Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу та допоміжних приміщень Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 36 по вулиці Стельмаха Михайла, 9 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
1 969 112,40 UAH
UA-2019-08-02-002736-b 35051e7899f4492384c8674334fe8f82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 12:44
Очікувана вартість: 1 969 112,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 845,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт спортивного залу та допоміжних приміщень Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 36 по вулиці Стельмаха Михайла, 9 у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт спортивного залу та допоміжних приміщень Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 36 по вулиці Стельмаха Михайла, 9 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Стельмаха Михайла, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-02-002736-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД", Код ЄДРПОУ:41620490
Дата подання: 23 серпня 2019 10:54
Скарга на незаконні дій Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації. (Закупівля за бюджетні кошти.)
Замовником під час розгляду тендерних пропозицій було порушено законодавство в сфері публічних закупівель, детальніше у вкладенні.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Порушення терміну надання документів. , Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. визначених у наступних нормативно-правових актах: 17 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Дата: 28 серпня 2019 10:53
рішення від 28.08.2019 № 11864.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 20:03

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 10:54
Голосеево АМКУ.pdf
23 серпня 2019 10:54
платежка АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000026 ● 56a49b07dda1407ba0db246648a2e3d0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.10.2019 № 287

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-08-02-002736-b 02.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-16 17:43:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту спортивного залу та допоміжних приміщень закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 36 по вулиці Стельмаха Михайла, 9 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015: 45453000-7) очікуваною вартістю
1 969 112,40 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-002736-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо відхилення тендерних пропозицій товариств з обмеженою відповідальністю «ВБК «КИЇВБУД» та «ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД» (далі – Учасники), а саме: які з документів, що підтверджують подану Учасниками інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, не відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" 1 825 742,11
UAH з ПДВ
1 825 742,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД" 1 919 758,70
UAH з ПДВ
1 919 758,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕРНО ЕКСПОРТ" 1 960 000,00
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 1 968 779,30
UAH з ПДВ
1 968 779,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 1 969 000,00
UAH з ПДВ
1 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 16:40
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:39
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 16:39
Технічна частина.pdf
19 серпня 2019 16:39
Статут Нова редакція.pdf
19 серпня 2019 16:39
ст. 17 Закону.pdf
19 серпня 2019 16:39
Проект договору.pdf
19 серпня 2019 16:39
Працівники.pdf
19 серпня 2019 16:39
Накази.pdf
19 серпня 2019 16:39
Матер.-техн. база.pdf
19 серпня 2019 16:39
ліцензія.pdf
19 серпня 2019 16:39
Лист-відгук (театр).PDF
19 серпня 2019 16:39
Лист-відгук (Столиця).pdf
19 серпня 2019 16:39
Інші документи.pdf
19 серпня 2019 16:39
Договір (Столиця).pdf
19 серпня 2019 16:39
Довідка.zip
19 серпня 2019 16:39
Довідка з банку.pdf
19 серпня 2019 16:39
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:05
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:02
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 11:02
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 11:02
Статут.7z
15 серпня 2019 11:02
Розрахунок прибутку.pdf
15 серпня 2019 10:59
Пояснювальна записка.pdf
15 серпня 2019 10:59
Опис Табрас.pdf
15 серпня 2019 10:58
Обєктний кошторис.pdf
15 серпня 2019 10:58
Локальний кошторис.pdf
15 серпня 2019 10:57
Ліцензія з додатком.7z
15 серпня 2019 10:56
Зведений кошторис.pdf
15 серпня 2019 10:55
Договірна ціна.pdf
15 серпня 2019 10:54
Довідки з банку.pdf
15 серпня 2019 10:46
Дефектний акт.pdf
15 серпня 2019 10:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 10:45
Відгук ДІС.pdf
15 серпня 2019 10:44
Відгук БУДБМ.pdf
15 серпня 2019 10:44
Відгук Агора.pdf
15 серпня 2019 10:44
Витяг ПДВ Табрас.pdf
15 серпня 2019 10:44
Витяг ЄДРОПУ.pdf
15 серпня 2019 10:43
Виписка ЄДРПОУ.7z

Публічні документи

27 серпня 2019 10:48
Електронний підпис
27 серпня 2019 10:41
8. Довідка Податкова.pdf
27 серпня 2019 10:41
7. Довідка Банкрутство.pdf
27 серпня 2019 10:41
6. Довідка МВС.pdf
27 серпня 2019 10:41
4. Довідка _3.pdf
27 серпня 2019 10:41
3. Довідка _2.pdf
27 серпня 2019 10:41
2. Довідка _1.pdf
19 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:28
23. Статистика.pdf
19 серпня 2019 16:28
22. Довідка санкции.pdf
19 серпня 2019 16:28
21. Довідка ТВ.pdf
19 серпня 2019 16:28
19. Захист довкілля.pdf
19 серпня 2019 16:28
18. Графік.pdf
19 серпня 2019 16:28
16.1 технічне завдання.pdf
19 серпня 2019 16:28
14. Відсутність підстав.pdf
19 серпня 2019 16:28
10. Ліцензія ДАБІ.pdf
19 серпня 2019 16:28
9. ПДВ.pdf
19 серпня 2019 16:28
8. ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2019 16:28
7. Виписка.pdf
19 серпня 2019 16:28
6. Статут.pdf
19 серпня 2019 16:28
3.1. Довідка досвід.pdf
19 серпня 2019 16:28
2.1. Довідка працівники.pdf
19 серпня 2019 16:28
1.1. Довідка МТБ.pdf
19 серпня 2019 16:28
0. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 13:49
Статут.pdf
19 серпня 2019 13:49
Виписка.pdf
19 серпня 2019 13:49
Довідка банку.pdf
19 серпня 2019 13:49
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2019 13:49
Протокол №1.pdf
19 серпня 2019 13:49
Наказ Паньок.pdf
19 серпня 2019 13:49
Опис.pdf
19 серпня 2019 13:49
смета.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД"

ТОВ "ЗЕРНО ЕКСПОРТ"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД"
#41620490
Відхилено 1 825 742,11
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД"
#42570856
Відхилено 1 919 758,70
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:30
ТОВ "ЗЕРНО ЕКСПОРТ"
#39378242
Відхилено 1 960 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:37
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Переможець 1 968 779,30
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:29
21-08-01.pdf

Документи

21 серпня 2019 16:36
Електронний підпис
21 серпня 2019 16:35
21-08-02.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
1 968 779,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:41
Д.у. 3 від 23.10.19 до Договору підряду № 159 від 25.09.19.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 13:06
Д.у. № 2 від 26.09.19. до Договору підряду № 159 від 25.09.19.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 13:04
Д.У. №1 від 26.09.19. до Договору підряду №159 від 25.09.19. Д.Ф. и Д.Ц..pdf зміни до договору
27 вересня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 12:47
Д.у. №1 від 26.09.19 до Договору підряду № 159 від 25.09.19.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 12:47
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 12:33
Д.у. №1 від 26.09.19 до Договору підряду № 159 від 25.09.19.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 12:20
Договір підряду № 159 від 25.09.19.pdf укладений
27 вересня 2019 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи сума договору зменшилась
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проведення експертизи ціна зменшилась
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проведення експертизи ціна зменшилась
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відшкодування за проходження експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт за цим Договором згідно п.5.1
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 887 379,33
UAH (в тому числі ПДВ 314 563,22 UAH)