Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 – 33600000-6) (етанол)
Очікувана вартість
72 500,00 UAH
UA-2019-08-02-002229-b c7c716ccc7ae45c28a55d51e5582156b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 14:10
Очікувана вартість: 72 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 362,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 флакон
(етанол) (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 5 А,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ethanol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 15:20
Проект Договору Додаток 5 (спирт).doc
02 серпня 2019 15:20
ТД спирт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-002229-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 23 серпня 2019 15:44
Оскарження визначення переможця
докладно у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 12:39
Стосовно питання №1 Вимоги.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РОШЕ» надало довідку про виконання аналогічного договору, в якій відображено договір від 17.10.2017 №56 з ДУ «Інститут нейрохірургії ім. академіка А.П. Ромаданова НАМН» та в колонці №6 не зазначено посаду контактної особи, що уповноважена підтвердити зазначену інформацію.
ТОВ «РОШЕ» надало лист-відгук ДУ «Інститут нейрохірургії ім. академіка А.П. Ромаданова НАМН» про виконання договору від 17.10.2017 №56, що підтверджує вимоги частини 1 та 2 підпункту 1.2 пункту 5 розділу III Документації.

Крім того, підпунктом 2.3 пункту 2 розділу V Документації встановлено, що учасник має право на формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Таким чином, відсутність зазначеної посади контактної особи, що уповноважена підтвердити зазначену інформацію не впливає зміст довідки про виконання аналогічного договору відповідно до Додатку 3 Документації та листа-відгука ДУ «Інститут нейрохірургії ім. академіка А.П. Ромаданова НАМН» про виконання договору від 17.10.2017 №56.

Стосовно питання №2 Вимоги.
В тендерній пропозиції ТОВ «РОШЕ» надало «інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам» відповідно до Додатку 2 Документації, де учасником зазначено номер реєстраційного посвідчення, але інформацію про термін дії реєстраційного посвідчення не відображено.
Також, учасник ТОВ «РОШЕ» надав копію реєстраційного посвідчення оформлене від 18.06.2019 №UA/13166/01/02 з вказаним терміном дії - необмежений.
Варто зазначити, що інформація стосовно терміну дії реєстраційного посвідчення є в реєстрі оптово-відпускних цін на лікарських засоби, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних та є на офіційному веб-порталі moz.gov.ua
Отже, замовником виявлено, що відсутність інформації в колонці 7 відповідно до Додатку 2 Документації у учасника ТОВ «РОШЕ» щодо терміну дії реєстраційного посвідчення не впливає на зміст та оцінку тендерної пропозиції учасника.

Стосовно питання №3 Вимоги.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РОШЕ» надає гарантійний лист від виробника від 15.08.2019 №823, в якому «ПрАТ «Біолік» підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності, та в терміни визначенні документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів, що не суперечить вимогам Документації.

А також інформуємо, що відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.
Частиною 4 статті 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Севітан», ТОВ «УКРСПЕЦ ІМПОРТ» та ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» замовником не розглядались.

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 15:44
Вимога ТОВ РОШЕ.docx

Документи

29 серпня 2019 12:39
Роз’яснення на Вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОШЕ 49 787,10
UAH з ПДВ
47 668,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Севітан 51 900,00
UAH з ПДВ
47 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ" 50 204,40
UAH з ПДВ
50 204,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 70 620,00
UAH з ПДВ
70 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 16:35
Вихідний лист
28 серпня 2019 11:14
Пакет переможця
16 серпня 2019 15:41
Цінова пропозиція (1) (1).pdf
16 серпня 2019 15:41
МТВ.pdf
16 серпня 2019 15:41
Кошторис.pdf
16 серпня 2019 15:41
Кваліфікація.pdf
16 серпня 2019 15:41
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОШЕ

ТОВ Севітан

ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОШЕ
#41336601
Переможець 47 668,50
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РОШЕ
#41336601
47 668,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:58
ЗВД 3360-55Т.pdf укладений
21 грудня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 15:15
ДУ №1 від 23.09.19 до Д 3360-55Т_ТОВ Роше_.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 10:12
Д 3360-55Т від 04.09.2019 ТОВ Роше етанол 70%.pdf укладений
05 вересня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно п.1 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити обсяг закупівлі; відповідно п.2 ч.4 статті 36 закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 3360-55Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 658,16
UAH (в тому числі ПДВ 3 117,82 UAH)