Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери та серверне обладнання
Очікувана вартість
3 773 350,00 UAH
UA-2019-08-02-001693-b afb389065a0549209a157043286cd260
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 3 773 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
Сервери та серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 17:41
Зміни до ТД.docx
12 серпня 2019 17:41
Тендерна документація зі змінами.docx
12 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:11
Додаток 6 (Договір).docx
02 серпня 2019 14:11
Додаток 5 (ТВ).docx
12 серпня 2019 17:41
Зміни до ТД.docx
12 серпня 2019 17:41
Тендерна документація зі змінами.docx
02 серпня 2019 14:10
Тендерна документація.docx
12 серпня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 14:11
Додаток 6 (Договір).docx
02 серпня 2019 14:11
Додаток 5 (ТВ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:37
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:48
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, в разі наявності в технічних вимогах вказівок на конкретну торгову марку, фірму, модель, до торгів допускаються еквіваленти такого обладнання в разі відповідності їх технічних характеристик зазначеним технічним вимогам та умовам сумісності. У п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації вказані всі необхідні достатні вимоги до предмету закупівлі.
2) Для нас немає різниці чи учасник є платником ПДВ чи ні. Ми будемо розглядати ціну учасника як остаточну, нічого до ціни додавати не будемо і порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ не будемо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000014 ● adad81d9c8434d049862820ec7a1cefa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.08.2019 №47
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.08.2019 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-08-02-001693-b 02.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС" 3 718 350,00
UAH з ПДВ
3 718 350,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 3 720 300,00
UAH з ПДВ
3 720 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 11:36
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:32
4.3.5 Протокол 24-2.pdf
20 серпня 2019 11:20
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:19
4.1.2 Статут.pdf
20 серпня 2019 11:19
4.3.3 Протокол 6.pdf
20 серпня 2019 11:19
2.1.4 Єдиний кол-центр.pdf
20 серпня 2019 11:19
4.3.5 Протокол 24.pdf
20 серпня 2019 11:19
2.1.3 Сервісні центри.pdf
20 серпня 2019 11:19
2.1.2 Договір оренди.pdf
20 серпня 2019 11:19
2.1.1 матеріальна база.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 11:50
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:34
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:08
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"
#32129059
Переможець 3 718 350,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКІФ-СЕРВІС"
#32129059
3 718 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 серпня 2019 14:22
Коментар щодо відміни: відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
29 серпня 2019 14:21
Протокол рішення відміна.PDF