконання робіт, Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику аванс протягом 20 банківських днів, з моменту отримання Підрядником від Замовника дозволу на виконання робіт, на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт в межах 30% вартості Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019 р., в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2019 10:04
Дата відповіді: 09 серпня 2019 11:23
Фактична ціна (сума договору) аналогічного договору в процесі виконання робіт змінилася (зменшилась) і це підтверджується дод. угодою до договору. Яку ціну (суму договору) необхідно вказати у графі 3 п.2.9 дод. №1 ТД?
Відповідь: Потрібно вказувати ту суму договору, яка є актуальною за результатами останніх змін, якщо такі зміни підтверджуються додатковою угодою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 6 420 000,00
UAH з ПДВ
6 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ" 6 682 000,00
UAH з ПДВ
6 682 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 13:57
довідка з податкової
23 серпня 2019 13:57
довідка з мвс
19 серпня 2019 15:10
Електронний підпис
19 серпня 2019 14:42
пільги на ПДВ.pdf
19 серпня 2019 14:42
Гарантія ЄЦП.zip
19 серпня 2019 14:42
технічні вимоги.pdf
19 серпня 2019 14:41
ліцензія ЦК.PDF
19 серпня 2019 14:41
копія договору 2.pdf
19 серпня 2019 14:41
копія договору 1.pdf
19 серпня 2019 14:41
Статут нова редакція.pdf
19 серпня 2019 14:41
відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 15:28
документи з додатку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Підприємство "ЗАХІД-КВАРТАЛ" "ГО"ВО СОІУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Переможець 6 420 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

63/43-р/к

Дата рішення у справі

07.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
6 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 11:57
Додатковий договір №8 Горбачевського.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:33
Додаткова угода №7 Горбачевського.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 12:20
Дод.угода_№6_Горбачевського,10.pdf зміни до договору
12 березня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:26
Додаткова угода №5 до договору підряду №10.09.2019-1 Горбачевського.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:47
Горбачевського_продовження строків.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:42
Додатковий договір №3 Горбачевського.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:37
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 14:04
Дод_угода _2_Горбачевського_21_04_2020.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 12:40
Додатковий договір Горбачевського.pdf зміни до договору
17 вересня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 16:48
Договір_Горбачевського.pdf укладений
11 вересня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) Примітка! Ціна договору є без ПДВ та становить 6365269.13. Через технічну неможливість забрати позначку ПДВ, Замовником надано додатково зменшену ціну договору в графі "Ціна договору без ПДВ", яку не потрібно брати до уваги.
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору , виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції від 25.12.2015 року , а саме продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ухвали Львівської міської ради №5984 від 29.11.2019 р. "Про міський бюджет м.Львова на 2020 рік" (зі змінами та доповненнями), керуючись п.9.9., 13.2., 13.3. Договору, Сторони за взаємною згодою вирішили зменшити загальну вартість робіт, що підлягає до виконання за Договором і складає - 5 225 896,98 без ПДВ. Примітка! Ціна договору є без ПДВ, але через технічну неможливість забрати позначку ПДВ, Замовником в графі ціна договору вказано 5 225 896.98 з ПДВ. Відповідно вказану інформацію не потрібно брати до уваги.
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт через виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 10/09/2019-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 5 088 930,74
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)