Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
Cars. (NC 024:2019 – 35988 Ambulance car)
Очікувана вартість
37 200 000,00 UAH
UA-2019-08-02-001151-b dfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Царук

+380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф""
Код ЄДРПОУ: 36364624
Вебсайт: http://vinemd.org.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Контактна особа: Тетяна Царук
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Додаткові контактні особи: Дяченко Ірина
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Пірникоза Анатолій
+380432508473
med_katastrof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Medical Association "Vinnytsia Regional Center esktrenoyi medical care and disaster medicine"
National ID: 36364624
Contact point: Tsaruk Tatiana
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Additional contacts: Дяченко Ірина
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Пірникоза Анатолій
+380432508473
med_katastrof@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 14:39
Очікувана вартість: 37 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 744000 UAH
Publication date: 02 серпня 2019 12:11
Enquiries until: 22 вересня 2019 13:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 37 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 186 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 46 А
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Specialized sanitary transport of emergency type С with equipment (Source of procurement financing: state and local budgets)
CPV: 34110000-1
Період постачання: з 16 жовтня 2019 по 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата здійснюється на строк не більше 3 (трьох) місяців в порядку та на умовах постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Форма розрахунків: безготівкова в національній валюті України Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:23
ТД (тип С) - 12 шт - нова редакція.docx
25 вересня 2019 11:14
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 12:11
ТД (тип С) - 12 шт.docx
25 вересня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 11:23
ТД (тип С) - 12 шт - нова редакція.docx
25 вересня 2019 11:14
ТД (тип С) - 12 шт - нова редакція.docx
25 вересня 2019 11:14
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 12:11
ТД (тип С) - 12 шт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до небулайзера
Дата подання: 22 серпня 2019 22:33
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:31
Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до небулайзера (п. 3.5. Таблиці 10). Разом з цим, небулайзер з встановленими технічними характеристиками призначений для домашнього використання, що відповідно не може використовуватись у спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, що є предметом закупівлі, та не має ніякого відношення до введення лікарських засобів в аерозольній формі на етапі до госпіталізації і в процесі транспортування пацієнта. Враховуючи зазначене та те, що предметом даної процедури закупівлі є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, вважаємо за необхідне замінити вимоги до небулайзера, шляхом викладення вимог, встановлених у п. 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації, у редакції, що пропонується, а саме: «1. Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі. 2. Повинен під’єднуватися до системи подачі дихальної суміші/кисню з одного боку та до конектору дихальної системи пацієнта з іншого боку. 3. Комплектація: - Небулайзер; - Трубка з’єднання з системою подачі суміші; - Т-образний конектор.». Внесення запропонованих змін дозволить Замовнику укомплектувати спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що є предметом цих торгів, небулайзерами, призначеними для використання саме у спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Медико-технічні вимоги до п.3.5. "Небулайзер" сформовані виключно на прохання медичного персоналу, який неодноразово стикався з проблемами надання медичної допомоги в екстремальних умовах, як у автомобілі екстреної медичної допомоги так і в домашніх умовах. Працівники служби ЕМД зобов'язані надавати меддопомогу за місцем знаходження хворого. У випадках надання допомоги особам, що мають порушення (гострі, хронічні, або у стадії загострення) виявляється неможливим розпилення препаратів для купіруювання нападів ядухи (до моменту доставки хворого до ввтомобіля ШМД) без небулайзеру. Тому, внесення запропонованих змін Скаржником є недоцільним.
Запитання, щодо гарантійної політики на авто.
Дата подання: 23 серпня 2019 10:40
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:34
Шановний Замовник, просимо Вас надати розяснення щодо гарантійного зобовязання на базові автомобілі. Чи буде достатнім підтвердження базової гарантії від Учасника (що може йти у розріз з гарантійною політикою офіційного представника виробника базових авто в Україні) чи офіційний представник авто (імпортер, дистрибютор) повинен підтвердити умови гарантійним листом? Якщо так, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Достатньо гарантійного листа від Учасника.
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта
Дата подання: 24 серпня 2019 09:53
Дата відповіді: 28 серпня 2019 12:26
Щодо наявності кріплення 10G у дефібриляторі –моніторі із записом показників пацієнта Замовником у пункті 3.4. Додатку 2 до тендерної документації встановлено до дефібрилятора-монітора із записом показників пацієнта вимогу щодо наявності кріплення 10G. Разом з цим, ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), а саме пунктом 4.5.9. встановлено, що усі особи та предмети без винятку, такі як медичні інструменти, устатковання та предмети, які звичайно розміщені в автомобілі швидкої медичної допомоги, повинні обмежуватися, встановлюватися або вкладатися, щоб запобігати їх неконтрольованому руху у напрямку вперед, назад, в поперечному та вертикальному напрямках, коли прискорення/гальмування об'єкта дорівнює 10 G. Пунктом 5.3 ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD) передбачено, що необхідно провести перевірку відповідності 4.5.9, при цьому ноші, медичні пристрої, стаціонарне устатковання повинні бути встановлені в серединному положенні з усіх можливих положень. Потрібно провести відповідну перевірку, її можна провести методом підрахунків, статичного чи динамічного випробовування залежно від конкретного технічного завдання. Метод перевірки повинен бути підтверджений уповноваженою особою. Примітка. Уповноважена особа, яка має підтверджувати відповідність згідно з 4.5.9 EN 1789, повинна: a) бути визнаною урядовими установами згідно зі статтею 14 Директиви 70/156/ЕЕС та компетентною у трьох сферах: статичних випробовувань, динамічних випробовувань та обчислюваннях для того, щоб оцінити, який метод придатний для перевірки цієї технічної проблеми; b) мати підтвердження для Директив 77/54/ЕЕС та 74/408/ЕЕС, у разі випробовувань на ударостійкість також для Директиви 96/79/ЕС. Чи правильно ми розуміємо, враховуючи вказані правила, встановлені ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD), що наявність сертифікату відповідності дефібрилятора EN 1789, виданого уповноваженою особою, є підтвердженням вимоги щодо наявності кріплення 10G?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Основним документом, що в Україні регламентується виробництво та комплектація
автомобілів швидкої (невідкладної) медичної допомоги є стандарт ДСТУ 7032:2009.
Цей стандарт є переклад європейського стандарту EN 1789:2007 Médical vehicles and
their equipment - Road ambulances (Транспортні засоби медичні та їхнє устатковання.
Автомобілі швидкої медичної допомоги) з окремими технічними відхилами.
Європейський стандарт EN 1789:2007 був підготовлений Технічною Комісією ЄКС/ТК
239 «Рятувальні системи», секретаріат якої підпорядковується Німецькому інституту
стандартизації (НІС). Та, безпосередньо наявні посилання до EN 1865.
Стандарт EN 1865-1 визначає основні конструкції і вимоги до проектів для носилок та
іншого обладнання для перевезення пацієнтів в дорожній машині швидкої допомоги.
Стандарт EN 1789 визначає вимоги до проектування, випробувань, експлуатаційними
характеристиками і оснащення дорожніх машин швидкої допомоги, які
використовуються для транспортування і догляду за пацієнтами. У ньому викладені
загальні вимоги до медичних пристроїв, які повинні використовуватися на машині
швидкої допомоги і поза нею, поза структурою лікарні або клініки, а також в
ситуаціях і умовах навколишнього середовища, які, звичайно, можуть значно
відрізнятися від тих, які зазвичай зустрічаються в стандартних структурах.
Значна увага і важливість приділяється вимогам відповідності як пристрої, так і його
кріплення конструкції, яка повинна бути здатна утримувати пристрій і витримувати
силу прискорення і уповільнення 10 G як в поздовжньому (назад, так і в прямому
напрямку), поперечному (зліва до праворуч) і в вертикальному перепаді 10G, як зазначено у запиті.
Дві норми пов'язані між собою, оскільки EN1865 вимагає, щоб медичні пристрої (наприклад, носилки, стільці тощо), якщо вони використовуються в машинах швидкої допомоги, повинні відповідати EN1789 у розділі 4.5.9. Цей розділ 4.5.9. норми EN1789, регулює систему фіксації швидкої допомоги, і вона повинна витримувати навантаження у 10G.
Сертифікація у 10G може бути проведена уповноваженою особою органу сертифікації або виробником медичного обладнання при умові наявності власної лабораторії та дозволу на проведення відповідних випробувань.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-02-001151-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 20 серпня 2019 18:17
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Відповідно Додатку 2, п.6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками

Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодними іншими стандартами не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції:

Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 серпня 2019 18:18
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-08-02-001151-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 21 серпня 2019 16:27
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч1
Стосовно закупівлі №UA-2019-08-16-000418-a
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі
(НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
(спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги
типу В з обладнанням)
(згідно постанови № 425 КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від
22 травня 2019 р).
В И М О Г А
щодо відповідності Закону України «Про публічні закупівлі»
та забезпечення принципів добросовісної конкуренції

Для забезпечення принципів добросовісної конкуренції, запобігання корупції, залучення до даної закупівлі більшої кількості учасників та з метою отримання максимальної економії державних коштів, просимо Вас внести до Тендерної документації згідно закупівлі № UA-2019-08-16-000418-a, а саме до Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування, корективи стосовно слідуючих пунктів:

1. Щодо п.3.3. Глюкометр: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо джерела живлення глюкометра, вважаемо вказану в даному пункті вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)» дискримінаційною та такою, що обмежує принципи добросовісної конкуренції, і не дає можливості прийняти участь у закупівлі іншим виробникам аналогічної продукції - глюкометрів, що мають живлення, наприклад, від однієї батарейки. Просимо Вас привести даний пункт у відповідність та видалити вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)».

2. Щодо п.3.5. Небулайзер: Вважаємо, вимоги викладені в підпунктах 5 та 6 до пункту 3.5 Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування дискримінаційми та такими, що обмежують принципи добросовісної конкуренції. Наведені параменти чітко вказують на модель: Ультразвуковий інгалятор MY-520A ( https://prom.ua/ua/p786831155-ultrazvukovij-ingalyator-520a.html), що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас з метою забезпечення добросовісної конкуренції, прозорості та можливого долучення до закупівлі максимальної кількості учасників привести тендерну документацію у відповідність та викласти даний пункт у такому вигляді:
«Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі.
Повинен мати комплектацію: -Основний блок;
-адаптер живлення;
-Ємність для води;
-Фільтри.
Живлення 220В»

3. Щодо п.3.1. Монітор тиску крові ручний з манжетами різних розмірів: Враховуючи той факт, що у багатьох виробників дана позиція входить до складу сумки/рюкзака для невідкладної допомоги, що є більш доцільним та зручним, та звертаючи увагу на те, що в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо діапазону вимірювання на манометрі, просимо Вас викласти даний пункт у такому вигляді:
«Повинен бути для виміру артеріального тиску.
Повинен бути механічний.
Повинен мати у комплекті: манометр, манжети, не менше 3 типорозмірів, пневматичний нагнітач, стетоскоп з плоскою головкою, може бути окремо, інструкцію по експлуатації.
Повинен бути для багаторазового використання.
Може бути в складі сумки або рюкзака для надання невідкладної допомоги.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 12:31
Запит 1: «Щодо п.3.3. Глюкометр: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо джерела живлення глюкометра, вважаємо вказану в даному пункті вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)» дискримінаційною та такою, що обмежує принципи добросовісної конкуренції, і не дає можливості прийняти участь у закупівлі іншим виробникам аналогічної продукції - глюкометрів, що мають живлення, наприклад, від однієї батарейки. Просимо Вас привести даний пункт у відповідність та видалити вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)».
Відповідь :
Дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області, а також орієнтована на більшість виробників обладнання.
Запит 2: «Щодо п.3.5. Небулайзер: Вважаємо, вимоги викладені в підпунктах 5 та 6 до пункту 3.5 Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування дискримінаційми та такими, що обмежують принципи добросовісної конкуренції. Наведені параметри чітко вказують на модель: Ультразвуковий інгалятор MY-520A (https://prom.ua/ua/p786831155-ultrazvukovij-ingalyator-520a.html), що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас з метою забезпечення добросовісної конкуренції, прозорості та можливого долучення до закупівлі максимальної кількості учасників привести тендерну документацію у відповідність та викласти даний пункт у такому вигляді: «Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі. Повинен мати комплектацію: основний блок; адаптер живлення; ємність для води; фільтри. Живлення 220В».
Відповідь:
Наведені параметри, що зазначені у підпунктах 5 та 6 пункту 3.5 «Небулайзер», використані з метою поліпшення вибору цієї позиції учасниками та заснована на досвіді роботи зі схожими пристроями медичним персоналом медичних закладів Вінниці та області, компактності, універсальності та довговічності.
Запит 3: Щодо п.3.1. Монітор тиску крові ручний з манжетами різних розмірів: Враховуючи той факт, що у багатьох виробників дана позиція входить до складу сумки/рюкзака для невідкладної допомоги, що є більш доцільним та зручним, та звертаючи увагу на те, що в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо діапазону вимірювання на манометрі, просимо Вас викласти даний пункт у такому вигляді: «Повинен бути для виміру артеріального тиску. Повинен бути механічний. Повинен мати у комплекті: манометр, манжети, не менше 3 типорозмірів, пневматичний нагнітач, стетоскоп з плоскою головкою, може бути окремо, інструкцію по експлуатації. Повинен бути для багаторазового використання. Може бути в складі сумки або рюкзака для надання невідкладної допомоги.»
Відповідь:
Щодо показника манометра механічного тонометра, зазначимо, що даний прилад повинен використовуватися у автомобілях невідкладної медичної допомоги, а отже – для людей, що знаходяться у важкому стані, а саме з підвищеним тиском. Просимо звернути увагу, що артеріальний тиск при Артеріальній гіпертензії 3 ступені (3 ступінь – АТ ≥ 180 мм.рт.ст, а в критичних станах може досягати відмітки 300 мм.рт.ст), що є суттєвим показником для своєчасної ідентифікації проблеми та надання допомоги у критичному стані у догоспітальному етапі в умовах АШМД, відповідно до цих умов використання даного приладу, а саме п.3.1. «Монітор тиску крові ручний» більшість світових виробників тонометрів (AND, Little Doctor, Gamma ParaMed, Medicare та багато інших) виробляє тонометри з манометрами, що дозволяють вимірювати артеріальний тиск у діапазоні від 0 до 300 мм.рт.ст, також, зазначимо, що три різні типорозміри манжеток забезпечать вимірювання тиску у пацієнтів з атеросклеротичними змінами на різних (верхніх та нижніх) кінцівках, а також у дітей. Крім того, щодо зауваження стосовно комплектації апаратом сумки/рюкзака - тендерною документацією не забороняється дрібне медичне обладнання надавати у складі сумки/рюкзака.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-001151-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36449624
Дата подання: 21 серпня 2019 16:27
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч2
4. Щодо п.5.9.Пояс для іммобілізації тазу: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено вимог щодо наявності та характеристик поясу для іммобілізації тазу, та враховуючи той факт, що для іммобілізації тазу, може використовуватись вакуумний матрац, просимо Вас видалити даний пункт з тендерної документації.

5. Щодо п.5.4. Дошка довга спінальна: В даному пункті замовник встановлює вимоги щодо максимального навантаження на рівні не менше 200кг. Вважаємо, що дана вимога значно завищена. Штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги у складі 4 чоловік не в змозі підняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 становить 25 кг. Навіть наявність 6 чоловік для транспортування пацієнта згідно норм дозволяє підняти вагу максимум 150кг. В зв’язку з цим просимо Вас привести пункт 5.4 таблиці Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у відповідність до стандарту ДСТУ 7032:2009 та викласти даний пункт в такому вигляді:
«1. Дошка повинна мати отвори для ручного транспортування, закріплення ременів та пристосувань для іммобілізації голови, дошка повинна бути виготовлена з рентгенпрозорого матеріалу стійкого до зовнішніх ушкоджень та дії дезінфікуючих засобів.
2. Максимальне навантаження, не менше 150 кг»

6. Щодо п.3.7. Капнограф: враховуючи той факт, що капнометр може використовуватись як опція не тільки у складі мультифункціонального портативного монітору пацієнта, а і у складі дефібрилятора-монітора або транспортного апарату ШВЛ, просимо Вас розширити можливості участі у даній закупівлі більшій кількості виробників високоякісного обладнання, виклавши пункт 3.7. Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у такому вигляді:
«1.Повинен бути портативним або у складі інших приладів.
2. Сумісний з дихальною апаратурою автомобіля.
3. Автономна робота.»

Просимо Вас врахувати вище вказані аргументи та внести зміни до тендерної документації згідно закупівлі № UA-2019-08-16-000418-a для забезпечення принципів добросовісної конкуренції, запобігання корупції, залучення до даної закупівлі більшої кількості учасників та отримання максимальної економії державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 12:56
Запит 4: «Щодо п.5.9.Пояс для іммобілізації тазу: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено вимог щодо наявності та характеристик поясу для іммобілізації тазу, та враховуючи той факт, що для іммобілізації тазу, може використовуватись вакуумний матрац, просимо Вас видалити даний пункт з тендерної документації»
Відповідь:
Враховуючи придбання автомобілів для працівників екстреної медичної допомоги, які зобов’язані надавати допомогу потерпілим та постраждалим в звичайних умовах та в умовах виникнення надзвичайної ситуації, де може бути травмовано не одного хворого одночасно, які потребуватимуть як Пояс для іммобілізації тазу (для менш постраждалих) так і іммобілізаційного матрацу (для більш постраждалих), дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області та орієнтована на надання екстреної медичної допомоги приміром при ДТП одночасно декільком хворим.
Запит 5: «Щодо п.5.4. Дошка довга спінальна: В даному пункті замовник встановлює вимоги щодо максимального навантаження на рівні не менше 200кг. Вважаємо, що дана вимога значно завищена. Штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги у складі 4 чоловік не в змозі підняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 становить 25 кг. Навіть наявність 6 чоловік для транспортування пацієнта згідно норм дозволяє підняти вагу максимум 150кг. В зв’язку з цим просимо Вас привести пункт 5.4 таблиці Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у відповідність до стандарту ДСТУ 7032:2009 та викласти даний пункт в такому вигляді: «1. Дошка повинна мати отвори для ручного транспортування, закріплення ременів та пристосувань для іммобілізації голови, дошка повинна бути виготовлена з рентгенпрозорого матеріалу стійкого до зовнішніх ушкоджень та дії дезінфікуючих засобів. 2. Максимальне навантаження, не менше 150 кг»
Відповідь:
Вимога щодо п.5.4. Дошка довга спінальна, а саме максимального навантаження на рівні не менше 200 кг є доцільною і актуальною, спираючись на навантаження у п. 1.1 «Основні ноші (каталка)», а отже є доцільною у випадку використання дошки для пацієнтів з великою вагою. Зазначимо, що відсилання на штат АШМД не є актуальним та не має практичного застосування у повсякденності бригад, а навантаження у 200 кг забезпечить довговічність використання дошки, адже, зазвичай, всі прилади іммобілізації використовуються майже щодня.
Запит 6: «Щодо п.3.7. Капнограф: враховуючи той факт, що капнометр може використовуватись як опція не тільки у складі мультифункціонального портативного монітору пацієнта, а і у складі дефібрилятора-монітора або транспортного апарату ШВЛ, просимо Вас розширити можливості участі у даній закупівлі більшій кількості виробників високоякісного обладнання, виклавши пункт 3.7. Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у такому вигляді: «1.Повинен бути портативним або у складі інших приладів. 2. Сумісний з дихальною апаратурою автомобіля. 3. Автономна робота.»
Відповідь:
Щодо п.3.7. Капнограф, а саме його основне призначення - це монітор для тривалого неінвазивного вимірювання і відображення на дисплеї концентрації вуглекислого газу в кінці видиху (EtCO2), концентрації вуглекислого газу на вдиху (FiCO2), частоти дихання (ЧД), тобто має використовуватись виключно з апаратом ШВЛ для контролю та моніторингу ефективності проведення штучної вентиляції легень, а, отже, найдоцільніше його наявність у інших приладах моніторингу пацієнта, як і було зазначено в Таблиці 1 тендерної документації, а саме п.3.7, підпункту 4 «Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД.». Тобто, використання вмонтованого капнографу у таких приладах, як дефібрилятор, апарат ШВЛ – ускладнює роботу та може зашкодити одночасному наданню реанімаційних заходів більше, ніж одному пацієнтові, з чого можна зробити висновок, що вимога, яка зазначена у Таблиці 1 тендерної документації, а саме п.3.7, підпункту 4 « Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД.» є доцільною, практичною, заснованою на багаторічному досвіді роботи медичного персоналу закладів Вінниці та області, тобто, не може підлягати внесенню змін або видаленню взагалі.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-001151-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 23 серпня 2019 11:31
Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання!

Щодо встановлення дискримінаційних вимог до небулайзера
Встановленим до небулайзера у пункті 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації медико-технічним вимогам відповідає лише Ультразвуковий інгалятор MY-520A (Китай).
Враховуючи зазначене, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які порушують законодавство, дискримінують нас як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги.
У зв’язку з цим, пропонуємо підпункти 5-7 пункту 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації виключити.
Запропоновані нами зміни не впливають на функціональні можливості небулайзера. Разом з цим, розширять коло учасників, що дозволить запропонувати небулайзер, що задовольнить потреби Замовника.

Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля швидкої допомоги поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 12:59
Дані медико-технічних вимоги до п. 3.5 «Небулайзер» сформовані виключно на проханнях медичного персоналу, що стикався з проблемами надання медичної допомоги в екстримальних умовах АШМД (екстреної). У випадках надання допомоги особам, що мають порушення (гострі, хронічні, або у стадії загострення), виявляється неможливим розпилення препаратів для купіруювання нападів ядухи без небулайзеру, а саме ультразвуковий потрібен, тому що компрексорний тип мотору та його конструкція ускладнює його використання в умовах АШМД. Дані характеристики прописані на основі досвіду роботи медичного персоналу Вінниці та області щодо виду пристрою та його основних характеристик, взаємодії та можливості дисперсії з конкретними препаратами.
Щодо поясу для іммобілізації тазу. Як Замовник, підтверджуємо відсутність посилання щодо даної позиції у ДСТУ 7032:2009, але враховуючи придбання автомобілів для працівників екстреної медичної допомоги, які зобов’язані надавати допомогу потерпілим та постраждалим в звичайних умовах та в умовах виникнення надзвичайної ситуації, де може бути травмовано не одного хворого одночасно, які потребуватимуть як Пояс для іммобілізації тазу (для менш постраждалих) так і іммобілізаційного матрацу (для більш постраждалих), дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області та орієнтована на надання екстреної медичної допомоги приміром при ДТП одночасно декільком хворим.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-08-02-001151-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:19
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 03.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 17:11
Відповідь зазначена в Протоколі засідання тендерного комітету №166 від 03.10.2019

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-02-001151-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 28 серпня 2019 14:20
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у тендерній документації
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендрної документації, «Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог», Замовником встановлено вимогу: «Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.» ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням). Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 18:30
рішення від 30.08.2019 № 12104 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 18:30
Рішення від 16.09.2019 №13029.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 22:49
Номер скарги: UA-2019-08-02-001151-b.b6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 30 серпня 2019 19:24
Скарга щодо порушення замовником законодавства
Замовником 02.08.2019 розміщено оголошення ID dfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001151-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі. ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника. Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів. 1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Також, пунктом 1 Інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Вінницької області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Виконавцем, що знаходиться на території Вінницької області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Вінницької області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного. Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Вінницької області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Вінницької області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Вінницької області наявний лише один дилер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships. Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Вінницькій області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Вінницької області. У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області. Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не всі докумнети долучено
Дата: 30 серпня 2019 19:24
рішення від 03.09.2019 № 12257 .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 13:47
Номер скарги: UA-2019-08-02-001151-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 30 серпня 2019 19:26
Скарга щодо порушення Замовником законодавства
Замовником 02.08.2019 розміщено оголошення ID dfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001151-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі. ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника. Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів. 1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Також, пунктом 1 Інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Вінницької області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Виконавцем, що знаходиться на території Вінницької області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Вінницької області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного. Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Вінницької області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Вінницької області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Вінницької області наявний лише один дилер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships. Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Вінницькій області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Вінницької області. У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області. Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 21:30
рішення від 03.09.2019 № 12254 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 21:29
рішення від 19.09.2019 № 13317.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 00:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Після розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" від 30.08.2019 № UA-2019-08-02-001151-b.a7, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України прийняла Рішенням №13317-р/пк-пз від 19.09.2019 року, в якому зобов’язала КУ ТМО «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник), усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-02-001151-b. На виконання вище зазначеного Рішення, а також з метою дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості, прозорості на всіх стадіях закупівлі, тендерний комітет Замовника ухвалив усунути розбіжності в Документації (Протокол від 25.09.2019 року №159), шляхом внесення змін у пункт 5.9. проекту договору, викладеному у додатку 4 Документації, шляхом виключення з нього права при прийманні Товару перевірки Замовником наявності вільного повздовжнього переміщення, нахилу спинки та підголовника пасажирського сидіння, а також наявності сигналізації.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2019 14:01
Номер скарги: UA-2019-08-02-001151-b.c9
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 08 жовтня 2019 18:29
СКАРГА ЩОДО ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЯКІ ВІДБУЛИСЯ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ ТЕХНЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Замовником 03.10.2019 на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, поданих учасниками на Процедуру закупівлі, згідно з яким тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» відхилено. У зазначеному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 03.10.2019 вказано, що підставою відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації». Детатальніше додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Отримали протокол. Розібралися з причинами
Дата: 11 жовтня 2019 17:46
рішення від 11.10.2019 № 14619 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:59
рішення від 21.10.2019 № 15078.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2019 17:30

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 14:20
Скарга UA-2019-08-02-001151-b .pdf

Документи подані замовником

04 вересня 2019 14:37
1170.pdf
04 вересня 2019 14:37
1172.pdf

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 19:23
Скарга
30 серпня 2019 19:23
Сервісні центри

Документи Органу Оскарження

04 вересня 2019 13:47
рішення від 03.09.2019 № 12257 .pdf

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 19:26
Скарга
30 серпня 2019 19:26
Сервісні центри

Документи подані замовником

10 вересня 2019 12:02
ст 2.pdf
10 вересня 2019 12:02
ст 1.pdf
25 вересня 2019 14:01
Лист 1257.pdf
25 вересня 2019 14:01
Протокол 159.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2019 21:29
рішення від 03.09.2019 № 12254 .pdf
25 вересня 2019 00:18
рішення від 19.09.2019 № 13317.pdf

Документи подані скаржником

08 жовтня 2019 18:29
Скарга
08 жовтня 2019 18:29
Платіжне доручення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 жовтня 2019
UA-2019-08-02-001151-bdfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6
Найменування: КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф""
Код ЄДРПОУ: 36364624
Місцезнаходження: 21018, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ДУАЦ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 16:17
Рішення Гончаренко.pdf
03 вересня 2019 16:17
Протокол250618.pdf
03 вересня 2019 16:17
Протокол 18 від 04.07.2019.pdf
03 вересня 2019 16:17
Паспорт Гончаренко.pdf
03 вересня 2019 16:17
Наказ директор.pdf
03 вересня 2019 16:17
3.1.3. Відгук.pdf
03 вересня 2019 16:17
Довідкап6 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка ч2 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка ст 17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п10 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п6 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п5 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п4 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п3 ч1 ст17.PDF
03 вересня 2019 16:17
Довідка п2 ч1 ст17.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ДУАЦ #37886004

№ рішення у справі

60/73-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:15
гарантія нова.zip
01 жовтня 2019 11:22
Специфікація.pdf
01 жовтня 2019 11:22
Договір змінений.pdf
04 вересня 2019 19:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:41
Захист довкілля.pdf
04 вересня 2019 19:41
Відповідність вимогам.pdf
04 вересня 2019 19:40
9.1 етикетки контейнери.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.2 Сумка для АШМД.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.2. 5.3 інструкції ноші.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.1 Сертифікат.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.1_ 5.4_ 5.5_ 5.7_ 5.8 Декларація.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.1 Паспорт якості.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.1 Ноші ковшові 0110.pdf
04 вересня 2019 19:40
7.3 інструкція.pdf
04 вересня 2019 19:40
4.1 Інструкція.pdf
04 вересня 2019 19:40
3.8 Сертифікат ЮКАРД 100.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.8 Інструкція ЮКАРД 100.pdf
04 вересня 2019 19:39
6.1 Інструкція мішок АМБУ.pdf
04 вересня 2019 19:39
5.9 пояс для імм тазу.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Кронштейн 10G.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Декларація Кронштейн.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Брошура кріплення.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.3 Глюкометр.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.1 Декларація.pdf
04 вересня 2019 19:39
2.3 Письмо от Elmaslar (10G).pdf
04 вересня 2019 19:38
2.3 оригінал 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
2.3 переклад 10G.PDF
04 вересня 2019 19:38
1.3 Тест 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.3 Сертифікат F400 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.3 РОЗЯСНЕННЯ.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 кріплення 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 Декларація ноші Frog lite.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 10 G.pdf
04 вересня 2019 19:38
Статут.pdf
04 вересня 2019 19:38
Протокол.pdf
04 вересня 2019 19:38
паспорт.pdf
04 вересня 2019 19:38
наказ на директора.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довіренність.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довідка про мат тех базу.pdf
04 вересня 2019 19:38
Витяг.pdf
04 вересня 2019 19:38
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
04 вересня 2019 19:38
Специфікація.pdf
04 вересня 2019 19:37
Договір.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист-відгук.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист про фіз. особ.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист гарантія 90 днів.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка ст. 17.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка реєстр корупції.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка про банкрутство.pdf
04 вересня 2019 19:37
Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:11
банківська гарантія (1151).pdf
31 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:04
Документи переможця.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:12
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:56
БГ (обновлена).zip
27 вересня 2019 10:55
п.5 Технічний опис.pdf
27 вересня 2019 10:54
п.1 Повноваження.pdf

Документи

02 жовтня 2019 13:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC"

ТОВ ДУАЦ

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 35 976 000,00
UAH з ПДВ
34 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДУАЦ 37 200 000,00
UAH з ПДВ
34 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:11
банківська гарантія (1151).pdf
31 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:05
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:04
Документи переможця.pdf
25 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:12
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:56
БГ (обновлена).zip
27 вересня 2019 10:55
п.5 Технічний опис.pdf
27 вересня 2019 10:54
п.1 Повноваження.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
02 жовтня 2019 10:15
гарантія нова.zip
01 жовтня 2019 11:22
Специфікація.pdf
01 жовтня 2019 11:22
Договір змінений.pdf
04 вересня 2019 19:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:46
Електронний підпис
04 вересня 2019 19:41
Захист довкілля.pdf
04 вересня 2019 19:41
Відповідність вимогам.pdf
04 вересня 2019 19:40
9.1 етикетки контейнери.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.2 Сумка для АШМД.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.2. 5.3 інструкції ноші.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.1 Сертифікат.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.1_ 5.4_ 5.5_ 5.7_ 5.8 Декларація.pdf
04 вересня 2019 19:40
8.1 Паспорт якості.pdf
04 вересня 2019 19:40
5.1 Ноші ковшові 0110.pdf
04 вересня 2019 19:40
7.3 інструкція.pdf
04 вересня 2019 19:40
4.1 Інструкція.pdf
04 вересня 2019 19:40
3.8 Сертифікат ЮКАРД 100.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.8 Інструкція ЮКАРД 100.pdf
04 вересня 2019 19:39
6.1 Інструкція мішок АМБУ.pdf
04 вересня 2019 19:39
5.9 пояс для імм тазу.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Кронштейн 10G.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Декларація Кронштейн.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.4 Брошура кріплення.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.3 Глюкометр.pdf
04 вересня 2019 19:39
3.1 Декларація.pdf
04 вересня 2019 19:39
2.3 Письмо от Elmaslar (10G).pdf
04 вересня 2019 19:38
2.3 оригінал 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
2.3 переклад 10G.PDF
04 вересня 2019 19:38
1.3 Тест 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.3 Сертифікат F400 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.3 РОЗЯСНЕННЯ.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 кріплення 10G.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 Декларація ноші Frog lite.pdf
04 вересня 2019 19:38
1.1 10 G.pdf
04 вересня 2019 19:38
Статут.pdf
04 вересня 2019 19:38
Протокол.pdf
04 вересня 2019 19:38
паспорт.pdf
04 вересня 2019 19:38
наказ на директора.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довіренність.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2019 19:38
Довідка про мат тех базу.pdf
04 вересня 2019 19:38
Витяг.pdf
04 вересня 2019 19:38
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
04 вересня 2019 19:38
Специфікація.pdf
04 вересня 2019 19:37
Договір.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист-відгук.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист про фіз. особ.pdf
04 вересня 2019 19:37
Лист гарантія 90 днів.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка ст. 17.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка реєстр корупції.pdf
04 вересня 2019 19:37
Довідка про банкрутство.pdf
04 вересня 2019 19:37
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ДУАЦ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 34 440 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
34 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 12:51
дог 94.pdf укладений
15 листопада 2019 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 440 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 253 084,12 UAH)