Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Очікувана вартість
98 600,00 UAH
UA-2019-08-02-001935-b ● b4a9042096744b71b6adf3f52012ca05
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23000089 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, , вул. Гетьмана Полуботка, 70 |
Контактна особа: |
Аліна Петрівна Польовнича +380462676731 dcz_polyovnicha@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2019 17:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2019 14:46 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 98 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 493,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Критерії в додатку до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Нагрудний відеореєстратор Protect R 01 S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14013, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 14:44 |
відеореєстратор.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:25
Дата відповіді: 05 серпня 2019 16:17
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: аналог не гірший вказаних характеристик
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
72 567,90
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
72.pdf | укладений |
22 серпня 2019 12:54
|