Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук у комплекті
Очікувана вартість
11 700,00 UAH
UA-2019-08-02-002418-b ● dae54934b0174a9d808be7adf717e9cd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41169207 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Іванова +380681760302 0681760302s@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2019 15:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2019 15:36 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2019 11:21 |
Очікувана вартість: | 11 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук у комплекті
(джерело фінансування- міський бюджет)
(джерело фінансування- міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 серпня 2019
—
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бажаємо зробити оплату у серпні місяці | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 15:43 |
Відомості про учасника (Дод. 4).docx | |
02 серпня 2019 15:43 |
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc | |
02 серпня 2019 15:43 |
Кваліфікаційні вимоги (дод. 3).docx | |
02 серпня 2019 15:43 |
Тех.вимоги (Дод.2).docx | |
02 серпня 2019 15:43 |
ПРОЕКТ договору з додатками.doc | |
02 серпня 2019 15:43 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі.
Учасники закупівлі, вказуйте конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає до участі в закупівлі учасників ФО-П. Ціна у Вас буде без ПДВ, а у інших з ПДВ. Нічого не знімається і не додається.
Ми на Вас чекаємо.
Учасники закупівлі, вказуйте конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає до участі в закупівлі учасників ФО-П. Ціна у Вас буде без ПДВ, а у інших з ПДВ. Нічого не знімається і не додається.
Ми на Вас чекаємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
11 610,00
UAH з ПДВ
|
11 000,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
11 400,00
UAH з ПДВ
|
11 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
11 648,00
UAH з ПДВ
|
11 589,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" #40989803 |
Переможець |
11 000,88
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 15:35
|
Договір.pdf | укладений |
21 серпня 2019 15:34
|